سنگ تراورتن بهترین انتخاب مزایا و معایب سنگ تراورتن استوارسازان | elitarchgroup

ساب پذیری بالا و برش راحت آن، باعث شده که بتوان از این سنگ در ابعاد مختلفی سبک مدرن تولید داشته باشیم. سنگ تراورتن ابیانه سفید به علت خلل‌هایی که دارد، بسیار سبک است و برای نمای ساختمانی گزینه بسیار مطمئنی خواهد بود. سنگ تراورتن ابیانه از چگالی کمتری نسبت به سایر سنگ‌های تراورتن برخودار است و نوع رسوب آن کم تراکم است.

برخی فواصل موجود در بافت سنگ‌های تراورتن که قابل رویت است دقیقا حاصل این تغییرات شرایطی هستند که گاهی اوقات بر زیبایی نمای سنگ نیز می‌افزایند. این سنگ به سنگ کریستال نیز معروف است و به دلیل استحکام و دوام فوق العاده در اکثر بخش های ساختمان از مکان های مرطوب گرفته تا خشک کاربرد دارد. این سنگ مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب دارد، از این رو از آن در مراکز و سرویس های بهداشتی که احتیاج به نظافت و پاکیزگی دارند استفاده می گردد. علاوه بر آن می توان آن را برای ساخت بلوک جدول های خیابان به کار برد. سنگ چینی نوعی سنگ مرمریت است که بافت آن به صورت بلورین می باشد. مقاومت این سنگ بسیار بالاست و حتی اگر ضخامت آن کم باشد از مقاومت فشاری بالایی برخوردار خواهد بود.سنگ های چینی که به بازار عرضه می شوند اغلب سفید رنگ و بدون رگه هستند و نوع کریستالی آنها دارای بلورهای ریز می باشد.

  • برای سفارش ابعاد و استعلام قیمت به روز سنگ تراورتن می توانید با ما تماس بگیرید.
  • سورت های ضعیف تر نیز برای درپوش ، جداول و پشت نما ( نمای فرعی ) به کار گرفته می شود .
  • اما سنگ گرانیت نوعی سنگ آذرین است که در دسته سخت ترین سنگ های طبیعی قرار می گیرد و به دلیل مقاومت در مقابل فشار و ماندگاری بالایی که دارد در مکان های مختلف از آن استفاده می شود.
  • به همین دلیل می توان در مناطق با آب و هوای گرم این سنگ گزینه خوبی برای حیاط و استخر خواهد بود.
بخوانید:  دریچه کولر انواع و قیمت دریچه کولر تهویه نظری 09128722799
سنگ تراورتن بهترین انتخاب مزایا و معایب سنگ تراورتن استوارسازان | elitarchgroup

درصورتی که شما به یک پلکان برای ورودی منزل خود احتیاج دارید تراورتن می‌توانید یک انتخاب زیبا برای شما باشد. با طیف گسترده ای از سبک‌ها و رنگ‌ها که برای انتخاب وجود دارد،می‌توانید به راحتی نیازهای خود در مورد کفپوش‌های داخلی و خارجی را برطرف کنید. کاشی کف تراورتن یک ماده سنگی برتر طبیعی است که اگر بودجه کافی داشته و به دنبال ظرافت عتیقه‌ای باشید که این سنگ طبیعی به شما می‌دهد ، گزینه مناسبی است.

تراورتن دره بخاری

تراورتن سنگی طبیعی است که در بافت آن خلل و فرج زیادی وجود دارد. این سنگ کاربردهای زیادی در صنعت ساختمان سازی دارد و در مقابل سنگ گرانیت وجود دارد که خلل و فرج ندارد و قیمت آن گران تر است. سنگ تراورتن طبیعی معمولا بیشتر از سنگ مرمریت است، اما سنگ مرمریت طبیعی دارای قیمت بالاتری برای کفپوش است. نوعی سنگ آهک متخلخل است که از دسته سنگ‌های تزیینی به شمار می‌رود. این سنگ بجا مانده از رسوبات آب‌های معدنی غارها یا چشمه‌های آب گرم یا از رسوب کف دریاها و رودخانه‌ها است که به صورت پهنه‌های نسبتا وسیع دیده می‌شوند.

جذب نسبتا بالای آب