خرید فروش آلفا رومئو هاچ بک صفر و کارکرده در ایران شیپور | bedrive

از لحاظ رانندگی نیز این خودرو یک سدان اسپرت است که امکان استفاده از آن به صورت روز مره وجود دارد و پشت فرمان این خودرو همانند هیچ خودرویی نیست و غریبلکی خوش فرم و بسیار خوش دستی دارد. این خودرو از سیستم مولتی ایر استفاده میکند که با توجه به گفته شرکت فیات این امکان باعث میشود تا حداقل ۱۰ درصد قدرت موتور افزایش پیدا کند و تا ۱۵ درصد نیز سبب کاهش سوخت میشود. اطلی ترین بخش این خودرو در طراحی خارجی جلو پنجره سه گوشش است که ارتفاع پایینی نیز دارد و نگاه ها را به سمت مدل های کلاسیک این خودرو برده است. مانند هر ماشین دیگری، اما شاید بیش از دیگران آلفا رومئو، داشبورد بدون شک یکی از عناصری ست که واقعا با دیگران متفاوت است.

رینگ-خرید اسباب بازی

از نظر فنی هرچند هر دو خودرو از یک توان برخوردارند اما به لطف تکنولوژی بالاتر و وزن پایینتر جولیتا از شتاب سریعتر و لذت بخش تری برخوردار خواهید بود . اما از نظر سواری و نرمی جولیتا وضعیت بهتری دارد ،همچنان خودرویی با کیفیت بالاتر و فضای بیشتر می باشد. در خصوص روغن موتور بهترین کار استفاده از روغن موتورهای توصیه شده توسط خود الفا است که در دفترچه راهنمای این خودرو نوشته شده است.

  • اما چند نکته برای شما بیان می کنم،امیدوارم به انتخاب شما کمکی کرده باشد.
  • این مسئله، تا حد زیادی نمای عقبی خودرو را بهبود بخشیده و رضایت‌بخش است.
  • با درود فراوان بر شما دوست عزیز،تقاضا دارم برای ازمایش شتاب و قدرت خودروها،در محل های مخصوص و به دست کارشناسان اقدام نمایید.
  • سیستم تهویه این اتومبیل امکان تنظیم دما به صورت جداگانه و کاملاً مجزا برای سرنشینان جلوی خودرو را دارد.
بخوانید:  به همین دلیل نامهای متفاوتی دارد

از نقاط قوت این خودروی کاملا جدید شرکت آلفارومئو می‌ توان به مواردی چون قابلیت‌ های بسیار بالا و غیر قابل رقابت در کلاس خود، مصرف سوخت مناسب و پایین، حس رانندگی مشابه با خودروهای سدان، طراحی جلویی زیبا و خاطره انگیز و کابین مجهز اشاره کرد. آلفارومئو استلویو مدل سال ۲۰۱۸ میلادی نقطه ضعف خاصی نداشته و از کاستی ‌های آن می ‌توان تنها به مواردی مانند اهرم ‌های تعویض دنده با طراحی نسبتا نامناسب در تیپ اسپورت اشاره نمود. آلفارومئو جولیتا یک هاچ‌بک داغ ایتالیایی است که البته عنوان پرفروش‌ترین محصول آلفارومئو را نیز یدک می‌کشد. این خودرو در فاصله‌ سال‌های 2014 الی 2017 به بازار کشورمان وارد شد و به لطف تبلیغات گسترده، به فروش قابل توجهی دست یافت. بی ام و سری 1 هاچ‌بک، رنو اسکالا و دی اس 5 از جمله رقبای این خودرو هستند.

رومیز-خرید اسباب بازی

طبق آمار گمرک، در آبان ماه مجله خبری خودرو بی درایو جاری ۳۶ دستگاه آلفا رومئو از چین به ایران وارد شده است. در مورد این دو مدل جولیتا باید بگم که در ایران دو مدل TOP و FULL آپشن داره ارائه میشه. تنها تفاوت این دو مدل رینگ فشن آلفا 2012 , کالیپر مسابقه ای , سیستم صوتی حرفه ای BOSE و سیستم شست و شوی چراغ جلو و صفحه نمایش چند منظوره در مدل TOP هست. در حال حاضر آلفا به ساخت خودروهای اسپرت گران قیمت شهرت دارد. آلفارومئو در سال 1986 توسط فیات خریداری شد و از سال 2007 به عنوان یکی از شرکت های تابعه کمپانی فیات به فعالیت خود ادامه داد. در سال ۱۹۲۸ با پایان قرارداد دفاعی دولت ایتالیا با شرکت آلفا رومئو، نیکولا رومئو این شرکت را ترک کرد و سهام خود را نیز به دولت ایتالیا واگذار نمود.

بخوانید:  نقد و بررسی خودرو آلفا رومئو 4C لایو کار | bedrive

آلفارومئو جولیتا red line + کیت مکش

کمی خشک بودن و تکان در این خودرو عادی است و اگر به قسمت نظرات ام جی 6 مراجعه کنید در این خصوص یک توضیح کوچکی برای یکی از کاربران داده ام. از نظر من با توجه به بودجه،نوع استفاده و سلیقه خود خودروی موردنظر خودتان را انتخاب کنید. شاید دلیلی که بعضی ها فکر می کنند ماشین چینیی اینه که همون وارد کننده MG از چین داره آلفا رو از ایتالیا وارد می کنه. اصلا کم نمیاره ، قدرتش هم عالیه.نباید با مازراتی مقایسش کرد چون قیمت هاشون خیلی با هم متفاوته ولی من با مازراتی گرن توریسمو جولیتا رو قورتش دادم . فقط فراد تازه وارد و جوگیر هستن که یه ماشین 3800 CC کره ای رو با ماشین هاچ بک 1400 CC مقایسه میکنن و هیچی هم از ماشین سرشون نمیشه … اگه واقعی باشه به جرات میگم موتورش یکی از پیشرفته ترین موتورهای دنیاس.

http://besturnblog.ir