خصوصیات منحصربفرد آلفارومئو | bedrive

سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود. بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد. خدمات پس از فروش خودرو آلفا رومئو در ایران نیز توسط شرکت ویراموتور (آلفارومئو ایران) انجام می پذیرد. مزدا خودروی بسیار خوبی است اما خب کیفیت سواری،قطعات و قدرت جولیتا بالاتر از مزداهای داخل ایران است و به مراتب موتور این خودرو از حساسیت بیشتر برخوردار است و باید در شرایط مناسب نگهداری شود. امیر جان بین این سه خودرو منطقی ترین دلیل ، خودروی جولیتا به صورت صفر یا مشابه صفر می توانید خریداری کنید و هزینه های جانبی، تعمیرات و نگهداری نسبتا پایینتری در مقایسه با دو خودروی دیگر دارد. خودروهای دیگری در این بازه قیمتی وجود دارند که شما می توانید انتخاب کنید.

WLToys-خرید اسباب بازی

سبک و روش آلفا رومئو در تولید محصولاتش امروزه نیز توسط بسیاری از کمپانی های مشهور خودرو سازی الهام گرفته می شود. آلفارومئو در سال های بعد نیز توانست با خودروهای خود به عنوان برنده بسیاری از مسابقات حضور پیدا کند و برای خود پیروزی های زیادی کسب کند. میزان تولی گاز آلاینده این خودرو نیز در حدود ۱۶۱ گرم در هر کیلومتر مسافت است. در حال حاضر شرکت‌های خودروسازی زیادی در سرتاسر جهان ایجاد شده‌اند. این کمپانی‌ها انواع مختلفی از اتومبیل‌ها را با ویژگی‌ها و مشخصات و ظاهر گوناگون طراحی و تولید کرده و به بازار مصرف ارائه می‌دهند. یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین این خودروها خودرو آلفارومئو جولیتا است.

بخوانید:  51 مدل تیشرت مردانه طرح دار و شیک + لوکس ترین تیشرت های 1400

دوست خوبم در رابطه با سوال شما باید بگم خودروی جولیتا هم تقریبا با همین مشکلات رو برو است . این دیگه چیه؟ یه جاش تیزه یه جاش گرده پلاکش رو اون ورباید چسپوند، کلی خودشونو جر دادن که دستگیره در عقبو مخفی کنن ازطرف دیگه پلاکو اون طوری کردن وهواکش جلو پنجره روگشاد کردن،مونیتورو گذاشتنرو داشبوردالبته از مجبوری یهو میبردین بیرون میذاشتین…. این ماشین خیلی عالیه/در سال 2011 دومین خودروی محبوب اروپا شده. چیزی که بیشتر از همه جلب توجه میکنه تبلیغات هوشمندانه شرکت وارد کنندست.

کانون پرورش فکری-خرید اسباب بازی

شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است معتبرترین و موفق ترین شرکت در حوزه فروش خودرو در ایران می باشد. شرکت خودروسازی آلفارومئو در شهر میلان در کشور ایتالیا و در سال 1910 به تاسیس رسید. البته این شرکت تحت نام آلفا و در سال 1906 توسط بازرگان فرانسویالکساندر داراکو چند سرمایه گذار دیگر به تاسیس رسیده بود. آلفا یک نام ترکیبی است که تشکیل شده از نام Anonima Lombarda Fabbrica Automobili می باشد. بعد از آن نیز در سال 1920 نام رومئو به آلفا اضافه شد و نام شرکت به آلفارومئو تغییر پیدا کرد. دفتر مرکزی این شرکت هم اکنون در شهر تورین ایتالیا قرار دارد.

  • داشبورد نشانگر پیشرفتگی ماشین است که همراه با ماشین طی سالیان تغییر میکند.
  • جدیدترین مورد اضافه شده به محصولات آلفا رومئو از آلومینیوم، فولاد های بسیار قوی و منیزیم استفاده شده است که وزن اجزای ساخته شده را تا 35درصد کاهش میدهد.
  • آلفارومئو جولیتا از ۵ دنده دستی و ۶ دنده اتوماتیک برخوردار بوده و حداکثر سرعت و شتاب آن ۲۱۸ کیلومتر در ساعت است.
  • امیر جان بین این سه خودرو منطقی ترین دلیل ، خودروی جولیتا به صورت صفر یا مشابه صفر می توانید خریداری کنید و هزینه های جانبی، تعمیرات و نگهداری نسبتا پایینتری در مقایسه با دو خودروی دیگر دارد.
  • این سیستم که تحت نام آلفا D.N.A.، شناخته می شود ، با تغییر تنظیمات و کنترل موتور، ترمز ها، سیستم فرمان، گیربکس، سیستم تعلیق و پدال گاز، عملکرد خودرو را با توجه به سبک رانندگی و شرایط جاده به بهترین شکل تنظیم کرده و سازگار می نماید.
  • دفتر مرکزی این شرکت هم اکنون در شهر تورین ایتالیا قرار دارد.
بخوانید:  مشخصات فنی و قیمت روز انواع خودرو آلفارومئو کارنامه | bedrive

مجله خبری خودرو بی درایو از شما خواهش می کنم که فیلم بررسی جولیتا را هم بزارین تو سایت. طراحی خودروی ایتالیایی چه در سوچر اسپرت چه در ترازهای پایین تر زبون زد هست. یه کمری ۲۰۰۷ دارم پنج ساله عینه خر راه میره از این افه ها هم نداره برید ماشینی بخرید که عقلتون میگه نه ایتالیایی ایتالیایی…. شما که داری به فیات میگی درجه۳ بدون که آلفا و مازراتی و فراری هرسه ماله شرکت فیات هستند پس حداقل چون آلفا خواهر زاده اون دوتا هست نمیتونه چه از لحاظ کیفیت چه ایمنی و چه از لحاظ موتوری بد باشه…

http://besturnblog.ir