راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ + قیمت آبان 1401 زومجی

8 گیگابایت برای اکثر کاربران کافی است ولی در صورت نیاز بعدا هم می‌توانید رم را به 12 گیگابایت ارتقادهید. دارای 128 گیگابایت حافظه SSD است که مقدار زیادی نیست ولی برای بسیاری از افراد کافی است. متاسفانه برای مشکل عدم موجودی لپ تاپ، فعلا راه حل بهتری وجود ندارد. سری پنتیوم اینتل (تقریبا معادل با رایزن 3 برند AMD)؛ این پردازنده‌ها کارایی نزدیک به متوسط دارند و برای کاهای سبک تقریبا کافی هستند. قیمت انواع لپ تاپ در زومیت روزانه چندین بار به‌روزرسانی می‌شود.

بلکه در این سری با پرداخت اندکی بیشتر می‌توانید یک لپ تاپ گیمینگ با پردازنده Core i H را با 4 هسته پردازشی، سرعت کلاک 2.8 گیگاهرتز و حافظه کش 12 مگابایتی خریداری کنید. در صورتی که می‌خواهید به یک لپ تاپ میان رده اما با پردازنده‌ای جدید برسید، IdeaPad Gaming 3 15IHU6-i بهترین انتخاب برای شما خواهند بود. بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 25 میلیونبرند لنوو با ارائه سری IdeaPad gaming 3 سعی کرد تا محصولاتی کاملا اقتصادی را به دست دوست داران بهترین لپ تاپ های میان رده بازی‌های ویدیویی برساند. مدل IdeaPad gaming 3-15IHU6 یکی از جدیدترین محصولات این سری گیمینگ و ارزان قیمت است که مشخصات فنی قابل قبولی را در اختیار مصرف کننده می‌گذارد. لپ‌تاپ‌‌ها می‌توانند کانفیگ‌های مختلفی داشته باشند و معمولا مبتنی بر سلیقه سفارش دهنده انتخاب و توسط تولید کننده ساخته و عرضه می‌گردند.

برند ایسر؛ لپ تاپ‌های ایسر معمولا تنوع کمتری نسبت به لنوو و ایسوس داردن و بازار آنها در ایران چندان بزرگ نیست. این نکته را هم به یاد داشته باشید که چون بسیاری از لپ تاپ‌های ارزان قیمت حافظه گرافیکی مستقل ندارند از حافظه اصلی (رم) برای پردازش گرافیکی استفاده می‌کنند. عموما لپ‌تاپ‌ها در ازای قابلیت جابجایی، ویژگی‌هایی دارند که در پی‌سی‌ها وجود ندارد یا در صورت وجود از اهمیت کمتری برخوردار است. استفاده از باتری در لپ‌تاپ هم خصوصیتِ دیگری است که مدت زمان قابل استفاده بودن دستگاه در هنگام عدم دسترسی به برق شهری را تعیین می‌کند. در نهایت سخت افزار این دستگاه را 4 مگابایت حافظه Cache و 1 ترابایت HDD تکمیل می‌کند.

بخوانید:  نرم افزار CRM سرو بررسی همه جانبه نرم افزار CRM سرو-نرم افزار CRM

حافظه این مدل 1 ترابایت می باشد که خیال شما را از بابت مشکل ذخیره اطلاعات و کمبود فضا راحت می کند. باتری آن نیز با توجه به سخت افزار پایین آن توانایی پاسخگویی تا 5 ساعت را دارای می باشد. برای چه کسانی مناسب است؟ اگر بودجه زیادی ندارید و کارهای حرفه ای مثل ادیت و مدل سازی انجام نمی دهید و دوست دارید لپ تاپی داشته باشید که برای اکثر کارها مناسب باشد این مدل مناسب شماست.

مک بوک پرو 16 اینچی 2019 اپل – Core i9 5500M 16GB 1TB

هنگامی‌که پردازنده به دنبال داده‌ای برای انجام یک عملیات است، ابتدا سعی می‌کند آن را در حافظه پنهان L1 پیدا کند. این پردازنده‌ها کارایی بالایی برای تولید محتوا و بازی پیشرفته ارائه می‌دهند. این سری از پردازنده‌ها توسط شرکت AMD تولید شده و از Ryzen 3 تا Ryzen 9 را شامل می‌شود. این سری از پردازنده‌ها توسط کمپانی اینتل تولید شده و از Core i3 تا Core i9 را در بر می‌گیرد.

به علاوه، نمودار تغییرات قیمت محصول می‌تواند شما را در جریان تغییرات قیمت روز لپ تاپ مدنظرتان قرار داده و در خرید موفق‌تر یاری کند. لپ تاپ ایسوس،‌ لپ تاپ لنوو، لپ تاپ HP و لپ تاپ دل از محبوب‌ترین‌های بازار کشورمان هستند.علاوه بر ابعاد نمایشگر، بهتر است به رزولوشن آن نیز دقت کنید. اهمیت رزولوشن در دستگاه‌هایی که نمایشگر بزرگتر دارند بیشتر است. در عصری که حداقل رزولوشن اکثر گوشی‌های ۶ اینچی FHD است، خرید لپ‌تاپ 15 اینچی با رزولوشن HD دیگر منطقی به نظر نمی‌رسد.

  • صفحه نمایش نیز از نوع IPS انتخاب شده تا تصاویر جذاب‌تر به نمایش در بیایند.
  • این لپ تاپ لنوو از سخت افزار بسیار خوبی بهرمند می باشد که در در رنج قیمت خود بسیار گزینه مناسب برای افرادی که بودجه کمی دارند می باشد.
  • به طور کلی لپ تاپ‌های گیمینگ ارزان دارای بدنه پلاستیکی هستند، اما در مدل‌های پرچم‌دار آلومینیوم نیز در بدنه دیده می‌شود.
  • ناگفته نماند که TUF Gaming FX706HEB-HX126 ویژگی‌هایی مانند کیبورد با نور پس زمینه، تنوع بالای پورت و صفحه نمایش مات را نیز دارد.
بخوانید:  خرید و قیمت تابلو فرش دختر و اسب سیاه ترب-Horse Daily

اما زمانی که صحبت از یک لپ تاپ مخصوص بازی یا گیمینگ می‌شود، باید به صورت مستقیم به سراغ سیستم عامل محبوب ویندوز رفت؛ زیرا دیگر سیستم عامل‌ها به هیچ عنوان برای بازی کردن مناسب نیستند. پردازنده مرکزی intel core i h و حافظه 32 گیگابایت ddr4 و پردازنده گرافیکی nvidia geforce gtx 1650ti 4GB خودشان نشان دهنده قدرت فوق العاده این لپ تاپ هستند. این مدل دارای دو عدد مانیتور می باشد که یکی از آنها لمسی می باشد و برای کارهای گرافیکی و ادیت گزینه بسیار مناسبی است. قطعا افرادی که کارشان حرفه ای است از کار کردن با این لپ تاپ بسیار لذت می برند. یکی دیگر از لپ‌تاپ‌های ایسر که کالاومگ قصد دارد به شما عزیزان معرفی کند، لپ تاپ ۵ اینچی ایسر مدل Acer Nitro 5 AN515 است.

بهترین لپ تاپ ها برای برنامه نویسی + قیمت

بنابراین، حافظه کش از مهم‌ترین پارامترهای خرید بهترین لپ تاپ ایسوس به شمار می‌آید. در رقابت این دو شرکت برای کارهای معمولی، خیلی برند کارت گرافیک مهم نیست. اما برای انجام پردازش‌ها و بازی‌های سنگین قطعا انویدیا برند مطرح‌تری است. گفتنی است، در انواع بهترین لپ تاپ ایسوس از هر دو برند مطرح استفاده شده است.

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ + قیمت آبان 1401 زومجی

ایسوس تعداد مدل زیادی در محدوده قیمت زیر 15 میلیون ندارد و این بخش بازار تا حدود زیادی در دست لنوو است. جنس بدنه این مدل لپ تاپ اچ پی از پلاستیک بادوام ساخته شده و استحکام بسیار بالایی دارد. ضخامت 17 میلیمتری و داشتن وزن سبک 9/1 کیلوگرمی این دستگاه را برای جابه جایی مداوم و حمل و نقل توسط کاربران مناسب نموده است.

بخوانید:  خرید فروش انواع خودرو شاسی بلند صفر و کارکرده در ایران شیپور | bedrive

این لپ تاپ با گرافیک RTX 3070 TI و پردازنده i9 نسل دوازده بالاترین سطح عملکرد را برای شما به ارمغان می‌آورد. مدلهایی که کارت گرافیک مستقل ندارند، برای کارهای گرافیکی (مانند بازی کردن) از پردازنده گرافیکی قرار گرفته در کنار پردازنده اصلی، استفاده می‌کنند، به همین دلیل اهمیت CPU در این لپ تاپ‌ها بسیار زیاد است. مدلهای مجهز به کارت گرافیک هم برای استفاده از تمام توان لپ تاپ نیازمند به پردازنده قوی هستند.