حمایت «بارز» از رالی «خزر تا خلیج‌فارس»

به گزارش «اخبار خودرو»،با حمایت گروه صنعتی بارز رالی «خزر تا خلیج‌فارس» به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان در رالی گردشگری «از خزر تا خلیج‌فارس» با خودروهای دودیفرانسیل از استان‌های گیلان، قزوین، البرز، قم، اصفهان و فارس عبور می‌کنند و با گذر از هرمزگان، به جزیره کیش و ساحل خلیج‌فارس خواهند رسید.
به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی بارز، نخستین رالی گردشگری «از خزر تا خلیج‌فارس»، 8 اردیبهشت‌ماه و در آستانه روز ملی خلیج‌فارس برگزار می‌شود. در این تور رالی که با همت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و با همراهی شرکت مدیریت رویداد آریانا برگزار خواهد شد، شرکت‌کنندگان با 60 دستگاه خودرو دودیفرانسیل از ساحل چمخاله حرکت خود را آغاز کرده‌اند.
پیش از این و در راستای آموزش شرکت‌کنندگان در این رویداد، کارشناسان و مدرسان تخصصی رالی گردشگری، به آموزش قوانین و مقرارت، فنون و نکات ایمنی رالی‌های گردشگری پرداختند. قرار است در این رالی، شرکت‌کنندگان پس از طی مسیر 2هزار و 300 کیلومتری، به ترویج فرهنگ اتومبیلرانی ایمن و همچنین معرفی جاذبه‌های بی‌شمار گردشگری، تاریخی و طبیعی کریدور شمال به جنوب ایران بپردازند. مسیر شروع این رالی استان گیلان بوده و همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره شد؛ شرکت‌کنندگان با عبور از استان‌های قزوین، البرز، قم، اصفهان، فارس و هرمزگان به ساحل خلیج‌فارس می‌رسند. حفظ سرعت و رانندگی ایمن، توجه به علائم و هشدارها، رعایت تمام قوانین و مقرارات راهنمایی و رانندگی، مسیریابی اصولی از روی نقشه و توجه به حفظ جان شهروندان و مسافران از قوانین و الزامات اصلی شرکت در این رویداد هستند.
اختتامیه این رالی که با همکاری «مکث‌موتور»، «گروه صنعتی بارز» و «شرکت موتوسل» برگزار می‌شود، روز پنجشنبه؛ 14 اردیبهشت‌ماه خواهد بود.

بخوانید:  مالیات بر بنزین و گازوئیل در ترکیه ۳ برابر شد

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/244405/%D8%AD%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%B2-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D8%AE%D8%B2%D8%B1-%D8%AA%D8%A7-%D8%AE%D9%84%DB%8C%D8%AC-%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3