طراحی سایت فروشگاهی، طراحی فروشگاه اینترنتی وب رمز | totoweb

پس از اینکه قالب و افزونه‌های کاربردی را بر روی سایت وردپرسی خود نصب کردید، لازم است که برخی پیکربندی‌ها و تنظیمات را اعمال کنید تا عملکرد آن‌ها بهبود یابد. به همین دلیل ما یک جلسه برای پیکربندی‌ها و تنظیمات قالب و افزونه‌های سایت در نظر گرفته‌ایم. خوشحال هستیم که رضایت دارید و باعث افتخاره که با شما همکار و همراه هستیم.

راه‌اندازی سایت برای تمامی کسب و کارها اعم از فروشگاهی و مجموعه توتو وب شرکتی توصیه می‌شود. مطممئن باشید که در آینده نه چندان دور کسب و کارهای اینترنتی جایگاه بسیار بالایی خواهند داشت و کسب و کارهای فیزیکی جای خود را به کسب و کارهای اینترنتی خواهند داد. فرآیند سئوسازی نه تنها از زمان راه اندازی سایت بلکه از زمان طراحی سایت و قبل از راه اندازی آن آغاز می‌شود. اولین نکات سئو ، نکاتی هستند که باید در طراحی سایت رعایت شوند.

  • برای برندهای شناخته شده و کسب و کارهای متوسط یا بزرگ تر با وجود رقبای بزرگ در سئو، پیشنهاد وب وان مدل طراحی اختصاصی است.
  • School طراحی سایت آموزشی طراحی سایت آموزشی دارای پنل مدیریت ، معلم ، دانشجو با قابلیت آموزش آنلاین و آزمون را در وبیتو بیابید.
  • درباره این زبان همین را می توانیم بگوییم که، زبان برنامه نویسی دیجی کالا php می باشد.
  • بستگی به تعداد محصول داره اما به شما یکی از دوره های آکادمی تابان به صورت رایگان برای نحوه ادد کردن محصول داده میشه که خودتون بتونید اضافه بکنید به صورت نامحدود.
  • شما می توانید برای اطلاعات بیشتر از “طراحی وب سایت فروشگاهی آنلاین” و اجرای طراحی سایت فروشگاهی و همچنین انتخاب یا طراحی قالب سایت فروشگاهی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
بخوانید:  لباس السا و انا فروش
طراحی سایت فروشگاهی، طراحی فروشگاه اینترنتی وب رمز | totoweb

کافیه با مراجعه به سایت هر سیستم، ثبت نام کرده و بر اساس امکاناتی که به شما ارائه میدن یکی از پلان‌های رایگان یا پولی را برای ساخت فروشگاه انتخاب کنید. همچنین میتونید با استفاده از قابلیتاتصال دامنه به فروشگاه که این سیستم‌ها دارند، از دامنه اختصاصی خودتون برای فروشگاه اینترنتی استفاده کنید. توی مراحل طراحی سایت فروشگاهی ما همه اصول سئو رو رعایت میکنیم. بعد از تحویل سایت هم میتونین با ما قرارداد سئو ببندید و سئو سایتتون رو به ما بسپارید. طراحی سایت فروشگاهی مانند افتتاح یک شعبه جدید برای فروشگاه شماست. این شعبه در تمام روزهای سال و به صورت شبانه روزی ویترین و فروشنده محصولات شماست و مشتریان شما در مواقع نیاز به کالای شما دیگر نیاز به جستجو و مراجعه به رقبای شما ندارند.

یکی دیگر از روش‌های دریافت درگاه پرداخت برای وب‌سایت، استفاده از درگاه‌های پرداخت واسط می‌باشد؛ خوشبختانه در حال حاضر هیچ کدام از درگاه‌های پرداخت واسط نیاز به اینماد ندارند. زرین پال، پی فا، زیبال، نکست‌پی چند نمونه از معروف‌ترین و معتبر‌ترین درگاه‌های پرداخت می‌باشند. انتقال مستقیم بانکیپس از ذخیره این تغییرات، هر‌گاه مشتریان وب‌سایت شما قصد خرید محصولی داشته باشند؛ برای پرداخت هزینه با تصویری مشابه تصویر زیر مواجه خواهند شد که به راحتی می‌توانند پروسه پرداخت خود طی کنند. در قسمت پرداخت‌ها شما می‌توانید درگاه پرداخت وب‌سایتتان را مشخص کنید و با کلیک کردن بر روی بخشی که با فلش قرمز رنگ نشان داده شده است، شروع به راه‌اندازی آن شیوه پرداخت کنید.

بخوانید:  خرید فروش سمند صفر و کارکرده در ایران شیپور | bedrive

محصولات فروشگاه

امروزه همه شرکت ها و فروشگاه‌ها تلاش می کنند برای آینده خود سرمایه گذاری کنند. این کار معمولا با ارتقا برندینگ و دیجیتال مارکتینگ به صورت جداگانه و اصولی انجام می شود. یکی از مهم ترین کارهایی که می توانید در این بخش انجام دهید، طراحی سایت است. همانطور که می دانید یک فروشگاه فیزیکی فقط می تواند همان منطقه و نهایتاً همان استان را پوشش دهد برای اینکه بتوان مخاطبین بیشتری را به مشتری خود مبدل کنید نیاز است که منطقه تحت پوشش خود را بزرگتر کنید. در گذشته این امکان با ایجاد شعبه های ثانویه در شهرهای دیگر انجام می شد. اما امروزه با افزایش تعامل افراد با اینترنت دیگر خرید های اینترنتی امری طبیعی شده و می توان از فروشگاه های آنلاین به عنوان یک قدرت برای افزایش فروش نام برد.

مراحل پرداخت و طراحی سایت فروشگاهی چگونه است؟