خرید ماشین در ترکیه + قیمت خودرو 2022

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با سایت بی درایو وب سایت خود باشید.

جالب است که بدانید افراد خارجی هم در ترکیه می توانند به صورت قسطی ماشین خریداری کنند. ۴- خودروهایی که پلاک آبی دارند و دارای شماره ثبت( MA / MZ ) یعنی پلاک یابانجی معاف از مالیات هستند .اعتبار این مجوز و پلاک با اعتبار کیملیک شما داده میشود اگر کارت اقامت ترکیه شخص تمدید نشود و شما از این پلاک استفاده کنید برای شخص جریمه در نظر گرفته می شود.( در پست اقامت ترکیه هفت روش آسان برای دریافت اقامت توضیح دادیم). بعد از انتخاب خودرو و توافق با فروشنده به همراه پاسپورت و کیملیک به دفتر اسناد رسمی (نوتر) مراجعه کنید. چنانچه قصد خرید خودرو دست دوم داشته باشید بهتر است از نمایشگاه ها خرید کنید. فرایند خرید خودرو دست دوم از کمپانی های رسمی خودرو سازی نیز مانند خرید خودرو صفر از کمپانی ها میباشد. تسویه حساب مالیات و جریمه های خودرو را از فروشنده بخواهید. در هنگام انجام فرایند در دفتر اسناد رسمی، تسویه خودرو انجام میشود و بعد در همان لحظه کارت جدید خودرو صادر میشود.

با افتتاح حساب بانکی در ترکیه می توانید کردیت کارت نیز دریافت کنید. برای خرید قسطی شما نیاز به کردیت کارت بانکی دارید. لازم به ذکر است تمامی خدمات به نام زدن، بیمه و خدمات جانبی توسط کمپانی انجام میشود. پیشنهاد میشود برای بیمه کردن خودرو نیز در همان زمان خرید خودرو اقدام کنید. شما میتوانید با فروش خودرو خود در ایران و انتقال پول به ترکیه اقدام به خرید خودرو کنید. در نهایت خودرو با پلاک ترکیه به شما تحویل داده میشود. در پست اخذ گواهینامه رانندگی در ترکیه صفر تا صد مراحل دریافت گواهینامه رانندگی توضیح داده شده است. شما می توانید در ترکیه با گواهینامه بین المللی تا ۶ ماه رانندگی کنید. حتما مبلغ خرید خودرو را از حساب بانکی خود به حساب فروشنده منتقل کنید تا بعدا قابل پیگیری باشد.( برای آشنایی با نحوه افتتاح حساب در ترکیه بدون اقامت پست لینک شده را بخوانید). برای خرید خودرو حتما از فروشنده اکسپرتیز خودرو را تقاضا کنید. اما بعد ۶ ماه باید حتما گواهینامه ترک را دریافت کنید. بعد از آن با مراجعه نزدیکترین نمایندگی اقدام به گرفتن اطلاعات خودرو و گرفتن شماره حساب کنید. نکته:حتما قبل از خرید خودرو با شخصی که اطلاعات کافی در این مورد دارد مشورت کنید.

بخوانید:  قیمت سمند LX صفر 1400-1401 و کارکرده 1382-1401 امروز همراه مکانیک | bedrive
برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله افتتاح حساب بانکی در ترکیه سایت بی درایو مراجعه کنید. سپس پول خودرو را به راحتی از ایران به ترکیه منتقل کنید. البته با پاسپورت غیر ترک هم میتوانید خودرو را خریداری کنید. در سایت کمپانی میتوانید نوع خودرو و مدل آن را ببینید و حتی بین آنها مقایسه انجام دهید. ۳- هیچ شخص ترکی نمیتواند از این نوع ماشین ها که معافیت دارند را تهیه کند این نوع فقط مخصوص اتباع خارجی است که از معافیت خرید خودرو برخوردار هستند میباشد. ۲- فقط اعضای خانواده خریدار میتوانند از این خودرو استفاده کنند یعنی هر شخصی بجز اعضای خانواده از این ماشین استفاده کند باید جریمه پرداخت کند. در این پست می خواهیم توضیح دهیم که چگونه یک تبعه خارجی چطور میتواند برای خودروی خود معافیت بگیرد؟ برای پلاک خودرو نیز توجه داشته باشید برای افراد خارجی بخش حروف (M) هست. استثنائی که وجود دارد این است که یک فرد خارجی میتواند از یک فروشنده مجاز فروش خودرو بدون پرداخت مالیات ویژه مصرف کننده یا مالیات بر ارزش افزوده یک خودرو برای خود خریداری کند. ۱-باید مالیات بر جاده را که سالیانه است پرداخت کند .

بر روی ستاره ها بزنید! یکی از مزیت های مهم در هنگام خرید خودرو دست دوم از شرکت ها یا نمایندگی ها موضوع عیب یابی خودرو است. این شرکت ها و نمایندگی تست بدنه و پیشرانه خودرو را به طور کامل انجام میدهند و به طور تضمینی به شما میدهند. و یا حتی میتواند خودروی خود را از کشور خودش به ترکیه بیاورد. البته میتوانید برای خرید خودرو دست دوم به کمپانی های خودرو سازی در ترکیه نیز مراجعه کنید. البته گزینه های محدودی دارند و متقاضی زیادی نیز دارند. بسیاری از کمپانی های رسمی خودرو سازی در ترکیه، بخش فروش خودرو دست دوم نیز دارند. توجه داشته باشید هزینه دفتر اسناد رسمی (نوتر) برای کار های اداری خرید خودرو به عهده خریدار است. برای انتقال پول از ایران به ترکیه نیز میتوانید به راحتی توسط شرکت ترکیه هلپر اقدام به افتتاح حساب در ترکیه کنید. از خرید خودروهای با عمر بیش از ده سال در ترکیه خودداری کنید. قوانین مربوط به مالیات و پلاک خودرو در ترکیه را نیز میتوانید از اینجا مطالعه کنید.

بخوانید:  51 مدل تیشرت مردانه طرح دار و شیک + لوکس ترین تیشرت های 1400