رشد ۷۵ درصدی تولید نسبت به مدت مشابه سال گذشته/ از ابتدای امسال تمامی خودروهای تولید شده به صورت کامل و با نرخ عبور مستقیم ۱۰۰ درصدی/ تولید با ۱۰۰ درصد ظرفیت تا پایان سال/ سرانه تولید ۴۰ دستگاهی به ازای هر نفر/ تولید سالیانه ۱۰ هزار خودرو وانت کانوپی

گفتنی است شرکت بن رو در سال گذشته ۲۳ هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو تولید کرده است که در صورت تولید ۴۸ هزار دستگاه خودرو تا پایان سال جاری، شاهد رشد بیش از ۲ برابری نرخ تولید نسبت به سال گذشته خواهیم بود.



منبع

او با اشاره به تولید خودرو سایپا ۱۵۱ کانوپی در این شرکت گفت: با توجه به تولید خودرو وانت ۱۵۱ به عنوان خودرو تجاری سبک  در کشور و نیاز هموطنان عزیز، برنامه ای با هماهنگی معاونت بازاریابی و فروش گروه سایپا به منظور تولید اتاق مسقف بر روی این خودرو تعریف و در دستور کار قرار گرفت و برهمین اساس سالیانه ۱۰ هزار خودرو تولیدی این شرکت به صورت مسقف و کانوپی تولید خواهد شد.

به گزارش پایگاه اخبار خودرویی ایران به نقل از سایپانیوز، شهرام احمدیان با بیان این مطلب افزود: با حمایت های مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا خوشبختانه تولید این شرکت از ابتدای سال جاری به صورت کامل و عبور مستقیم بوده و این موضوع باعث تحویل به موقع خودروها به مشتریان و همچنین افزایش شاخص رضایتمندی و شاخص کیفی محصولات شده است.

مدیرعامل بن رو گفت: در گذشته به دلیل تولید ناقص و ماندگاری خودروها در پارکینگ، پس از تکمیل کاری محصولات، نیاز به بازنگری کیفی وجود داشت ولیکن اکنون خودروها پس از تولید به صورت عبور مستقیم و بدون ماندگاری در پارکینگ ها در کوتاهترین زمان ممکن و مطابق با زمان های مندرج در قرارداد به مشتریان تحویل می شود.

احمدیان گفت: با توجه به نیاز بسیاری از مشتریان در استفاده از وانت سایپا ۱۵۱ مسقف، این خودرو به صورت استاندارد و با تغییر کاربری در شرکت بن رو تولید و عرضه خواهد شد.

بخوانید:  قیمت جدید محصولات مدیران خودرو اعلام شد (آذر 1402)

او افزود: بر اساس برنامه اعلام شده گروه سایپا، از ابتدای سال، تولید ۴۰ هزار خودرو در دستور کار این شرکت قرار داشت که به صورت روزانه ۱۵۰ دستگاه خودرو تولید می شد و تاکنون ۱۷ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو  تولید شده که این میزان نسبت به تعداد تولید انجام شده در مدت مشابه در سال گذشته ۷۵ درصد رشد داشته است .

مدیرعامل بن رو تاکید کرد: با توجه به حضور ۱۲۰۰ نیروی فعال در این شرکت و در صورتی که تا پایان سال به هدف تولید ۴۸ تا ۵۰ هزار خودرو دست یابیم به سرانه تولید ۴۰ دستگاه به ازای هر نفر دست خواهیم یافت که این یک رکورد بی نظیر در صنعت خودروسازی داخلی محسوب می شود.

او افزود: با تاکید مدیر عامل گروه سایپا در خصوص ارتقا کیفی محصولات تولیدی، همزمان با افزایش نرخ تولید، افزایش کیفیت محصولات هم در دستور کار قرار گرفته به نحوی که در شاخص های کیفی رشد ۲۰ درصدی در محصولات ایجاد شده است و این روند همچنان ادامه خواهد یافت.

او افزود: بر این اساس با همکاری شرکت های سازه گستر و مگاموتور، تولید روزانه با رشد ۲۰ درصدی، از نیمه اول مرداد ماه از ۱۵۰ دستگاه به روزانه ۱۸۰ دستگاه در نیمه شهریور ماه افزایش یافته است و تا پایان سال پیش بینی می شود بین ۴۸ تا ۵۰ هزار خودرو در این شرکت تولید شود که در صورت تحقق این امر، در نیمه دوم سال شاهد رشد بی نظیر ۴۶ درصدی نسبت به برنامه ابلاغی گروه سایپا خواهیم بود.

بخوانید:  فروش خودروی شاین مکس ایران خودرو آغاز شد

مدیرعامل بن رو تصریح کرد: با توجه به ظرفیت تولید ۶۰ هزار دستگاهی در این شرکت و بر اساس برنامه ریزی انجام شده و به منظور بهره گیری از تمام ظرفیت در شش ماه دوم سال، تولید روزانه این شرکت از اوایل  مهرماه به  ۲۲۰ دستگاه در روز خواهد رسید و از ۱۰۰ درصد توان تولید استفاده خواهد شد.