رستوران های لاکچری شگفت انگیز برج العرب

تهران را میتوان به صورت لحظه ای از طریق هشتگ تهران یا لوکیشن تهران در اینستاگرام بررسی کرد که ظرف ۴ سال اخیر، میلیون ها عکس توسط تهران گردهای ایرانی و بین المللی روی این ۲ لینک به اشتراک گذاشته شده است و شما میتوانید به صورت لحظه ای، تهران را از لنز دوربین گردشگران داخلی و بین المللی مشاهده کنید و با رویدادها و اتفاقاتی که در این کلان شهر عجیب می گذرد، آشنا شوید. در واقع در منطقه ونک، کافه و رستوران های معروف و لاکچری بسیاری در دسترس تهران گردها بوده که کافه پاریس، رستوران هتل هما و رستوران عالی قاپو، از جمله غذا خوری های معروف بین المللی آن است. تاج محل، مظهر عشق شاه جهان به ارجمند بانو بیگم، یکی از بناهای معروف و دیدنی و تاریخی هندوستان، سرزمین شگفتی های قاره کهن است که سالانه به اندازه برج ایفل پاریس، بازدید کننده از سراسر جهان دارد. عالی قاپو ، تنها نامی شناخته شده در نصف جهان ایران (اصفهان) نیست. غذاهای عالی قاپو، اکثرا ایرانی است و میتوان طعم واقعی و لذیذ غذاهای ایرانی را در این غذاخوری ونک، تجربه کرد. فضاهای غذا خوری سنتی (میزها)، توسط تخته های چوبی که به سمت بالا حرکت می کنند و خم می شوند، پوشانیده شده است و به عبارت دیگر، توسط این تخته ها، میزهای غذاخوری پوشانیده و فضاسازی صورت گرفته است.

از زمانی که آغا محمد خان قاجار، تهران را به عنوان پایتخت ایران معرفی کرد، بیش از ۲۳۰ سال می گذرد. یکی از امکانات لاکچری پایتخت، رستوران ها و کافه های لوکس این شهر است که در گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران در ادامه معرفی مقصدهای لوکس ایران (هم چون هتل های لوکس تهران)، به معرفی گران ترین و لوکس ترین رستوران های پایتخت می پردازیم. در نظر گرفتن فضای کافی بین نشیمن ها جهت سرویس دهی مناسب نیز از اهمیت قابل توجهی برخوردار می باشد. در انتخاب صندلی و میزهای جذاب برای نشیمن کافی شاپ خود توجه کنید.

تابلوهای قدیمی و نفیس که معمولا در دکوراسیون رستوران های سطح بالا پایتخت مشاهده نمی شود، بخشی از جذابیت های این غذاخوری لوکس تهران به شمار می رود. افرادی که اندکی پرخاشگری دارند می توانند از رنگ صورتی در دکوراسیون منزل خود استفاده کنند. مشتری ها باید احساس کنند که به درخواست هایشان در کمترین زمان ممکن رسیدگی می شود، از طرفی پیشخدمت ها هم باید نیاز مشتری را بدانند. آجر قزاقی سنتی متریالی است که در ایجاد این فضا بسیار موثر عمل می کند. حسی نوستالژیک برای تست غذاهای ایرانی در محیطی لوکس، گزینه خوبی برای نوروزگردهای پایتخت است که به دنبال تجاب هیجان انگیز هستند. از سلطنت شاهات قاجار در کاخ گلستان (تنها اثر جهانی ایران در میراث یونسکو) تا کودتای ۲۸ مرداد و انقلاب سال ۱۳۵۷ تا تبدیل شدن تهران به یکی از شهرهای مدرن و پر جمعیت قاره آسیا. در دو سده اخیر، بخش قابل توجهی از تاریخ معاصر سرزمین ایران، به رویدادهای مهم سیاسی، اقتصادی و فرهنگی پایتخت گره خورده و برای شناخت تاریخ ایران و آنچه بر کشور در دویست سال اخیر گذشته است، می بایست تحولات پر فراز و نشیب تهران را واکاوی نمود.

بخوانید:  ام وی ام، لیست انواع خودروهای ام وی ام خودرو | bedrive

انرژی موجود با در نظر گرفتن چشم انداز پارک ها در فضا با توجه به چیدمان پنجره و دیوارها، در فضا آزاد می شود. غذاهای سرو شده در رستوران های ایتالیایی از جمله انواع پیتزا و پاستا مربوط به بخش های متوسط ایتالیا در گذشته بوده اند و در رستوران هایی با دکوراسیون داخلی ساده و صمیمی سرو می شدند. با بهترین کافه انقلاب و بهترین رستوران ایتالیایی تهران آشنا شوید. برعکس، اگر دکوراسیون رستوران مدرن مد نظر شما است، از چراغ های نئون استفاده کنید. پس اگر چنین فرصت و موقعیتی پیش روی شما قرار گرفته است؛ توصیه می کنیم به هیچ عنوان کوتاهی نکنید. فقط زیاده روی نکنید با ترکیب عناصر طراحی که به گذشته اشاره می کند، قدیمی و جدید را با هم ترکیب کنید، مانند این فضای نشستن خیره کننده بار در Pigeonhole در کلگری، کانادا، که به شکل یک بار و کافه شراب پاریس طراحی شده است. فضای داخلی رستوران توسط عناصر منحصر به فرد و به یاد ماندنی مشخص شده، عناصری که به راحتی شناسایی می شوند. تاج محل، امروزه نام یکی از معروف ترین رستوران های مجلل پایتخت نیز به شمار می رود.

این موضوع همچنین در مناطق شهری نیز بدان جهت اهمیت دارد که ورودی های خاص و متفاوت می توانند در ذهن افراد و مردم محل مورد نظر مانده و هنگامی که قصد رفتن به یک رستوران را دارند، از رستوران شما نیز یاد طراحی داخلی رستوران در تهران کنند. عالی قاپو در تهران، نام یکی از رستوران های مجلل پایتخت است که گذر خیلی ها به ان نیفتاده و به نظر می رسد میتواند در فهرست اولویت های شکم گردی لاکچری گردهای تهرانی قرار بگیرد. ژوانی که مدتیست به نام جنارو فعالیت میکند، توانسته از کاربران تریپ ادوایزر امتیاز ۴ بگیرد. شما باید غذای تهیه شده را به صورت سالم به دست مشتری ها برسانید. فست فود شما تاثیر می گذارد.

بخوانید:  5 شاسی بلند پرفروش و محبوب در بازار خودرو ایران | bedrive
از بام تهران تا دریاچه خلیج فارس (بزرگ ترین دریاچه مصنوعی خاورمیانه)، از خیابان سی تیر (فود استریت ایران) تا برج میلاد (بلند ترین برج ایران)، از خیابان فرشته (گران ترین خیابان ایران) تا فیروزکوه (ییلاق خوش آب و هوای تهرانی ها)، همه و همه را میتوان از طریق هشتگ های تهرانگردی اینستاگرام بررسی کرد و با قابلیت های گردشگری و شکم گردی و طبیعت گردی و معماری و ساختار آن ها آشنا شد. این رستوران که در ارتفاع 276 متری برج میلاد واقع شده است، یکی از لاکچریترین و گرانترین رستورانها محسوب میشود. انرژی مثبت جاری در فضا با حضور اشیا و رنگها به افراد منتقل میشود و حال و هوای دلنشینتری برای آنها به وجود می آورد . رنگ هایی مانند قرمز و زرد از جمله محرک های رژیم غذایی محسوب می شوند، زیرا در ذهن ما انگیزه ایجاد می کنند.

رستوران با چشمانداز تهران برای لحظاتی زیبا میتواند شما را از هجوم افکار مزاحم رها کند. برای گذراندن لحظاتی زیبا در کنار خانواده و دوستان خود میتوانید از محیط سالنی یا حیاط این رستوران استفاده کنید. باعث شده است تا افراد زیادی برای گذراندن لحظاتی شاد، از این محیط خاص استفاده کنند. این رستوران دارای محیطی زیبا و کاملاً خاص میباشد. این رستوران دارای چشمانداز خاصی است و میتواند به شما، با کیفیتترین غذاها را ارائه کند. حتی اگر شما در یک خانه بزرگ ویلایی زندگی می کنید، قرار گیری یک بالکن کوچک در طبقه ۲ یا ۳ ویلای شما، می تواند یک مکان عالی برای لذت بردن از منظره روبرو باشد. استفاده از نخل های تزئینی در دیزاین داخلی رستوران عربی و یا آمریکای جنوبی معنادار می باشد. در این رستوران سه مکان مجزا قرار دارد که با توجه به انتخاب خود میتوانید از آنها استفاده کنید. البته در این رنج قیمتی قطعا نباید از دوربین های سلفی و همینطور دوربین سه گانه محصول توقع چندانی داشته باشید.

اگر به دنبال امتحان تجربه ای به یاد ماندنی از صرف میان وعده های سبک و نوشیدن بهترین چای ها، منحصر به فردترین کوکتل ها و نوشیدنی ها هستید، این مکان را انتخاب نمایید و تجربه ای به یاد ماندنی و رویایی را برای خود رقم زنید. از میان آنها میتوان به رستورانی در تلآویو اشاره کرد که فضای داخلیاش مملو از گیاه است، و یا یک کافه گیاهخواری دو کالیفرنیا و یک رستوران در ونکوور که گیاهان و طرحهای گلدار پارچههای بکار رفته در فصای داخلیاش را با هم هماهنگ انتخاب کردهاست. باکس کلاسیک جزو رستوران های خوب و شیک برای مهمانی ها و قرارهای دو نفرست.

بخوانید:  معرفی خودرو آلفارومئو جولیتا | bedrive

شما دیگر نباید همانند گذشته روی فروش محصولات متمرکز باشید، شما باید فضایی بسازید که روی محصول شما و رابطه آن با مشتری متمرکز باشد. به این نکته توجه کنید که اگر مشتری­ها با رایانه کار می­کنند نباید از موسیقی­هایی استفاده کنید که حواسشان پرت شود، آهنگ ملایم و بی­کلام در این مواقع بهتر است. با توجه به اینکه قرار است ارتباطات را ارتقا بخشد ، این اتاق می تواند رنگ های جسورانه تری ، انواع صندلی های دنج ، میله های سلف سرویس یا نوک صبحانه و بازی های جالب را تحمل کند که می تواند منجر به دوستی های ماندگار شود.تهیه اسکان اساسی که در گذشته به آن عادت داشتیم ، متشکل از یک اتاق با یک تختخواب ، کمد و یک میز کوچک با اتاقهایی با امکانات مدرن جایگزین شده است. شما می توانید به خوبی با استفاده از اکسسوری های متعلق به این فرهنگ، فضایی ناب و سنتی را برای علاقمندان به فرهنگ کشور ژاپن و یا گردشگران ژاپنی ایجاد نمایید. تضاد بین طراحی داخلی و خارجی نشان از سبک معماری رایج در فرهنگ سنتی است که در آن نمای بیرونی سخت و خشن ،در تضاد با فضاهای داخلی و مملو از تزئینات بوده است.

استفاده از شیشه در نمای رستوران، علاوهبر شناخت مشتری از نوع فعالیت شما، باعث استفاده از نور طبیعی و ایجاد ظاهر شیک و مدرن خواهد شد. عبور از کوچه پس کوچهها شما را به داخل یک رستوران شیک و جذاب هدایت میکند. این رستوران با ارائه غذاهای خاص ژاپنی از شما پذیرایی میکند. برای رفتن به این رستوران خاص تنها کافی است به آدرس زیر مراجعه نمایید. چرا که دارای دو بخش جداگانه به صورت سنتی (سفره خانه) و کافی شاپ است. ایده کم خرج اما متفاوت برای ایده طراحی کافی شاپ. اما طبق بررسی هایی که بر روی نوشته های تهران گردهای تریپ ادوایزر و لونلی پلنت کرده ایم، تهران، شهری دیدنی و جذاب با ظرفیت های هیجان انگیز برای میلیون ها گردشگری است که ورودشان به ایران، از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی بوده که در چند سال اخیر، بدون ویزا (VISA ON ARRIVAL) به کشور سفر می کنند. پس از این که از متراژ دقیق فضا اطمینان حاصل کردید، می توانید اقدام به طراحی دکوراسیون نمایید. اطمینان حاصل کنید که تابلوی شما به راحتی خوانده شود و متمایز باشد.