رشد ۸۶درصدی تولید در گروه صنعتی ایران‌ خودرو

بر همین اساس، قائم‌مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو با تاکید بر این که مشتریان از طریق پیامک از زمان تحویل خودروها مطلع خواهند شد، اظهار کرد: «باتوجه به اقدامات ایران‌خودرو در افزایش تولید، آمادگی برای تحویل سریع‌تر خودروها وجود دارد و مشتریان نگرانی از این بابت نداشته باشند.»

امکان تحویل حضوری خودروها با ظرفیت روزانه ۱۵۰۰ دستگاه در تمامی سایت‌های تولیدی ایران‌خودرو در سراسر کشور فراهم شده است و مشتریانی که تمایلی به تحویل حضوری دارند می‌توانند پس از دریافت پیامک، پاسخ مثبت خود برای تحویل حضوری را از طریق همان سرشماره اعلام کنند و مشمول دریافت هدیه یک‌میلیون تومانی هزینه سفر شوند.

تحویل 6هزار دستگاه خودرو تا دهم اردیبهشت‌ماه

ایران‌خودرو تاکید کرده است؛ اولویت‌بندی زمانی برای اختصاص ظرفیت هایما و موعد تحویل از طریق سامانه یک‌پارچه اطلاع‌رسانی خواهد شد. با توجه به استقبال بالای مشتریان از محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو، این خودروساز خود را متعهد می‌داند تا نسبت‌به اختصاص ظرفیت عرضه براساس برنامه تولید اقدام کند تا امکان ایفای تمامی تعهدات در موعد مقرر و سررسید فراهم شود.

گروه صنعتی ایران‌خودرو همچنین از عرضه محصول هایما در مرحله‌دوم فروش در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو خبر داد. با توجه به برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، محصول هایما در مرحله دوم طرح فروش در سامانه یکپارچه که امروز بیستم اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود، به همراه سایر خودروهایی که امکان عرضه آن‌ها براساس برنامه تولید وجود دارد، عرضه خواهد شد.

افزایش عرضه توسط بزرگ‌ترین خودروساز کشور در سال جاری، حکایت از ایجاد روند کاهشی در قیمت‌های بازار خودرو دارد. در همین‌حال، با توجه به محدودیت‌های موجود در ناوگان حمل‌ونقل کشور، این شرکت به مشتریان پیشنهاد کرده است؛ خودروها را به‌صورت حضوری دریافت کنند تا روند عرضه به بازار سرعت بیش‌تری بگیرد.

بخوانید:  طرح پیش فروش کوییک S + جزئیات

خودروساز بزرگ کشور که تولید ۹۰۰هزار دستگاه خودرو در سال جاری را هدف‌گذاری کرده، همسو با راهبردهای وزارت صمت در افزایش تولید و عرضه خودرو، با همدلی مجموعه کارکنان و زنجیره تامین و قطعه‌سازان، در صدد است تا اهداف تعیین‌شده را تحقق بخشیده و نیاز مشتریان و بازار خودرو را تامین کند.

وی ضمن قدردانی از حسن اعتماد مشتریان به محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو خاطرنشان کرد: «محصولات جدید ازجمله ری‌را نیز در نیمه دوم سال به سبد تولیدات ایران خودرو افزوده خواهد شد.»

بر همین اساس، مشتریانی که تمایل به خرید این محصول دارند، می‌توانند نسبت‌به نام‌نویسی برای آن در این مرحله از فروش در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو وزارت صمت اقدام کنند.

زمینه‌سازی برای ایجاد تعادل در بازار خودرو

بنا بر اظهارات کارشناسان و فعالان بازار خودرو، افزایش تولید و آغاز عرضه خودروهای فروش‌رفته در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از عوامل کاهش قیمت خودرو در بازار است و ادامه روند فعلی زمینه‌ساز ایجاد تعادل در بازار خودرو و دستیابی مشتریان واقعی به خودرو خواهد بود.

درحال‌حاضر برنامه تولید و فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو به‌گونه‌ای طرح‌ریزی شده است که نسبت به ایفای تمامی تعهدات در موعد مقرر اقدام شود. افزایش تولید در شرایطی صورت گرفته که همزمان با اجرای پروژه‌های بهبود و ارتقای کیفیت، نظارت‌های کیفی در زنجیره تامین و تولید در گروه صنعتی ایران‌خودرو بیش از پیش اعمال می‌شود تا به این ترتیب خودرویی باکیفیت به دست مشتریان برسد. از سوی دیگر، نظارت بر فرآیند خدمات پس از فروش محصولات نیز با حساسیت بالایی دنبال می‌شود تا رضایتمندی مشتریان از ارایه خدمات باکیفیت و مناسب حاصل شود.

بخوانید:  وانت نیسان به موتور جدید مجهز می شود

گروه صنعتی ایران‌خودرو موفق شد از ابتدای امسال تا روز ۱۸ اردیبهشت‌ماه با تولید بیش از ۵۹هزار دستگاه خودرو، رشد ۸۶درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته رقم بزند. افزایش تولید در گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای امسال، نویدبخش تحقق هدف تولید ۹۰۰هزار دستگاهی در سال جاری است که این گروه صنعتی با همراهی قطعه‌سازان و مجموعه کارکنان خود، در دستور کار قرار داده است. آغاز واگذاری و تحویل خودروهای فروش‌رفته در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از نتایج افزایش تیراژ تولید است. این افزایش عرضه، سبب ایجاد روند کاهشی در بازار خودرو شده و این موضوع با استقبال بالای مشتریان واقعی روبه رو شده است.

عرضه «هایما» در مرحله دوم طرح فروش سامانه یکپارچه

امکان «تحویل حضوری» خودروها با ظرفیت روزانه ۱۵۰۰ دستگاه

به‌طور حتم، در صورت وجود ظرفیت در خطوط تولید ایران‌خودرو، در هر مرحله از فروش نسبت‌به افزایش ظرفیت عرضه این محصول اقدام و امکان خرید متقاضیان از طریق سامانه یکپارچه فراهم خواهد شد.

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/244483/%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%DB%B8%DB%B6%D8%AF%D8%B1%D8%B5%D8%AF%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88

گروه صنعتی ایران‌خودرو که با دارا بودن سبد متنوعی از محصولات، سهم اصلی بازار خودرو کشور را در اختیار دارد، با افزایش تیراژ تولید، ارتقای محصولات و همچنین افزودن خودروهای جدید به سبد تولیدات خود در سال جاری و بهبود خدمات پس از فروش، به دنبال ایجاد رضایت‌مندی در مشتریان و آرامش در بازار خودرو است و برنامه‌های متنوع توسعه و بهبود در حوزه‌های مختلف را نیز در همین راستا در دستور کار خود قرار داده است.

مطابق اعلام قبلی، ایران‌خودرو تا دهم اردیبهشت نزدیک به 3هزار دستگاه خودرو در طرح جامع سامانه یکپارچه وزارت صمت تحویل مشتریان می‌داد که امروز این رقم به 6هزار دستگاه رسیده است. این روند مرهون افزایش تولید انواع محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو است.

بخوانید:  روزنامه دنیای خودرو - شماره 2013

کیانوش پورمجیب درخصوص خودروهای به‌فروش‌رفته با موعد تحویل سال آینده گفت: «وزارت صمت اعلام کرد که مشتریان از طریق ورود به سامانه یکپارچه نسبت‌به تبدیل خودروهایی که در سال جاری امکان تحویل آنان وجود دارد، اقدام کنند تا ایران‌خودرو مطابق با ظرفیت‌های تولید نسبت به تغییر در زمان تحویل اقدام کند.»

ایفای تمامی تعهدات جدید در موعد مقرر