سیستم دزدگیر اماکن و منزل

چشمیها نوعی سنسور تشخیص حرکت هستند که تنظیمات آنها باید به صورت دقیق انجام شود تا آژیر بی دلیل به صدا در نیاید. نوع ديگر اين دستگاه به جای پخش آژير به هنگام تماس تلفني آدرس و پيامي را كه مالك دستگاه بر روی آن با صدای خود ضبط نموده، پخش مي شود و بنابراين كاربر مي تواند يكي از شماره های دستگاه را به نيروی انتظامي و يا گشت نگهباني محله اختصاص دهد. ضبط صدا تنها در صورت رضایت طرفهای درگیر مجاز میباشد. تشخیص حرکت: دوربین هایی هستند که تنها زمانی که متوجه حرکت میشئند اقدام به ضبط میکنند که باعث صرفه جویی انرژی میشود. دتکتور پرده ای NV35MX، تنها با کنترل پنل های سری EVO پارادوکس سازگاری داردو با سایر پنل های بازار کار نمی کند. به علاوه دزدگیر شما نباید حتی ثانیه ای از کار بی افتد, نصاب دوربین مداربسته باید به سرعت و قبل از خنثی شدن آن توسط سارقین بتواند به افراد مربوط اطلاع رسانی کند و غیر قابل هک و دستکاری باشد. یعنی از اتصال دوربین ها به دستگاه DVR و همچنین اتصال مانیتور به دستگاه اطمینان حاصل کنید. عزیزانی که به دنبال خرید دزدگیر مغازه در سرخرود هستند، می توانند جهت اخذ مشاوره رایگان با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایند.

عزیزانی که به دنبال خرید دزدگیر مغازه در چالوس هستند، می توانند جهت اخذ مشاوره رایگان با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایند. با استفاده از دزدگیر اماکن به شکل بهتر می توان محیط را از راه دور کنترل کرد و در واقع با خروج از منزل با روشن بودن مانیتور می توان تمامی فضا را تحت نظر قرار داد. امیدواریم این مطلب برای علاقمندان این زمینه، مفید واقع شود. در واقع شما با ارسال کدهای خاصی به دستگاه مرکزی، عملکردهای دستگاه خود را کنترل می نمایید. دزدگیر اماکن وسيله ای است که به هنگام گذر شی یا فردی از حريم محافظت شده با اعلام صدای آژیر و یا تماس تلفنی اين عمل غيرقانونی را به فرد اعلام مي کند. دزدگیر اماکن سیم کارتی نسل پیشرفته تره دزدگیر اماکن معمولی هستند با قابلیت هایی نظیر ارسال SMS، اعلام قطع برق دزدگیر، اعلام اتمام باطری چشمی بیسیم متصل به پنل مرکزی دزدگیر، امکان فعال و غیر فعال کردن دزدگیر از طریق SMS و یا نرم افزار گوشی هوشمند و … و جهت انتخاب بهترین دزدگیر اماکن باغ توسط متخصاص حرفه ای خود بهترین مشاوره را به مشتریان ارائه دهد.

به طور کلی بهتر است از دزدگیرهایی که پس از زنگ هشدار با شما تماس می گیرند استفاده کنید. امروزه به جای نگهداری از چندین سگ نگهبان در باغ و احتمال حمله آن ها به صاحبان باغ و ویلا و هزینه سرایدار، دزدگیر ویلا و دزدگیر باغ امری ضروری و مهم برای باغ دارها جهت حفظ امنیت باغ ویلا از ورود افراد متفرقه می باشد و درصورت استفاده از این دزدگیر های ویلا و دزدگیر باغ امنیت آن بالا رفته و صاحبان باغ با خیال راحت ویلای خود را ترک کرده و در تعطیلات و اوقات فراغت با خیال راحت از ویلا یا باغ خود استفاده می کنند. برخي از اين دستگاه ها به تعداد مشخصي از شماره های ذخيره شده در حافظه خود تماس ميگيرند و فقط آژير پخش مي كنند و مالك دستگاه را از احتمال خطر در محل نصب دستگاه مطلع مي كند.

بخوانید:  30 نمونه از بهترین هتل های تهران را با عکس، آدرس و قیمت بشناسید! مجله گردشگری یول بیر

ممکن است تصور کنید که سارقین همیشه از درب های ورودی جلویی وارد منزل میشوند، اما آماری که در این زمینه ارائه شده است نشان می دهد که 34 درصد از سارقین واقعا از این درب ها وارد می شوند. دزدگیر اماکن و منزل بی سیم از تكنولوژی جديدی بهره مي برند كه ديگر نيازی به كشيدن سيم برای سنسورها وجود ندارد و اين كار بوسيله سيگنالهائی كه از دستگاه مركزی ارسال مي شود صورت می گیرد. لازم به ذكر است اين سنسورها فقط به حركت بدن انسان حساس هستند و يا به حركت اجسام بزرگ كه اين امر باعث كنترل در جلوگيری از اعلام هشدار مزاحم مي شود.

در انتخاب و خرید چشم دزدگیر دقت بیشتری کنید زیرا بخش تشخیش با این قطعه می باشد. 🔶در خرید و انتخاب دزدگیر قیمت یک فاکتور مهم است که نمیتوان از آن چشم پوشی کرد. برای خرید هر محصولی باید اطلاعات کافی راجع به آن داشته باشید که انواع دزدگیرها از این امر مستثنی نمیباشد. سری EVO192 دارای 8 پارتیشن می باشد که می توانند 8 منطقه مختلف را به صورت مجزا کنترل کند و به هر کدام از مناطق دستور خاص خود را دهد . کنترل پنل های سری EVO پارادوکس(Paradox) کانادا بالاترین ضریب حفاظت بین تمام مدل های پارادوکس می باشد که بهترین کاربرد آنها ، برای اماکن فوق امنیتی مانند بانک ها ، موزه ها، مناطق نظامی و اماکنی که نیازمند به استفاده از زون های بیشتر هستند مانند مراکز اداری، تجاری و منازل چند طبقه و حتی در ساختمان های آپارتمانی که دارای یک نگهبان هستند، می باشد. درها و پنجره ها مناطق آسیب پذیر خانه یا آپارتمان شما هستند که از طریق آنها یک سارق می تواند وارد شود. سنسورهای پرتو مادون قرمز به طور گسترده ای برای حفاظت از محیط خانه و تجاری استفاده می شود.سنسور بیم مادون قرمز را فعال می کند.این شامل فرستنده و گیرنده است.فرستنده و گیرنده در مقابل یکدیگر قرار گرفته وهنگامی که پرتو مادون قرمز قطع شود سنسور به دستگاه دزدگیر اماکن اعلام میکند استفاده از چند پرتو یا کانال برای ایمنی هشدار کاذب از حیوانات خانگی و حیوان کوچک است.

دستگاه NVR نیز مانند DVR قابلیت ضبط بالایی دارد. اگرچه نصب CCTV در تمام بخشهای رستوران بهجز دستشویی و رختکن قانونی است؛ اما انتخاب جای مناسب برای پوشش بیشترین مساحت از محیط، عدم وجود نقطه کور در رستوران و امکان ثبت جزئیات بیشتر اهمیت بالایی دارد. سنسورهای چشمی که معمولا دوربینهای مدار بسته قدرتمند هستند، میتواند نقاط کور اطراف را به خوبی پوشش دهند. و دزدگیر پارادوکس را به عنوان بهترین دزدگیر اماکن با گارانتی 4 ساله و سبد کالایی متنوع به مشتریان خود پیشنهاد می کند. در دزدگیراماکن چند نکته مهم وجود دارد که میواند بهترین دزدگیر اماکن را برای شما به ارمغان بیاورد،قبل از خرید یک دزدگیر برای منزل و یا محل کار خود حتما این مقاله را به طور کامل مطالعه نمایید. این برند انواع دزدگیرهای اماکن خود را در سه مدل F6 بدون تلفن کننده، F7با تلفن کننده خط ثابت، F9 با تلفن کننده سیم کارتی و F10 سیمکارتی به همراه رله قطع و وصل جریان برق عرضه میکند. دزدگیر اماکن در مدل های تلفن کننده دار و مدل دزدگیر بدون تلفن کننده ساخته و تولید می شوند،مدل های تلفن کننده دار خود به دو مدل تلفن کننده سیمکارتی و ثابت همزمان و مدل فقط تلفن کننده دار خط ثابت تقسیم می شوند.

بخوانید:  بهترین شرکت پشتیبانی شبکه چیست؟ 7 شرکت خدمات شبکه در تهران ایلنا خبر فارسی-ترازنت
برای نصب سیستم دوربین مدار بسته موارد متعددی باید رعایت شود، از جمله مواردی که باید به آنها توجه داشته باشیم، تعداد و نوع دوربین های مدار بسته، قیمت محصولات و هزینه نصب و راه اندازی، محل دقیق نصب دوربین ها ، نوع کابل ها و تجهیزات جانبی ، نحوه کابل کشی و مسیر های مناسب و چندین و چند مورد دیگر است. در ادامه نحوه نصب دزدگیر در مکان های مختلف را توضیح خواهیم داد. در ادامه شما را راهنمایی میکنیم که چگونه یک سیستم دوربین مداربسته نصب میگردد. منظور از دزدگیر اماکن دزدگیرهایی می باشد که قابلیت نصب داخل ساختمان اعم از مسکونی، تجاری، کارگاه و انبار می باشد.

برای مثال جی ام کا در سریهای مختلفی همچون GMK890 ،GMK710 ،GMK630 ،GMK650 تولید میشوند یا برند فایروال محصولات خود را در چهار سری بدون تلفن کننده F6، با تلفن کننده خط ثابت F7، با تلفن کننده سیم کارتی F9، سیم کارتی به همراه قطع و وصل جریان برق F10 ارائه میدهد. مکانهایی که به امنیت بیشتری احتیاج دارند بهتر است از سیستمهای حرفهای همچون تلفن کننده و سیم کارتی استفاده کنند. چگونه دوربین مداربسته را به کامپیوتر یا لپ تاپ وصل کنم؟ فرمان چشم های هر زون با هم سری کنید وبه ترمینال زون مربوط به آن وصل کنید . چشمی ها نسبت به حرکت حساس می باشند و هر لحظه فضای تحت پوشش خود را ایکن می کنند در صورت بروز حرکت توسط انسان و یا هر شئی سریعا تشخیص داده و سیگنال به دستگاه اصلی دزدگیر ارسال می کند تا سیستم دزدگیر خانه فعال شود.

جهت حصول اطمینان از رعایت تمام نکات مهم نصب و دریافت بهترین کیفیت تصویر، لازم است از انجام 8 اشتباهی که در ادامه ارائه خواهیم داد، خودداری شود. کنترل پنل بعد از دریافت ورودی از سنسور چشمی، سیگنال فعالسازی آژیر فلاشر یا تلفن کننده را ارسال می کند. تمامی دزدگیر ها از طریق سنسور های حرکتی یا وزنی ورودی اشخاص ناشناس را تشخیص داده و سیگنال را به کنترل پنل که قلب مرکزی این سیستم می باشد ارسال می کند. دوربین مداربسته آنالوگ قدیمیترین گزینه موجود در بازار است و برای اتصال به دستگاه ضبط دیجیتال از کابل BNC استفاده میکند.

تجهیزات مورد نیاز درسیستم نظارت تصویری شامل : شامل دوربین مداربسته(آنالوگ – تحت شبکه ) ، یک دستگاه ضبط تصاویر (DVRیاNVR) ،کابل (کابل کواکسیال ، کابل شبکه یا کابل فیبر نوری )، کابل برق ، فیش BNC یا سوکت شبکه (بسته به سیستم دوربین مداربسته ای که نصب میکنید) و منبع تغذیه و … توجه داشته باشید که دوربینی را انتخاب کنید که دارای میکروفون داخلی باشد تا بتواند صدای محیط را ضبط کند و در طراحی آن ها از لنز متغیر استفاده شده باشد تا بتواند در تصاویر لایو ( زنده ) بر سمت دلخواه تصویر، عملیات زوم را انجام داد. اگر آن را برای کنترل کلی اوضاع منزل یا محل کار خود در نظر بگیرید که نیاز به ثبت جزئیات زیاد ندارد، یک دوربین دو مگاپیکسلی می تواند برای شما کافی باشد. سیستم حفاظتی و امنیتی دزدگیر ویلا و باغ (نصب دزدگیر، اعلام حریق، اطفا حریق، دوربین مداربسته) به دلیل بزرگ بودن مکان و خالی بودن آن و احتمال زیاد سرقت و دزدی برای صاحبان باغ و ویلا امری مهم و ضروری است. شرکت آموت برای دزدگیر ویلا، برند پارادوکس کشور کانادا را به شما پیشنهاد می دهد، دزدگیر پارادوکس ساخت محصول شرکت پارادوکس یکی از بهترین محصولات محافظتی ساختمان و اماکن با کیفیت بالا و تنوع زیاد قابل نصب بر روی تمامی دستگاه های مرکزی سیستم اعلام سرقت پارادوکس می باشد.

بخوانید:  قیمت جک کارکرده و صفر، قیمت محصولات جک همراه مکانیک | bedrive

این چشمی پارادوکس دارای تشخیص حرکت دیجیتال و مایکروویو فضای داخل و خارج می باشد. برای کنترل فضاهای وسیع از چشمی های خطی حساس به حرکت استفاده می شود. در سرتاسر دنیا و در هر جای دنیا دزدانی هستند که خانه دیگران را می دزدند و برای جلوگیری از سرقت راه های مختلفی پیدا شده و یا ابزارهای مختلفی تولید شده است که یکی از این ابزارها دزدگیر است که در اصطلاح به آن دزدگیر خانه می گویند. دو راه آسان و رایگان برای پیدا کردن دوربین های مخفی پین هول Pinhole وجود دارد که می توانید از آن در iPhone یا تلفن هوشمند اندروید خود استفاده کنید. با در نظر گرفتن شرایط موجود بر جامعه آمار و میزان سرقت ها افزایش پیدا کرده است و میزان گزارشات روزانه از سرقت منازل اخیراً بیشتر شده است، از این رو باید به فکر ایجاد روش هایی برای برقراری امنیت برای منزل باشیم. برخی از ویژگی های منحصر به فرد این شرکت باعث می شود شما با اطمینان خاطر به این مجموعه اعتماد کنید و مجموعه آرینا را برای خرید دزدگیر امکان در بابل انتخاب کنید.

درصورتیکه به تخصص نصب دزدگیر اماکن علاقه مند هستید و تمایل دارید از آن کسب درآمد کنید، از شما دعوت میکنم از دوره آموزش نصب دزدگیر اماکن در فنی پویان دیدن فرمائید. دزدگیر اماکن انواع مختلفی جهت نصب دارد و نصب دزدگیر در ونک تهران با نازلترین قیمت، تخصص مجموعه ایمن صنعت می باشد. درک این نکته مهم است که مجموعه وسیعی از سیستمهای اعلام سرقت در بازار موجود هستند که همگی برای کاربردها و انواع مختلفی از مشتریها مناسب هستند. ارائه پیش فاکتور، یکی از اقدامات مهم شرکت آرینا می باشد که جزییات قیمت در آن مشخص شده تا شما خریداران محترم با خیال راحت این مجموعه را برای خرید دزدگیر اماکن در نشتارود انتخاب کنید. برای خرید این محصولات لازم است بدانید که در وهله اول کیفیت و عملکرد آنها را بسنجید. اغلب دزدگیرها و دوربین ها در مکانی مانند راهروی ورودی و درب اصلی دیده می شوند که باید در این مورد نظر کارشناس و خبره را در نظر گرفت.