قیمت آلفارومئو کارکرده و صفر، قیمت محصولات آلفارومئو همراه مکانیک | bedrive

و اما در مورد قیمت این ماشین میتونید به سایت مراجعه کنید و با انتخاب کشور امارات(دبی) فیمتشو با رقیباش که تو خود سایت بهتون پیشنهاد مقایسه میده رو مقایسه کنید و خیلی راحت میفهمید که اصلا حرف شما درست نیست آقای کارشناس (سینا). البته خود من وقتی از قابلیت های این ماشین تو هندلینگ و شتاب می شنیدم با توجه به حجم موتور زیاد بامر نداشتم تا اینکه خودم تجربه کردم و میتونم بگم تا حجم موتور 2500 تو ایران ماشینی پیدا نمیشه بتونه جولیتارو بگیره. دوستان عزیز , درسته که موتور جولیتا 1400 سی سی هست , اما توجه کنید که این موتور با برخورداری از تکنولوژی توئین توربو و گیربکس F1 قدرتش به 170 اسب رسیده که در نوع خودش بی نظیره.

  • این خودرو جذاب ایتالیایی با شتاب و سرعت بالا یکی از سریع ترین کوپه های داخل کشورمان به حساب می آید که به علت قانون منع واردات خودرو به کشور، تعداد اندکی از آن در بازار کشورمان موجود می باشد و به همین علت از بازار دست دوم خوبی برخوردار نیست.
  • جهت اجاره خودرو با شرایط آسان از موسسه کرایه اتومبیل نوین ایرانیان کلیک کنید.
  • باتری اوربیتال سیلور، باتری اوربیتال پریمیوم و باتری سوزوکی برند هایی از سپاهان باتری هستند که این قالب از باتری را تولید کرده اند.
  • در مورد این دو مدل جولیتا باید بگم که در ایران دو مدل TOP و FULL آپشن داره ارائه میشه.
استفاده از موتور چهار سیلندر 2 لیتری توربو در این خودرو باعث شده که عملکرد خوبی در زمان کار داشته باشد. البته نسخه جدیدتر این خودرو مجهز به موتور 6 سیلندر 2.9 لیتری خورجینی هستند و می‌ توانند قدرتی معادل 505 اسب بخار تولید کنند. یکی از برندهای تولید کننده خودرو معتبر جهان که در سال های اخیر توانسته اعتماد دسته زیادی از مشتریان را به خود جلب کند، آلفارومئو بوده است. شرکت آلفارومئو خودروهای خود را در مدل‌ های مختلف و برای مشتریان با نیاز‌های متفاوت تولید می‌ کند. خودرو آلفارومئو مدل استلویو در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده و در بازار نیز از آن استقبال خوبی شده است. از همین رو در ادامه این مطلب قصد داریم سراغ دسته خاصی از نکات مهم در زمینه خرید این اتومبیل برویم.

بخوانید:  قیمت ام وی ام کارکرده و صفر، قیمت محصولات ام وی ام همراه مکانیک | bedrive

http://besturnblog.ir

هنوز هم آلفارومئو طرفدارن پروپاقرصی در ایران دارد که دردسرهای گفته‌شده را برای خرید آلفارومئو میتو به جان می‌خرند. تجربه نشان داده خودروهای هاچ‌بک این‌چنینی باب میل ایرانیان است. در اوایل ورود این خودرو به ایران توسط آلفاموتور، قیمت آلفارومئو میتو در ایران برای بسیاری از علاقه‌مندان محصولات این کمپانی جالب‌توجه بود و تعداد زیادی حاضر به پرداخت این مبلغ شدند تا یکی از این خودروهای ایتالیایی پرادعا را زیر پا داشته باشند. البته تعدادی از خودروهای ارائه‌شده از این مدل حجم‌های متفاوتی داشتند اما موتور 1368 معقول‌تر و مطلوب‌تر از سایر آن‌ها بود. همان‌طور که پیش از این نیز گفته شد خودرو آلفارومئو جولیتا به امکانات و آپشن‌های خاصی مجهز شده است. از جمله این امکانات می‌توان به سیستم تزریق مستقیم سوخت اشاره کرد و یا سیستم کنترل الکترو هیدرولیکی سوپاپ‌ها و یا توربو شارژ موتور را نام برد.

ماشین اسباب بازی

از نظر من این خودرو برای خانواده چهار نفره (به خصوص بزرگسالان) زیاد مناسب نبوده و من شخصا پیشنهاد نمی کنم، اگر خانواده قدبلندی هستید در فضای عقب قسمت سر شاید کمی فضا تنگ باشد. از نظر کیفیت هر سه خودرو کیفیت استاندارد و خوبی دارند اما جولیتا کیفیت کابین و قطعات بالاتری نسبت به دو خودروی دیگر دارد. با توجه به داشتن دو فرزند ،فکر می کنم گزینه های سدان از برندهای دیگر با بودجه مورد نظر شما انتخاب های بهتری باشند.

باتری آلفارومئو جولیتا

هرچند می‌توان گفت مجله خبری خودرو بی درایو این قطعات پایین نبوده و یا دوام آن‌ها کم نیست، اما با این حال ممکن است برخی از افراد را دغدغه‌مند و نگران کند. این خودروها از نظر ویژگی‌های ایمنی بخش، قابلیت‌های بسیار بالایی دارند. این فرآیند با نحوه عملکرد ترمز این خودروها در رابطه‌ای کاملاً مستقیم قرار می‌گیرد.

بخوانید:  سئو و دیجیتال مارکتینگ گنجینه سئو 2022 آنلاینر

دسترسی سریع