خرید و فروش و قیمت آلفارومئو امروز | bedrive

بررسی تست تصادف و ایمنی خودرو آلفارومئو استلویو کمک می کند که عملکرد این خودرو در شرایط بحرانی و تصادفات مختلف را بسنجید. همچنین با سایر تجهیزات ایمنی استفاده در این خودرو آشنا شوید و در نهایت انتخاب ایمنی داشته باشید. در ادامه این مطلب از سایت آلفارومئو ایران اطلاعات کاربردی را در این زمینه با شما در میان خواهیم گذاشت.

امکانات و آپشن‌های خودرو آلفا رومئو جولیتا

خلق نشان آلفا رومئو به سال 1910، که آلفا در شهر میلان ایتالیا تاسیس شد، برمیگردد.دو نشان شناخته شده که شامل صلیب سرخ پرچم شهری و مار ویسکانتی تبدیل به علامات ماشین سازی لومبارد گشتند. از سالهای اولیه قرن بیستم، این نشان همیشه به اصل خویش وفادار بوده و دچار تغییرات زیادی نشده است. قیمت روز آلفارومئو در ایران جهت خرید خودرو را از کارشناسان ما، آلفارومئو ایران بخواهید.

بالای ده سال

آلفاموتور در ابتدا به واردات آلفارومئو جولیتا و میتو پرداخت و در ادامه، تعداد بسیار محدودی از آلفارومئو 4C را نیز به ایران وارد کرد. طراحی کابین خودرو هم دقیقا مانند قسمت عقبی خودرو از استراتژی ساده اما زیبا پیروی می‌کند. آلفارومئو میتو 2012 یکی از زیباترین طراحی‌های داخلی را داشت. در سرگذشت اسطوره ی میلانی ترکیب رنگ قرمز و مشکی در قسمت داشبورد و اطراف سیستم صوتی تصویری، ترکیبی زیبا بود که برای هر جوان اسپرت پسندی نه گفتن به آن سخت بود. کمپانی آلفارومئو یکی از آن کمپانی‌هایی است که برای ماشین بازهای حرفه‌ای هیچ نیازی به معرفی ندارد.

  • فضای کم و نامناسب صندلی‌های عقب، ورود و خروج سخت سرنشینان عقب یک از این معایب است.
  • این اتومبیل‌ در سال ۲۰۱۱ طراحی و تولید شده و در سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ به بازار کشور ایران راه یافت و توانست سهم عمده‌ای از فروش بازار اتومبیل را از آن خود کند.
  • قبل از بررسی تست تصادف و ایمنی خودرو آلفارومئو استلویو بهتر است به صورت مختصر با ویژگی‌ های کلیدی این خودرو آشنا شوید.
بخوانید:  چرا ماشین شاسی‌بلند بخریم؟ با انواع شاسی بنلد اشنا شوید کاروکیا | bedrive
فضای کم و نامجله خبری خودرو بی درایو صندلی‌های عقب، ورود و خروج سخت سرنشینان عقب یک از این معایب است. ضعف کولر خودرو در شرایط آب و هوایی کشوری مثل ایران کاملاه مشهود است. سیستم توربوشارژ در قسمت جلویی نصب‌شده که خطر آسیب جدی حتی در تصادفات جزئی هم جود دارد. اگر از جاده های بد یا مسیرهای خاکی استفاده می کنید، کابل های باتری آلفا رومئو جولیتا را مرتباً بررسی کنید که دچار آلودگی و خوردگی نباشند. سپس اتصالات شل را جستجو کنید و آنها را سفت کنید تا خود را از تعویض باتری آلفا رومئو جولیتا حفظ کنید.

شادی رویان – خرید اسباب بازی

این نیرو مانند پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری توسط یک جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ خودرو منتقل می گردد. قیمت اتومبیل آلفارومئو استلویو مابین ۴۳.۰۰۰ دلار تا ۴۵.۰۰۰ دلار در مدل‌ های استاندارد و Ti و ۷۸.۰۰۰ دلار در مدل بسیار پرقدرت Quadrifoglio به دست مشتریان خواهد رسید. قطعات این خودرو در نمایندگی موجود هستند و نوع خدمات در تهران به مراتب بهتر از شهرهای دیگر است. البته خب با توجه به تعداد خودروهای این برند در ایران نباید انتظار رند بودن و در دسترس بودن تمامی لوازم مانند برندهای بورس بازار را داشته باشید. هرچند به سلیقه شما و معیارهای موردنظر شما بستگی دارد، اما جدا از بحث متفاوت بودن کلاس خودروها و هزینه مد نظر شما، جولیتا از کیفیت،امکانات ، فضا و تکنولوژی بالاتری نسبت به جی تی برخوردار است و من شخصا برای خانواده کوچک جولیتا را انتخاب خواهم کرد.

بخوانید:  خرید و فروش و قیمت خودرو جک در تهران دیوار | bedrive

http://besturnblog.ir