عکس پروفایل پژو 207 – عکس پروفایل

در کل رینگ آتلانتیس نسبت به چلنجر بیشتر از گلگیر بیرون میزند و سایز چلنجر بهتر است. ۵. رنگ آتلانتیس نقره ای مایل به صدفی متالیک و رنگ چلنجر نقره ای متالیک است. از طرفی گویا ایران خودرو برنامه ای برای نصب امکانات جدید بر روی پژو ۲۰۷i و پژو ۲۰۷i صندوقدار دارد. را نمایش میدهد. روکش صندلی ها پارچه ای و تنظیمات آن با استفاده از اهرم های دستی صورت میگیرد و در این خودرو علاوه بر دو تکه شدن صندلیهای ردیف عقب به همراه قابلیت تاشو، پایه های ISOFIX هم برای اتصال صندلی کودک تعبیه شده است. ۴. پهنای رینگ آتلانتیس ۷ اینچ و پهنای رینگ چلنجر ۶/۵ اینچ است. در پژو ۳۰۷ هایی که ۱۰ سال پیش تولید شده اند رینگ چلنجر ساخت ایتالیا به چشم می خورد. ۱. رینگ آتلانتیس کاپ نمیخورد ولی رینگ چلنجر کاپ میخورد. بنابراین آتلانتیس روی دستگاه بالانس نمیشود و باید بالانس درجا شود که چندان دقیق نیست. اما نکته مثبت این که تمام وضعیتهای گیربکس بدون کمترین ضربه و حرکت اضافه تعویض میشوند و پس از قرار دادن لیور در وضعیت D هیچ تکانی حس نمیشود.

این ماشین قبل سال 93 خبری از مانیتور و چراغ های نیو فیس و خطر های جدید نداشتن ! سیستم بازا که دیگه خوراک ماشین هاشبک مورد علاقشون سایت بی درایو هستش ! اشاره کرد. مدلی از فنرهای ریگلاژی نیز وجود دارد که با پیچاندن مهره؛ ارتفاع تغییر می یابد. در این مطلب از سایت پروفایل پیکچر تصاویر با کیفیت و با تنوع و رنگ های موجود در بازار برای شما آماده کردیم . در تیپ پلاس نیز به بازار خودروی کشور عرضه می شود. ۳. آتلانتیس رینگ فابریک پژو ۲۰۶ آرسی می باشد ولی چلنجر رینگ فابریک پژو ۳۰۷ است. همچون نمای خارجی، فضای داخل ۲۰۷ هم به نوعی ترکیبی از دکوراسیون داخلی پژو ۲۰۶ و پژو ۲۰۷ اصلی محسوب میشود که البته این ترکیب در نسخه جدید ایران خودرو نسبت به نمونه های مدل پائینی اندکی تغییر یافته است. دستخوش تغییراتی با هدف مدرنتر شدن طراحی آن شد و نسخه صندوق دار نیز بر پایه همین فیس لیفت شکل گرفته است. ۲۰۷ صندوقدار در بخش جلو طراحی کاملا مشابهی با نسخه هاچ بک دارد، اما عمده تغییرات در نمای جانبی و پشتی خودرو شکل گرفتهاند. همانطور که انتظار میرود ۲۰۷ صندوقدار از قوای فنی و سیستم انتقال قدرتی مشابه نسخه هاچبک بهره میبرد اما چیدمان فنی این خودرو یک تفاوت اساسی با دیگر محصولات خانوده ۲۰۶ دارد.

بخوانید:  معرفی انواع ماشین آلات ساختمانی و کاربرد آنها
۱. سوییچ رو یک بار، باز و بسته کنید. ۲. سپس کلید سمت راست روی صفحه کیلومتر را فشار داده و نگه دارید، سپس سوییچ را باز کنید. پشت فرمان صفحه آمپر را با سه دایره و یک مانیتور تک رنگ داریم که این مانیتور باز بودن هر یک از دربها به تفکیک، وضعیت دنده، کارکرد خودرو و… همچنین ایران خودرو برای جذابتر کردن نمای پشتی از یک اسپویلر کوتاه بهره جسته که خط قوس صندوق بار را پر کند. این که ایران خودرو برای نخستین بار در این محصول از سیستم قدرت کمکی فرمان الکترونیکی به جای هیدرولیکی استفاده کرده که این موضوع موجب خارج شدن بار پمپ هیدرولیک از روی موتور و در نتیجه بهبود نسبی قدرت خروجی خواهد شد. ضمن این که برخلاف تصور اولیه که برداشته شدن بار پمپ هیدرولیک تاثیر مثبتی در کشش خودرو دارد، 70 کیلوگرم اختلاف وزن 207 صندوقدار نسبت به نسخه هاچبک، شتاب ضعیف تری را برای این خودرو فراهم میکند. ضمن این که طراحی سپر عقب هم تغییر یافته است. ۲. از تنظیم درآمدن نور چراغ های جلو که البته در پژو ۲۰۷ ارتفاع نور چراغ از داخل، قابل تنظیم است. ۶. کاهش ایمنی و افزایش خسارت در تصادف؛ به دلیل پایین آمدن سپرها و به جای سپر، بیشتر کاپوت، چراغ ها، گلگیرها در تصادفات خسارت خواهند دید.

اما نکته مثبت این که ۲۰۷ چه در نسخه هاچبک و چه نسخه SD، نسبت به دیگر محصولات ایران خودرو مثل خانواده ۴۰۵، سمند یا حتی دنا کیفیت بهتری دارد. نکته جالب پس از قرار گرفتن در پشت فرمان خودرو و استارت زدن پیشرانه این است که به محض فشردن پدال ترمز برای تعویض موقعیت لیور دنده، صدای «تیلیک» مانند واضحی از پشت لیور به گوش میرسد که مربوط به آزاد شدن ضامن لیور است و این صدا نباید به این شدت به گوش برسد! اما چیزی که به محض قرار گرفتن داخل کابین این خودرو به چشم میخورد، فضای محدود داخلی است که اگر قامت بلندی دارید و بخواهید در ردیف جلو راحت باشید، سرنشینان عقب عملا جای خاصی برای قرار دادن پاهای خود نخواهند داشت! ۱. کاهش نرمی خودرو و کوبش در دست اندازها و بصدا افتادن زودهنگام اتاق و داشبورد و درها که برای سرنشینان آزار دهنده خواهد بود.

بخوانید:  خدمات شبکه انواع خدمات شبکه تعرفه خدمات شبکه شرکت داده پردازی نیلرام