خانه هوشمند Smart Home: معرفی تجهیزات خانه هوشمند + عکس هوشمند سازی آرات

با اين روش مي توان برنامه هاي روتين كه بصورت مكرر و روزانه در ساختمان اجراء مي گردد را توسط اين سيستم برنامه ريزي و هدايت نمود. لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهده‌ی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند. همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاح‌دید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد. لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری کنید. دقت کنید زومیت، وب‌سایتی عمومی است و افراد با سطوح دانش مختلف دیدگاه‌های خود را مطرح می‌کنند. اسیستنت همچنین با محصولات برندهای مطرحی چون فیلیپس،‌ بلکین، آگوست، نست و اپلیکیشن‌های محبوبی چون اسپاتیفای و اوبر سازگار است.

در این شرایط سیستم می‏تواند بفهمد که شما نزدیک خانه شده‏ اید و دمای محیط را تنظیم می‏کند تا وقتی رسیدید، دما همان است که مد نظر شماست. این سیستم بیشتر اوقات روی موبایل تنظیم می‏شود که البته جی‌پی‌اس هم باید کار کند. کنترل مرکزی خانه هوشمند وظیفه دریافت و ارسال سناریوهای مختلف مدیریتی و کنترلی در تمام سیستم‌ها را دارد. آیریک با سال‌ها تجربه تجهیزات مربوط به اتوماسیون خانه هوشمند را توسط کادری مجرب از کارشناسان الکترونیک، نرم افزار و مکاترونیک تولید می‌کند. این تجهیزات شامل خدماتی همچون۲ سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است؛ همچنین با توجه به بومی بودن شرکت، نسبت به برندهای مختلف خارجی امکان پشتیبانی و خدمات­‌دهی بیشتر و بهتر فراهم شده است.

بخوانید:  اجاره خودرو سمند بدون راننده با قیمت ارزان【ماشین مدل سال】 | bedrive

کلید هوشمند کولر آبی کنترل از راه دور

در گذشته، به خانه‌های هوشمند به عنوان سبک زندگی مجلل نگاه می‌شد ولی امروزه قسمت مهمی از زندگی ما است. همانطور که امروز زندگی بدون گوشی هوشمند برای ما غیر‌قابل‌تصور است، در‌آینده‌ای نزدیک همین اتفاق درمورد خانه‌های هوشمند خواهد‌افتاد. بسیاری از افراد وقتی درباره ی شیرین کاری های خانه هوشمند می خوانند و می شنوند، تمایل به داشتن یک قلمرو اینچنینی پیدا می کنند. ترموستات هوشمند به صاحب خانه این امکان را می دهد تا از راه دور دمای اتاق را کنترل کند. خانه های هوشمند برای تمام ساختمان ها، برای هر سلیقه و بودجه و برای هر نوع از کاربری راه حل های ویژه و متنوعی ارائه می کند.

با اتوماسیون خانگی، انرژی، آب و سایر منابع به طور موثرتری استفاده می شود که به صرفه جویی در منابع طبیعی و پول برای مصرف کننده کمک می کند. متراژ خانه ی شما دیگر فاکتوری است که روی قیمت هوشمند سازی تاثیر گذار می باشد. اگر قرار باشد از سیستم هوشمند سیم کشی در خانه استفاده کنید بدون شک با بالا رفتن متراژ این هزینه نیز بالا خواهد رفت چرا که مصرف کابل به تناسب افزایش متراژ خانه زیادی می شود.

سنسورها و دوربین ها وظیفه ثبت ورود غیرمجاز به محیط و ارسال این موضوع برای دستگاه مرکزی را بر عهده دارند. علاوه بر این تولیدکنندگان مختلفی در جای جای دنیا به تولید تجهیزات هوشمندسازی ساختمان مشغولند. گاهی اوقات شرکت های مختلف نام های متفاوتی را بر روی تجهیزاتشان می گزارند. اما به جهت آشنایی بیشتر با تجهیزات خانه هوشمند، به بررسی این تجهیزات در گروه های مختلف کاری می پردازیم. همه‌ی ما به دنبال راحت ساختن زندگی خود هستیم؛ بنابراین راحتی و آسایش نیز از دیگر دلایل هوشمند سازی خانه‌ها و ساختمان هوشمنداست. اینها می‌توانند با استفاده از دستورات صوتی، قوانین مرتبط با مکان، تشخیص سنسور و یا حتی برنامه‌ریزی‌های ساده، خاموش و روشن شوند.

  • با توجه به روش هوشمند سازی ساختمان و سطحی از هوشمندی که اننظارش را دارید، هزینه ساخت خانه هوشمند متفاوت خواهد بود.
  • حس خوب داشتن یک محیط امن و ایمن برای کسانی است که هوشمندانه کیفیت را انتخاب میکنند ، به دست خواهد آمد.
  • شرکت مبنا در راستای توسعه فعالیت خود در زمینه سیستم های مدیریت ساختمان ، با اخذ نمایندگی از برندهای معتبر بین المللی، اقدام به عرضه سیستم های مدیریت خانگی یا خانه هوشمند نموده است.
  • در منزل یا محل کار با هوشمند سازی لوازمی از قبیل روشنایی ، سرمایش و گرمایش ، سیستمهای صوتی و تصویری و … همزمان از چندین مزایا بهره مند خواهید شد.
  • در روش هایی که بدون استفاده از سیم دستگاه ها و تجهیزات با یکدیگر ارتباط دارند، از پروتکل هایی مانند ENocean ،Zway ،Zigbee و … استفاده می شود.
بخوانید:  بررسی مشخصات سمند LX 1382 1401 | bedrive
کلیات راجع به نرم افزار ETS به این شرح است که این برنامه مشابه با OFFICE طراحی شده و کسانی که به این پکیج مسلط هستند، در کار با ETS به مشکل برخورد نخواهند کرد. سادگی در استفاده و کاربردی بودن را باید از مزیت های این نرم افزار عنوان کرد. تا به اینجا بار‌ها در رابطه با برند خانه هوشمند knx صحبت شد و در رابطه با مزایای تجهیزات این شرکت و این پلتفرم آشنا شرکت خانه هوشمند آکو شدیم.

کلید اتوماتیک اشنایدر

اتوماسیون خانه هوشمند سال‌هاست که توسط کارشناسان حرفه‌ای صورت می‌گیرد؛ اما امروزه در عصر اینترنت بصورت انبوه و با قیمت اقتصادی در اختیار مشتریان و مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد. در مدار و سیم کشی سیستم های سیستم های برق خانه هوشمند همه سرسیم ها به جای انتقال به کلیدها به داخل تابلو برق هوشمند رفته و به ماژول های مربوط که در سر راه قطعات قرار گرفته اند متصل می شوند. در روش هایی که ارتباط بین سنسورها، کنترلرها و عملگرها از طریق کابل برقرار می شود از پروتکل هایی مانند BACnet ،M-bus ،KNX ،Modbus به عنوان پروتکل های هوشمند سازی با سیم استفاده می شود. سنسورهای کاربردی دیگر در ساختمان هوشمند سنسورهای دما، سنسور حرکت و سنسور آلتراسونیک هستند. لیمیت سوئیچ ها و میکروسوئیچ ها نیز به عنوان تجهیزات کنترلی در فلوترها کاربرد دارند.

خانه هوشمند Smart Home: معرفی تجهیزات خانه هوشمند + عکس هوشمند سازی آرات