فروش لپ تاپ های مناسب دانشجویی و مهندسی در فروشگاه اینترنتی کامپیوتر سورس

بنابراین، یک لپ تاپ باید هم سبک بوده و هم ابعاد مناسب و کوچک‌تری داشته باشد تا این خصلت برایش محقق شود. این لپ تاپ از نسخه هوم ویندوز ۱۰ استفاده می‌کند و تا حدودی همراه با یک سری برنامه‌های بلااستفاده همراه شده است. این لپ تاپ مشکلات گرمایی ندارد و دما به خوبی داخل بدنه کنترل می‌شود. پنج پنل اگزوز در پایین و دو پنل بزرگ هم در پشت لولای چرخان قرار دارد و کارشان را به خوبی انجام می‌دهند. این لپ تاپ در عملکرد چیزی کم و کسر نداشته و طراحی جذابش در کنار مشخصات فنی بالا قرار می‌گیرد.

بودجه 30 میلیون تومان برای کارهای عادی دانشجویی کمی زیاده روی است و اگر نیاز پردازشی و گرافیکی خاصی ندارید بهتر است به سمت بودجه 25 میلیون بروید. ولی اگر دانشجوی تحصیلات تکمیلی رشته‌های فنی هستید، لپ تاپ 30 میلیونی بهترین انتخاب برای شماست. همچنین لپ تاپ‌ V15-RE به دلیل بدنه محکم و کیبورد روان آن یک انتخاب عالی برای دانشجویانی است که نیازی به قدرت پردازشی چندان بالایی ندارند. البته این لپ تاپ در حد متوسط و سبک جوابگوی پردازش‌های دانشجویی هست.

بهترین بازه قیمتی برای هر رشته ای:

این موضوع سبب می‌شود که در بیرون از منزل و در دانشگاه، نگرانی از بابت ضربه به لپ تاپ را نداشته asilbekharid باشید. حال شاید این سوال را از خود بپرسید که چرا این محصول از سرفیس پرو ۷ و پرو ۷ پلاس بهتر است. این لپ تاپ از نظر بصری هم شرایط بسیار ایده آلی را برای شما فراهم کرده است. از نکات منفی هم باید به نبود یک سری امکانات اشاره کنیم که وب کم و شیار قلم S Pen از جمله آن‌ها هستند. شاید در ابتدا برای‌تان عجیب باشد که سامسونگ هم جزو رقبای برندهای محبوب دیگر در بازار است، اما بالاخره این برند از تجربه بالای خود برای تولید یک محصول ارزشمند استفاده کرده است.

  • بودجه 25 میلیون تومان بهترین بودجه برای خرید لپ تاپ دانشجویی است و لپ تاپ‌های این بخش بازار به خوبی همه نیازهای اکثر دانشجویان را تامین می‌کند.
  • به جرات می‌توان گفت که سرفیس لپ‌ تاپ گو یکی از دوست‌داشتنی‌ترین و بهترین لپ‌ تاپ‌های کوچک، سبک و مقرون‌به‌صرفه‌ای است که تا به امروز عرضه شده.
  • شما فقط با دیدن آمار سرچ مردم در گوگل ترند در مورد کلمه «آموزش مجازی» متوجه تاثیر این اپدیمی بر روی بازار می‌شوید.
  • این دستگاه عملکردی بی نظیر به همراه ۱۴ ساعت و ۴۱ دقیقه عمر باتری دارد و بهترین لپ تاپ مخصوص دانشجویان در سال 2022 است.
  • از آنجایی که دانشجویان ممکن است بین محل زندگی و دانشگاه و کتابخانه مدام جا به جا شوند، یک لپ تاپ با وزن سبک می‌تواند کار آمد باشد.
بخوانید:  چرا کتاب رستاخیز مردگان را کتاب دیوانه کننده می‌دانند را در سبکتو بخوانید

پردازنده Ryzen 7 و کارت گرافیک RTX 3050TI حاکی از این است که می‌توانید از این لپ تاپ برای انجام کارهای تخصصی معماری و رندرگیری استفاده کنید. حافظه داخلی به کار رفته در این لپ تاپ برای افزایش سرعت و جلوگیری از هنگی و کندی سیستم از نوع SSD است. همچنین رم این دستگاه نیز ۸ گیگابایت بوده و یک ظرفیت مناسب برای انجام فعالیت های گوناگون افراد است.

فروش لپ تاپ های مناسب دانشجویی و مهندسی در فروشگاه اینترنتی کامپیوتر سورس البته اگر علاقه داشتید تا اطلاعات تکمیلی و بیشتری در مورد این رشته داشته باشید می‌توانید به مقاله‌ی بهترین لپ تاپ برای رشته عمران مراجعه کنید. رشته معماری جزو رشته‌هایی قرار می‌گیرد که برای اجرای نرم افزارهای آن، باید یک سیستم قدرتمند داشته باشید که بتوانید به کمک سیستم خود فرآیند ارائه پروژها و اجرای نرم افزارهای تخصصی این رشته را انجام دهید. دانشجویان این رشته باید حداقل لپ تاپ Core i5 نسل ۱۱ به بالا را تهیه کنند تا سیستم توانایی رندرینگ و اجرای نرم افزارهای معماری و نقشه کشی را داشته باشد. در مقاله بهترین لپ تاپ ها برای دانشجویان پزشکی بهترین انتخاب های خودمان را به شما پیشنهاد دادیم. اگه میخواین با کمترین هزینه صاحب یه لپ تاپ دانشجویی خوب بشید، بهتون لنوو آیدیاپد 1 رو پیشنهاد می‌کنم. برای اینکه بشه یه لپ تاپ رو مناسب دانشجو اعلام کرد، باید اون لپ تاپ ویژگی‌هایی داشته باشه.

اگر توان پردازشی و گرافیکی نسبتاً زیادی نیاز دارید و می‌توانید بودجه‌ی خود را تا حدود ۲۲ میلیون تومان افزایش دهید، لنوو پیشنهاد بسیار مناسبی برای شما دارد. «ZenBook 14 ایسوس» همان‌طورکه از نام آن نیز برمی‌آید، لپ‌تاپی جمع‌وجور و ۱۴ اینچی است. نمایشگر این لپ‌تاپ به پنل IPS LCD با وضوح 1080P مجهز شده و پردازنده‌ی AMD Ryzen U درکنار ۲ گیگابایت گرافیک GeForce MX450 انویدیا عملکرد بسیار خوبی از خود به‌نمایش می‌گذارد. ۸ گیگابایت رم LPDDR4X و ۲۵۶ گیگابایت SSD نیز تکمیل‌کننده‌ی سخت‌افزار این لپ‌تاپ خواهند بود. به این نکته باید توجه کنید که متأسفانه رم این لپ‌تاپ ارتقادادنی یا تعویض‌پذیر نیست و روی مادربرد لحیم شده است.

بخوانید:  ماشین کودک آلفا رومئو پخش اسباب بازی توحید فروش عمده اسباب بازی توحید تویز | bedrive

Lenovo Legion 5 Pro