حضور افتخاری جدیدترین لامبو در شانگهای

علاوه‌بر لامبورگینی روئلتو، محصولات دیگر این شرکت برای جلب توجه مشتریان چینی در نمایشگاه خودرو شانگهای حضور داشتند. از جمله این خودروها می‌توان به‌لامبورگینی هوراکان تکنیکا، لامبورگینی اوروس پرفورمانته و اوروس S اشاره کرد.

همانند تصاویری که مدتی پیش از لامبورگینی رولتو منتشر شده بود، این خودرو با بدنه‌ای نارنجی‌رنگ در نمایشگاه خودرو شانگهای حضور داشت. با این حال مشتریان لامبورگینی رولتو می‌توانند رنگ بدنه این خودرو را از بین هفت گروه رنگی انتخاب کنند.

مشتریان می‌توانند هم‌اکنون نسخه‌های سفارشی از لامبورگینی اوروس S را براساس سلیقه خود شخصی‌سازی کنند.

دومین مدل هیبرید این برند پس از لامبورگینی رولتو، نسخه پلاگین-هیبرید لامبورگینی اوروس خواهد بود که در سال ۲۰۲۴ وارد بازار می‌شود.

در همین حال، ما انتظار داریم استراتژی‌های برند ایتالیایی با لامبورگینی اونتادور، درمورد لامبورگینی روئلتو نیز تکرار شود.

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/244323/%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D9%81%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%A8%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C

نسخه جانشین لامبورگینی هوراکان نیز در سال ۲۰۲۸ معرفی می‌شود که آن خودرو به‌صورت تمام‌برقی تولید خواهد شد. علاوه‌بر آن، یک مدل گرندتور با آرایش صندلی‌های ۲+۲ و پیشرانه تمام‌الکتریکی در سال ۲۰۲۸ میلادی معرفی خواهد شد.

لامبورگینی روئلتو به‌عنوان نخستین اَبَرخودرو هیبرید این برند ایتالیایی، جایگزین لامبورگینی اونتادور خواهد شد.

لامبورگینی تصمیم دارد در آینده مدل‌های هیبرید بیشتری را نیز به‌تولید برساند.

حضور لامبورگینی روئلتو در شانگهای، دومین حضور لامبورگینی در نمایشگاه‌های خودرویی چین به‌حساب می‌آید. بنابر اظهارنظرهای مدیران لامبورگینی، مدل روئلتو سرآغاز فصل جدیدی از تولیدات این شرکت است.

برند ایتالیایی فرصت را غنیمت شمرد و در شرایطی که نمایشگاه‌های خودرو اندک هستند، محصول جدید خود را در شانگهای به‌نمایش درآورد.

بخوانید:  جدول قیمت کارخانه و بازار خودروهای داخلی، چینی و خارجی - 2 اسفند 1402