قفل دیجیتال قیمت و خرید قفل الکترونیکی قفل کارن-خانه هوشمند آکو

از نظر کیفیت برند یال، از نظر بیشترین فروش و محبوبیت برند سامسونگ، از نظر اقتصادی بودن دستگیره‌ هوشمند روک . امکان کنترل از راه دور قفل، جالب است بدانید که قفل دیجیتال را می توان به وسیله ریموت کنترل از راه دور کنترل کرد. این نوع دستگاه با قابلیت متصل شدن به تلفن هوشمند و رسیدگی و کنترل و باز و بسته کردن درب به صورت آنلاین از هر جای دنیا را فراهم میکند. تمامی برد های الکترونیکی قفل کمد استخری با مواد ضد رطوبت عایق شده است و همین امر این قفل را مناسب جهت نصب در انواع استخرها و مجموعه های ورزشی حتی با شرایط محیطی مرطوب کرده است. قفل های کمد استخر به صورت مچبند استخری یا مچبند ورزشی استفاده میشوند و به صورت قفل توکار هستند یعنی پس از نصب، کلیه اجزا این قفل در داخل درب قرار گرفته و هیچ برجستگی از سطح خارجی درب لاکر بیرون نمیزند.

دستگیره دیجیتال فیلیپس مدل DDL702-E

این سیستم یکی از ویژگی های مهم قفل دیجیتال است که بدون آن امنیت خانه به قفل هوشمند خطر می افتد. این سیستم امنیتی از کودکان شما در برابر تهدیدات خارج از خانه محافظت می کند. با فعال کردن سیستم حریم خصوصی از داخل خانه، دسترسی به قفل الکترونیکی حتی با داشتن پارامترهای دسترسی امکان پذیر نیست.

  • آسیب پذیری های احتمالی در قفل های الکترونیکی هوشمند نگرانی های امنیتی ایجاد می کند.
  • قفل هوشمند به شما این امکان را می‌دهد که نسبت به قفل های سنتی در باز و بسته کردن، راحتی بیشتری را تجربه نمایید.
  • مهم‌ترین مزیت این قفل عبارت‌اند از؛ رمز، کارت، رمز admin، رمز یک‌بارمصرف، کنترل از راه دور و … می‌باشند.
  • قفل های دیجیتال هوشمند با برخورداری از سیستم اعلام حریق می توانند در صورت وقوع آتش سوزی، به صورت فعال عمل کرده و سیستم هشدار را به صدا در بیاورند.
  • یکی از ویژگی های منحصر به فرد که می توان برای گروه محصولات قفل هوشمند آنلاین ذکر کرد سیستم Hijack یا اعلان خطر در مواقع زورگیری، تهددید و حملات تروریستی است.
بخوانید:  محصولات مدیران خودرو و محصولات چری و محصولات فونیکس نمایندگی مدیران خودرو 350 | bedrive
یکی از ویژگی های منحصر به فرد که می توان برای گروه محصولات قفل هوشمند آنلاین ذکر کرد سیستم Hijack یا اعلان خطر در مواقع زورگیری، تهددید و حملات تروریستی است. این تکنولوژی منحصر به فرد به کاربران این امکان را می دهد تا در هنگامی که مورد تهدید توسط افراد ناشناس قرار می گیرند با اثر انگشت مخصوص و یا یک رمز مخصوص درب را باز نمایند. هنگامی که این رمز و یا اثر انگشت استفاده شود، قفل هشدارهای بسیار قوی برای کلیه کاربرانی که به قفل هوشمند متصل هستند، ارسال می کند تا به آن ها اطلاع داده شود جان آن کاربر در خطر است. دستگیره های دیجیتال در واقع همان قفل هوشمند هستند که به دلیل طراحی و شکل ظاهری به این نام شناخته شده اند. این محصولات را می توانید بر روی انواع درب چوبی و ضد سرقت نصب و مورد استفاده قرار دهید.

قفل هوشمند هیوندای از برق مستقیم تغذیه نمی‌شود و این موضوع باعث می‌شود در زمان قطع برق عملکرد دستگاه مختل نشود. می‌توانید به قفل خود از طریق هر یک از این اکسس کنترل‌های گفته شده فرمان دهید. فرض کنید شما نیاز دارید در ساعتی که در منزل نیستید، رمز درب را به فردی بدهید که تنها یک‌بار به منزل شما ورود کند و پس از آن حتی خود او نیز نتواند با همان رمز، به خانۀ شما ورود کند. با کمی دقت به متریال و کیفیت مونتاژ این کالاها و مقایسۀ آن‌ها با کالاهای اصلی برندهای معتبر از جمله هیوندای می‌توانید به‌راحتی کذب بودن ادعاهای بسیاری از آن‌ها را دریابید. قفل‌ دیجیتال با داشتن تنوع بسیار زیاد طرح و رنگ، برای هر نوع سلیقه و معماری مناسب می‌باشد و طراحی بسیار زیبا و جذاب آن‌ها، حس زیبایی شناسی فوق العاده را به خانه شما می‌بخشد به طوری که چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. وقت بخیر برخی از قفل های دیجیتال شارژ خود را توسط باتری قلمی و برخی ئیگر توسط باتری لیتیومی بدست می آورند.

بخوانید:  قیمت دریچه کولر پلاد

شرکت دژین لاک با تجربه همکاری با سـازمان‌های دولتی و خصوصی با هدف فعالیت در زمینه‌های تهیه و توزیع و فروش انواع قفل هوشمند و وسایل امنیتی پایه گذاری شده است. ویژگی های منحصر به فرد قفل دیجیتال مانند قفل خودکار، آلارم های هشدار، کنترل ورود و خروج و … خیال شما را کاملا از بابت امنیت محل زندگی و یا کار راحت می نماید. به عنوان مثال به محض بسته شدن درب، قفل دیجیتال به صورت خودکار بسته شده و نگرانی بابت اطمینان از بسته بودن درب از بین می رود.

مشاهده فیلم قفل دیجیتال

قفل‌های دیجیتال از یک سیستم الکترونیکی برای کنترل زبانه استفاده می‌کنند. در این سیستم موتوری تعبیه شده که نیروی خود را از یک منبع الکترونیکی مانند باتری تامین می‌کند. بنابراین، این سیستم هوشمند تنها زمانی اجازه دسترسی شما به داخل ساختمان را می‌دهد که ورودی الکترونیکی مانند رمز عبور، اثر انگشت و هر عامل دیگری که برای فعال شدن قفل تعریف شده است را درست وارد کنید. قفل الکترونیکی درب تهران یکی از دیگر وسایل پیشرفته‌ ای است که وارد زندگی ما شده است، نصب قفل الکترونیکی درب برای اماکن مختلف از خانه گرفته تا مغازه ها امکان پذیر است و از لحاظ امنیتی و سهولت استفاده بسیار پیشرفته تر و کارآمد تر از قفل‌ های سنتی هستند.

لوکس شدن خانه با قفل هوشمند یوکا

قفل دیجیتال قیمت و خرید قفل الکترونیکی قفل کارن-خانه هوشمند آکو

وقتی از این قفل ها استفاده میکنید دیگر نیازی به کلید و کارت و حفظ کردن رمز ندارید ، پس جای نگرانی هیچ چیزی نیست. از مدل های ابتدایی این قفل ها میباشد که عملکرد خیلی پیچیده ای هم ندارد و برای مواقع خاص استفاده میشود و فقط هنگام خروج قفل درب به صورت خودکار باز میشود. اگر این نوع قفل‌های دیجیتالی در خروجی ساختمان استفاده شود، باید هر لحظه منتظر شلوغ شدن فضای داخلی باشید.

بخوانید:  چگونه دفترچه‌های راهنمای لوازم خانگی و دستگاه‌ها را پیدا کنیم! | dlcatalog

وقتی که شما با عجله از خنه خارج میشوید شاید یادتان برود که درب را بسته یا قفل کنید. هر رمز بعد از یکبار مصرف شدن به صورت خودکار از حافظه قفل پاک میشود. مثلا وقتی از محیط خارج میشوید و فراموش میکنید که درب را قفل کنید ، درب به صورت خودکار قفل میشود.همچنین وقتی که کسی اقدام برای باز کردن زورکی قفل یا شکستن قفل و درب و نفوذ را داشته باشد ، این قفل به صدا در می آید. در دسته بندی اول قفل های وجود دارند که برای نصب و راه اندازی آنها هم میتوان از سیم کشی برق داخلی استفاده کرد و هم میتوان از باتری های قلمی استفاده کرد.