دستگاه ایکس ری چمدانی 85 * 85 فروشگاه ثانی تن | zoomfing

دستگاه ایکس ری چمدانی 85 * 85 فروشگاه ثانی تن | zoomfing

در حوزه کنترل تردد و بازرسی از اشعه ایکس برای افزایش امنیت و مدیریت ورود و خروج کالا، افراد و خودرو استفاده می‌شود. اجزای متشکل در دستگاه ایکس ری شامل تونل، نوار نقاله، ژنراتور ایکس ریxray و سنسور نوری می‌باشند. مدیریت شرکت انطباق گستر سپهربه جهت حفظ شان محصول ایرانی خود را ملزم به این اصول می داند. افراد از گیت بازرسی عبور می‌کنند، اما تمامی وسایل همراه آنها از جمله ساک، چمدان و کیف باید از تونل داخل دستگاهx ray عبور کند.

بازرسی ایکس‌ ری 85*85

امروزه دستگاه ایکس ری انسان بر اساس فناوری‌های روز طراحی گردیده اند و دیگر همچون گذشته برای استفاده افراد پرخطر نمی‌باشند. این دستگاه با امکان تشخیص اشیا در زیر لباس بهترین گزینه برای استفاده در فرودگاه خواهد بود. شناسایی کالای غیرمجاز در خودرو توسط اشعه ایکسدستگاه ایکس ری خودرو با هدف نظارت بر کالاهای موجود در یک خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. شناسایی تصاویر در این دستگاه بر اساس چگالی مختلف مواد در داخل کانتینر و خودروها صورت می‌گیرد. دستگاه ایکس ری خودرو نفوذپذیری قابل قبولی داشته و تصاویر گرفته شده همگی دارای وضوح خوبی می‌باشند. مدل BVE-6000P از سری محصولات ایکس ری خودرو می‌باشد که گروه پادیس عرضه نموده است.

نگاه تیزبین دستگاه ایکس ری 6040

به دلیل اهمیت حفظ امنیت حمل و نقل هوایی از بهترین تجهیزات بازرسی در فرودگاه‌ها استفاده می‌شود. دستگاه های ایکس صنعتی، نوع دیگری از دستگاه های اشعه ایکس هستند که معمولا برای بررسی افراد، ماشین‌ ها و محموله های بار با اهداف امنیتی مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه ها که از مدل های چمدانی فرودگاهی تا مدل های بزرگ برای بررسی کانتینرها را شامل می شوند، در فرودگاه ها، اداره های دولتی مهم، سالن های اجلاس سران، گمرک و صنایع غذایی نصب و استفاده می شوند. بنابراین ادستگاه ایکس ری X-ray X10080 می‌تواند بر اساس عملکرد دقیق خود در کلیه فرودگاه‌ها، شرکت‌ها یا سازمان‌هایی که ورود و خروج کالا و وسایل در آن نیاز به کنترل دقیق و مطمئن دارد به کار گرفته شود؛ و امنیت لازم را برای آن سازمان به ارمغان آورد.

بخوانید:  خصوصیات منحصربفرد آلفارومئو | bedrive

دستگاه ایکس ری خودرویی X-Ray

برای خرید دستگاه ایکس ری x ray چمدانی و پالتی در سایزهای مختلف با ما تماس بگیرید. ساخت شرکت دانش بنیان فیدار آروند سپاهان تولید کننده انواع سیستم های کنترل تردد در بندرعباس… راکت بازرسی ، با نامهای راکت موبایل یاب،فلزیاب بازرسی بدنی ،دستگاه موبایل یاب ،راکت بازرسی فیزیکی ،راکت بازرسی بدنی فلزیاب ،باطوم بازرسی بدنی و .. در دنیایی که به طور مداوم در معرض خطر هستیم، مهم است که تمام اقدامات احتیاطی امنیتی ممکن را برای محافظت از مردم، کارمندان و زیرساخت ها انجام دهیم.

  • قیمت دستگاه ایکس ری(x-ray)بازرسی داخلی نسبت به مدلهای اروپایی بسیار پایین تر و نسبت به محصولات چینی بیشتر است و از لحاظ سطح کیفیت دستگاه های ایکس ری بازرسی گروه رایان فن و شرکت انطباق گستر سپهر از مدلهای اروپایی کمتر نمی باشد.
  • در این نوع تصویر برداری توسط دستگاه ایکس ری x ray ژنراتورها بر خلاف حالت تصویر برداری افقی در بالای دستگاه و جسم قرار میگیرند و تصویر برداری را از بالا به پایین انجام میدهند.
  • یک لوله اشعه ایکس در اصل یک دیود با خلاء بالا است که از یک کاتد و آند تشکیل شده است.
  • پس از عبور اشعه ایکس از عنصر و شی مورد نظر، یک آشکارساز، پرتوهای ایکس را به فیلتری منتقل می‌کند، که پرتوهای ایکس با انرژی کمتر را مسدود می‌کند.

این سیستم به واسطه اسکن و تصویر برداری از داخل خودرو های سبک و سنگین به همراه محموله همراه امکان کشف و شناسایی هر جسم غیر مجاز و مشکوکی را در حین حرکت خودرو فراهم می‌کند. مشخصات فنی دستگاه پرتو اشعه ایکس و یا همان ایکس ری 6040 را جهت بهره برداری ، که برخی از آیتم ها می تواند بنا به درخواست مشتری تغییر نماید. دستگاه های ایکس ری پرتابل هم قیمت بالاتری دارد و هم کار کردن با اون یک خورده تخصصیه. در ضمن باید برای استفاده از نوع پرتابل باید مجوز هم داشته باشید، چرا که اماکنی مانند دفاتر پستی مجوز استفاده از ایکس ری دستی و پرتابل را ندارند. به محض وارد شدن اجسام به داخل تونل، شعاع نوری بین فرستنده و گیرنده قطع شده و سیگنالی به قسمت کنترل دستگاه (جهت تابش اشعه x ray ) ارسال می‌شود.

بخوانید:  خدمات کامپیوتر نهنگ کامپیوتر