خرید و فروش و قیمت خودرو آلفارومئو در تهران دیوار | bedrive

این خودرو به گونه ای طراحی شده که بتواند همزمان از به صورت مجرک جلو . با اینحال احتمالا زمانیکه فلزات کامپوزیت که نخستین بار در ساختار بدنه و سپس برای تمام قطعات بدنه ی ماشینهای مسابقه بکار گرفته شدند بود که نتایج واقعا فوق العاده ی استفاده از آنها آشکار شد. این مسئله درمورد 33اس سی 12 که از فایبرگلاس استفاده کرده بود، یا گروپوسی که نمونه های اولیه ساخته شده از کولار بود اتفاق افتاد.

http://besturnblog.ir

وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم. باتوجه به معاملات واقعی انجام شده در هر روز، کارشناسان همراه مکانیک لیست قیمت خودروهای آلفارومئو دست دوم و کارکرده را از سطح بازار جمع‌آوری می‌کنند.

  • درثانی هر برند اروپایی لزوما ماشین خوبی نیست مخصوصا اکه در چین هم تولید بشه….
  • فکر کنم دیگه ماشین دیگه ای نخرم تا مدل جدید این ماشین وارد بازار ایران بشه البته توسط نمایندگی.
  • دوستان عزیز , درسته که موتور جولیتا 1400 سی سی هست , اما توجه کنید که این موتور با برخورداری از تکنولوژی توئین توربو و گیربکس F1 قدرتش به 170 اسب رسیده که در نوع خودش بی نظیره.
  • یکی دیگر از ویژگی‌ها و امکانات خاص این محصول، قابلیت انتخاب خودرو و تنظیمات آن متناسب با شرایط رانندگی شما است.
اما از مجله خبری خودرو بی درایوانی که این ماشین رو با کره ای ها مقایسه میکنن واقعا تعجب میکنم. آلفا رومءو یک کمپامی با اصالت ایتالیایی با پشتوانه ی فراری هست که ازهمه نظر از ماشین های کره ای سر هست. واقعا کسانی که به جای آلفا میرن مثلا ولوستر میخرن رو درک نمیکنم. در مورد قیمتش هم میشه گفت که اون کسانی که به اصالت برند آلفارومئو و اعتبار و برتری تکنولوژی ایتالیا ایمان دارن معتقد هستن که این قیمت برای این ماشین کاملاً مناسبه.

بخوانید:  معرفی انواع ماشین آلات ساختمانی و کاربرد آنها

WowWee-خرید اسباب بازی

خریدار همیشه دغدغه‌اش این است که یک ماشین سالم بخرد، فروشنده نیز می‌خواهد خودروی خود را به بالاترین قیمت ممکن بفروش برساند. همین امر و عدم شناخت آنها از یکدیگر، آنها را با چالش‌های زیادی برای اعتماد کردن و انجام معامله روبرو می‌کند. کارنامه دقیقا اینجاست تا حلقه مفقود شده بین دو طرف معامله باشد.

Moose-خرید اسباب بازی

شاید اگر اندامی درشت داشته باشید هنگام استفاده از این خودرو کمی اذیت شوید اما قرار گیری روی صندلی های این خودرو همانند مزدا ۳ است و واقعا فوق العاده طراحی شده است. این خودرو شاید در ترافیک ها کمی آزار دهنده باشد اما در جاده ی پر پیچ و خم کار کردن با همین گیربکس دوبل کلاچ به شدت لذت بخش میباشد. این خودرو علاوه بر اینکه از ncap توانسته ۵ ستاره کامل را دریافت کند، توانسته است که در سال ۲۰۱۰ در تمام زمینه ها در بخش ایمنی به عنوان بهترین خودرو از سری هاچ بک های خانوادگی کوچک انتخاب شود.