دانستنی های جالب از دنیا که تا به حال به گوشتان نخورده

به دلیل صید بیش از حد و بیماری، جمعیت صدف ها در خلیج چساپیک در مریلند به شدت تحت تاثیر قرار گرفت. اما به لطف کار ارزشمند دانشمندان در آزمایشگاه هورن پوینت، سپاه ارتش، اداره ملی اقیانوسی و جوی، و اداره حفاظت از طبیعت، این منطقه اکنون مکان بزرگترین صخره های صدف ساخته دست بشر شده است. این منطقه دارای بیش از یک میلیارد صدف است، یک منطقه بدون ماهیگیری که فرصتی برای بهبودی به جمعیت صدف ها خواهد بخشید. این مقاله اضافه بر پرداختن به موضوعات بالا، دانستنی ها و نکات دیدنی، به بعضی از باورهای غلطی که بین مردم متعارف هست نیز پرداخته و سعی در اصلاح انها خواهد داشت.

معمولا تصور همه ما اینه که مرغ راحت ترین غذاییه که میتونیم برای راحت کردن خودمون درست کنیم. مرغ ها داخل قابمله، کمی آب و یه کمی هم پیاز و ادویه. اما درست کردن مرغ اینقدرها هم که فکر می کنید راحت و ساده نیست بلکه فنون خاص خودش رو داره و یکسری اشتباهات که خیلی ها مرتکب میشن.

دانستنی های جالب از دنیا که تا به حال به گوشتان نخورده

21- یک اسب در طول یک سال ۷ برابر وزن بدن خود غذا مصرف می کند. 15- درامریکا سالانه ۱۵نفر بر اثر گازگرفتگی توسط سگها جان خود را از دست می دهند. هر چهار سال یکبار، بازی های المپیک با رقابتی ترین ورزشکاران از سراسر جهان گرد هم می آیند. و هنگامی که بازی های زمستانی پیونگ چانگ در سال 2018 برگزار شد، طبق آمار 2،952 ورزشکار از کل 92 کشور جهان شرکت کردند. این رقم رکورد قبلی 2،800 ورزشکار از 88 کشور جهان که در بازی های زمستانی 2014 شرکت کرده بودند را شکست.

بخوانید:  باز هم درخواست داریم

کسب ۴ مدال رنگارنگ توسط دختران شمشیرباز یزدی

این عمارت شش طبقه که قبلاً سفارت یوگسلاوی بود، اکنون متعلق به مقدونیه، بوسنی، کرواسی، صربستان و اسلوونی دانستنی های دانشمندان است. فروش اخیر شکست خورد زیرا کشورهای متخاصم نتوانستند بر سر قیمت فروش به توافق برسند. متوسط ​​​​خانه در هنگ کنگ ۱.۲۵ میلیون دلار هزینه دارد. به گفته جان هریس؛ اقتصاددان ، محوطه سازی خوب می تواند تا ۲۸ درصد به ارزش کلی خانه شما اضافه کند، به این معنی که اگر به دنبال فروش خانه خود هستید، باید به حیاط خانه خود نیز توجه کنید. باز نشر مطالب نم نمک تنها با ذکر نام و آدرس سایت و لینک مستقیم مجاز می باشد . 6.آیا میدانستید وقتی که ژاپن در جنگ جهانی دوم شکست خورد و تسلیم شد امپراتور ژاپن شخصا و از طریق رادیو خبر را پخش کرد.و این اولین باری بود که مردم ژاپن صدای امپراتور کشورشون رو میشنیدند.

  • بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.
  • 46- در مصر باستان افراد روحاني تمام موهاي بدن خود را مي‌كندند حتي ابروها و موژه‌ها.
  • اطلاعات ژنتیکی هر کس درون ساختاری به نام DNA کد نویسی شده است.
  • دانستنی های علمی31- شمپانزه ها قادرند مقابل آینه چهره خود را تشخیص دهند اما میمونها نمی توانند.

در بیش از 70 کشور جهان روابط همجنسگرایان ممنوع اعلام شده و در نه کشور دیگر نیز برای این کار مجازات مرگ را در نظر گرفته اند. اطلاعاتی که سوپرمارکت های انگلیسی درباره مشتری های خود جمع آوری می کنند، بیشتر از اطلاعاتی است که حکومت این کشور درباره شهروندانش دارد. یک سوم کسانی که دچار چاقی مفرط هستند در کشورهای در حال توسعه زندگی می کنند. در روسیه سالانه بیش از 12 هزار زن در نتیجه خشونت های خانوادگی جان خود را از دست می دهند.

بخوانید:  خرید اقساطی ام‌ وی ام جدیدترین شرایط اقساط MVM اتوخسروانی | bedrive
مساحت دریاچه ارومیه شش هزار کیلومتر مربع و عمیق ترین جای آن 14 متر است. در اين دنياي عجيب و غريب از ديدن خيلي از چيزها هاج و واج مي شوي اين هم گوشه‌اي از آن اطلاعات عجيب . در اين دنياي سرشار از شگفتي نميشه‌ خيلي از چيزها را باور نكني . موشهای صحرائی سالانه ۱/۳ منابع و ذخائر غذایی جهان رانابود می سازند. ظروف پلاستیکی ۵۰ هزارسال طول میکشدتادرطبیعت شروع به تجزیه شدن کند.

حیوانات هم خواب می بینند!