دریچه بازدید زیر فن کوئل مشبک تهویه کلوانی

شیارهای تعبیه شده بر روی درب این دریچه ها دارای اسامی مختلفی از جمله خطی، مشبک، گریلی، گل سقفی می باشد. هر یک از این مدل ها بر اساس ظرفیت هوارسانی برای مدل های متنوع دستگاه های فن کویل قابل کاربرد است. شرکت صنعتی رحمتی یکی از تولید کنندگان باسابقه انواعدریچه تنظیم هوامحسوب میشود که انواع دریچه بازدید فن کویل نیز یکی از محصولات اصلی این شرکت محسوب میشود.

  • درب دریچه زیر فن کویل خطی از یک ورق آلومینیومی تشکیل شده که در بدنه خود یک دریچه خطی را بصورت ترکیبی جای داده است.
  • فن کویل های سقفی از نمونه های پرکاربرد و پر استفاده دستگاه های فن کویل به شمار می روند.
  • برای ساخت این دریچه زیر فن کویل ابتدا طرح مورد نظر را به صورت صفر به صفر اندازه گیری می کنیم.
  • از جمله دریچه های دکوراتیو و شکیل در صنعت دریچه سازی برای بازدید فن کویل، مدلِ گل سقفی می باشد.
  • بنا به ابعاد دریچه بازدید فن کویل، ضخامت ورقِ دربِ دریچه تعیین می‌گردد.
این دریچه خطی باعث عبور هوا از محیط به داخل محفظه دستگاه فن دریچه فن کویل کویل میشود . اگر فاصله بین فن کویل و کلاف کم باشد از دریچه وزنی نمی توان استفاده کرد. همچنین سطح زیر کلاف باید با سطح سقف کاذب تراز باشد و در کل دریچه به دو صورت پیچ از رو و پیچ از داخل(مخفی) نصب می شود که پیچ مخفی شکیل تر است و در دریچه های لولایی به صورت پیچ از رو نصب انجام می پذیرد. دریچه زیر فن کویل پلاستیکی نیز به دو گروه اصلیِ دریچه زیر فن کویل وزنه ای و دریچه زیر فن کویل لولایی تقسیم می شود،که هر گروه از انواعِ این دریچه زیر فن کویل نیز دارای مدلهای متنوعی می باشد. در واقع پره های Z شکل که بطور موازی در روی دربِ این نوع دریچه زیر فن کویل تعبیه می شود، معبرِ مناسبی یرای ترددِ هوا به سمت محفظه ی دستگاه فن کویل می باشد. درب دریچه زیر فنکویل خطیِ طرح اسلوت نیز با دو مدلِ وزنه ای و لولایی قابل تولید و بهره برداری می باشد.

بخوانید:  قیمت دستگاه تصفیه آب سافت واتر در سال 1401 پاکاب گستر

با توجه خواص فن کویل جهت مدیریت دمای محیط بهتر است از سیستم فن کویل برای آپارتمان‌ها و ادارات بزرگ استفاده شود. زمانی که فن کویل به بیشترین هوای بازگشتی جهت بهبود کارکرد خود نیاز داشته باشد از دریچه مشبک یا لانه زنبوری فن کویل استفاده خواهد شد. این دریچه با ویژگی ظاهری خود علاوه بر زیبایی محیط داخلی موجب جلوگیری از خرابی فن کویل نیز خواهد شد. این دریچه ها خصوصیات ویژه و منحصر به فردی دارند که همین ویژگی ها موجب شده است تا امروزه بسیار پرفروش و پرکاربرد باشند.

جنس دریچه بازدید زیر فن کوئل مشبک که از دو بخش اصلی قاب و بدنه تشکیل شده از آلومینیوم با کیفیت می‌باشد؛ یعنی هم کلافی که به عنوان قاب استفاده می‌شود از جنس آلومینیوم می‌باشد و هم پره هایی صفحه ای که برای ساخت دریچه بازدید زیر فن کوئل مشبک بکار میرود. گروه صنعتی تهویه کلوانی این اطمینان ر ابه شما میدهد که دریچه بازدید زیر فن کوئل مشبک تولید شده دارای عمر کارکرد بسیار زیاد می‌باشد و خیال شما از بابت کیفیت راحت می‌کند. دریچه زیر فن کویل شیار دار در مواردی به کار می رود که دستگاه فن کویل احتیاج به تامین هوای برگشت از طریق منافذ درب دریچه فن کویل دارد .

نکاتی که قبل از خرید چیلر باید در نظر داشت

دریچه بازدید زیر فن کوئل مشبک تهویه کلوانی

این نوع دریچه زیر فن کویل دارای خطوط موازی مثل خطوط دریچه اسلوت می باشد.به همین دلیل نام آن به دریچه زیر فن کویل خطی طرح اسلوت معروف گردیده است. درب دریچه زیر فن کویل مشبک ترکیبی از ورق آلومینیومی و یک دریچه مشبکِ صفر یا ۴۵ درجه می باشد. دریچه زیر فن کویل استیل را هم می توان بصورت پیچ از زو و هم بصورت پیچ مخفی، نصب و تعبیه نمود. دریچه بازدید دوطرفه خطی فن کویل از دو سمت مخالف هوای بازگشتی جهت افزایش راندمان کاری فن کویل را تامین خواهد نمود. قرارگیری فن کویل در میانه ساختمان و دور از دیوارها امکان استفاده از این دریچه بسیار شیک و زیبا در رنگ‌های متفاوت را فراهم خواهد نمود.

بخوانید:  فروش اقساطی سمند ال ایکس EF7 تحویل فوری سپند خودرو | bedrive

دریچه زیر فن کویل یک طرفه در زمان نزدیکی قرارگیری فن کویل در گوشه ساختمان یا نزدیک دیوار استفاده شده و با قابلیت‌های ظاهری و رنگی خود به دکوراتیو بودن دریچه بازدید فن کویل خواهد افزود. یکی از دو حالت لولایی یا وزنه‌ای برای دریچه دسترسی فن کویل ساختمان قابل سفارش است. دریچه بازدید فنکویل استیل در فضاهای اتاق عمل یا اتاق های تمیز کلین روم مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به اینکه استیل یکی از گرانترین متریال در ساخت دریچه هوا می باشد به صورت گسترده از این محصول استفاده نمی شود. ضخامت دریچه های استیل معمولاً از ورق یک میل میباشد ولی این بدان معنا نیست که از ورق ضخیم تر نمی توان استفاده کرد.

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و انتخاب مناسب ترین دستگاه برای پروژه خود و نیز استعلام قیمت آنها با مهندسان ما تماس بگیرید. کارشناسان شرکت مهندسی و بازرگانی راهبرد انرژی درفک (رادکو) آماده ارائه هر گونه مشاوره تخصصی در این زمینه می‌باشند. بهتر است جهت اطمینان این دریچه روی قاب چوبی یا فلزی نصب شود و در صورتی که دریچه مستقیم روی گچ نصب شود به مرور زمان لقی و شل شدن دریچه وجود دارد. جامع ترین و کاملترین نمونه کانال فلکسیبل عایقدار ،در میان انواع کانال فلکسیبل هوا، کانال فلکسیبل عایقدار الاستومری می باشد. قبل از سفارش ساخت به سازنده باید اندازه داخلی کلاف در طول و عرض گرفته شود و اطلاع داده شود تا میزان بادخور از آنها کسر گردد. هم به صورت پیچ از جلو و هم به صورت پیچ از داخل , بدیهی است که در مورد پیچ ​​های داخل، این امر ظاهر شیر را زیباتر می کند.

بخوانید:  معرفی کامل و تخصصی خودرو جک S5 | bedrive
طریقه نصب دریچه زیرفن کویل مشبک نیز به دوصورت پیچ از رو و پیچ مخفی می باشد. درب دریچه زیر فن کویل مشبک با دو مدل وزنه ای و لولایی باز و بسته می شود. دریچه زیر فن کویل ساده، با دو مدلِ لولایی با قفل زیمنس و مدل وزنه ای تولید می گردد. نصب دریچه زیر فن کویل پلاستیکی در انواع سقف کاذب به راحتی امکانپذیر گردد. از لحاظ جنس ساخت نیز دریچه زیر فن کویل با دو نوع متریال آلومینیوم و چوبی ساخته می شود. فن کویل از دو بخش اصلی فن (پنکه یا دمنده) و کویل در سه حالت زمینی، سقفی و کانالی جهت ایجاد هوای سرد یا گرم تشکیل شده است.

۴) روش ساخت دریچه زیر فن کویل شیاردار لولایی :

نمایی شکیل و جذاب، مقاومت بالا و قیمت مناسب از ویژگی های بارز این مدل دریچه زیر فن کویل است. شرکت تهویه فراز تولید کننده و طراح انواع کانال های خرطومی و فلکسیبل، دریچه تنظیم هوا، کانال هواساز، دودکش صنعتی و هود صنعتی ، دمپر کانال، عایق الاستومری می باشد. سطح روی دریچه زیر فن کویل با رنگ کوره ای پودری استاتیک در رنگ های متنوع پوشانده می شود.

دسته های محصولات