خصوصیات منحصربفرد آلفارومئو | bedrive

شرکتی که سپس تحت عنوان آلفا رومئو معروف شد، در سال ۱۹۰۶ توسط بازرگان فرانسوی الکساندر داراک که مالک یک بنگاه خودرو فرانسوی بنام داراک بود، به همراه چند سرمایه‌گذار انگلیسی تحت نام شرکت آلفا تأسیس شد. در ماه اوت سال ۱۹۱۵ شرکت آلفا تحت مدیریت نیکولا رومئو قرار گرفت، که در پی آن، در ۱۹۲۰ نام شرکت به آلفا رومئو تغییر پیدا کرد. اطلاعات آلفارومئو میتو نشان‌دهنده مصرف سوخت متعادل در این خودرو است این خودرو با مصرف میانگین 5.6 لیتری و مصرف شهری 7.4 لیتری در طی مصافت صد کیلومتری تقریباه مصرف مناسبی دارد. این اتومبیل صفحه نمایشگر چند منظوره دارد که به صورت کاملاً سفارشی طراحی و تولید شده است. این خودرو مجهز به سیستم کنترل ایستایی در سربالایی بوده و به سیستم‌های کنترل کشش و کنترل پایداری نیز تجهیز شده است . سیستم تهویه این اتومبیل امکان تنظیم دما به صورت جداگانه و کاملاً مجزا برای سرنشینان جلوی خودرو را دارد.

معایب آلفارومئو میتو

وب مجله خبری خودرو بی درایو خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم. باتوجه به معاملات واقعی انجام شده در هر روز، کارشناسان همراه مکانیک لیست قیمت خودروهای آلفارومئو دست دوم و کارکرده را از سطح بازار جمع‌آوری می‌کنند.

خودرو آلفارومئو جولیا

شاید اگر اندامی درشت داشته باشید هنگام استفاده از این خودرو کمی اذیت شوید اما قرار گیری روی صندلی های این خودرو همانند مزدا ۳ است و واقعا فوق العاده طراحی شده است. این خودرو شاید در ترافیک ها کمی آزار دهنده باشد اما در جاده ی پر پیچ و خم کار کردن با همین گیربکس دوبل کلاچ به شدت لذت بخش میباشد. این خودرو علاوه بر اینکه از ncap توانسته ۵ ستاره کامل را دریافت کند، توانسته است که در سال ۲۰۱۰ در تمام زمینه ها در بخش ایمنی به عنوان بهترین خودرو از سری هاچ بک های خانوادگی کوچک انتخاب شود.

بخوانید:  چگونه دفترچه‌های راهنمای لوازم خانگی و دستگاه‌ها را پیدا کنیم! | dlcatalog

http://besturnblog.ir

این خودرو به گونه ای طراحی شده که بتواند همزمان از به صورت مجرک جلو . با اینحال احتمالا زمانیکه فلزات کامپوزیت که نخستین بار در ساختار بدنه و سپس برای تمام قطعات بدنه ی ماشینهای مسابقه بکار گرفته شدند بود که نتایج واقعا فوق العاده ی استفاده از آنها آشکار شد. این مسئله درمورد 33اس سی 12 که از فایبرگلاس استفاده کرده بود، یا گروپوسی که نمونه های اولیه ساخته شده از کولار بود اتفاق افتاد.

  • این هاچ‌بک دوست‌داشتنی با طول 4.06 متری، عرض 1.72 متری و ارتفاع 1.44 متری خود یکی از جدی‌ترین رقیبان خودروهای مینی سایر کمپانی‌ها ازجمله bmw است.
  • با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید.
  • تجربه نشان داده خودروهای هاچ‌بک این‌چنینی باب میل ایرانیان است.
  • در اوایل ورود این خودرو به ایران توسط آلفاموتور، قیمت آلفارومئو میتو در ایران برای بسیاری از علاقه‌مندان محصولات این کمپانی جالب‌توجه بود و تعداد زیادی حاضر به پرداخت این مبلغ شدند تا یکی از این خودروهای ایتالیایی پرادعا را زیر پا داشته باشند.
از نظر کلی جولیتا بهتر و بالاتر می باشد، اما به این توجه داشته باشید هیوندای با قیمت پایینتر،خدمات بیشتر،بازار دست دوم بهتر،داشتن نمایندگی های بیشتر نسبت به جولیتا شرایط بهتری دارد. بین این دو خودروی نام برده توسط شما، از هر نظر جولیتا در جایگاه بسیار بالاتری قرار دارد. هر چند هر دو خودرو نسبت به ارزشی که دارند بسیار گران به فروش می رسند اما فکر می کنم بهتر باشد به نیاز خود نگاه کنید.

بخوانید:  معرفی کامل و تخصصی خودرو جک S5 | bedrive

خودرو آلفارومئو 4C اسپایدر