قیمت ام وی ام, خودرو صفر وکارکرده به روز در خرید و فروش کاراپ | bedrive

مجله خبری خودرو بی درایو ام وی ام برای طرفداران خودروهای آن، فاکتور مهمی برای انتخاب مدل‌های مختلف این شرکت است. قیمت محصولات ام وی ام موجود در بازار ایران، مانند بسیاری از محصولات خودروسازی دیگر، همواره در افت‌وخیز است. در این بازار پرتلاطم، افرادی که تمایل به استفاده از خودروهای ام وی ام را دارند، باید در لحظه از قیمت ام وی ام باخبر باشند؛ چراکه ممکن است از زمان تصمیم‌گیری تا انجام معامله، این بازه قیمتی تغییر کند. درنتیجه وقتی صحبت از چنین بازار غیرقابل پیش‌بینی می‌شود، جای خالی مرجعی که بتوان قیمت ماشین‌های ام وی ام را به‌صورت لحظه‌ای مشاهده کرد، خالی است. همراه مکانیک سعی کرده است تا با ارائه دقیق‌ترین اطلاعات موجود، این دغدغه را برطرف کند. شرکت مدیران خودرو در طی سال‌های فعالیتش، تلاش کرده با در نظر گرفتن خواست مشتریان، نظر آن‌ها را به محصولات خود جلب کند.

http://besturnblog.ir

با توجه به محبوبیت خودروهای کراس اوور، شرکت ام وی ام هم نمی‌خواست از قافله عقب بماند؛ به همین دلیل، رو به مونتاژ مدل‌های کراس اوور چری کرد. ام وی ام ایکس 33 نسل اول، توانست با طراحی قابل قبول و قیمت مناسب، موفقیت خوبی در فروش برای شرکت مدیران خودرو، فراهم آورد. شرکت صنایع خودروسازی مدیران از سال 1381 در محل منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم در کارخانه ای به وسعت 500 هزار مترمربع شروع به فعالیت نمود و در حال حاضر دارای حدود 4500 نفر نیرو است.

ام وی ام،110 سه سیلندر مدل 87

این شرکت به عنوان بزرگترین شرکت سرمایه گذاری مشترک در صنعت خودرو در ایران است و مدل های متنوعی از خودروهای روز را با دو برند ام‌وی‌ام و فونیکس به بازار عرضه کرده است. مدیران خودرو نماینده شرکت چینی چری در ایران است که از سال 1381 نسبت به واردات ماشین، قطعات و در ادامه مونتاژ محصولات ام وی ام در منطقه‌ای مخصوص از ارگ جدید شهر بم اقدام کرده است. محصولات چینی به دلیل قیمت پایین در رقابت با سایر ماشین‌های خارجی موجود در بازار ایران، موفق‌تر بوده و در نتیجه، آمار فروش بالایی هم دارند. این خودرو همان چری A5 و دومین خودروی مونتاژی مدیران خودرو محسوب می‌شود.

بخوانید:  نرم افزار CRM سرو بررسی همه جانبه نرم افزار CRM سرو-نرم افزار CRM

ایکس22 پرو

در میان مدل های MVM موجود در بازار کشورمان ، ام وی ام X55 پرو نمایش بهتر و قوی تری را ارائه می دهد. با نگاه به ام وی ام ایکس ۵۵ پرو می‌توان ردپای زبان طراحی روز را مشاهده کرد و در نمای جلو به‌کارگیری جلوپنجره مشبک و چراغ‌های پیشانی بزرگ با طراحی داخلی تیره، ظاهری مدرن و اسپرت را به آن بخشیده است. X55 پرو از موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه و حجم موتور 1500 سی سی بهره می برد که 156 اسب بخار قدرت دارد. گیربکس این خودرو 9 سرعته CVT می باشد و باک بنزین آن 55 لیتر گنجایش ذخیره دارد.

مدیران خودرو در منطقه صنعتی شهر جدید بم تاسیس شده و زمینی بالغ بر 500،000 متر مربع دارد. ام وی ام 530 در سال 2006 و با 3 موتور مختلف 1.5 لیتری، 1.8 لیتری و 2 لیتری راه اندازی شد و با دو جعبه دنده 5 سرعته دستی و 4 سرعته اتوماتیک در دسترس مشتریان قرار گرفت. حجیم ترین پیشرانه این خودرو، یعنی موتور 4 سیلندر 2 لیتری با مکش طبیعی هوا به داخل سیلندرها وارد کشورمان شد.

  • این شرکت از طریق کیفیت بالا، قیمت مناسب و محصولات به صرفه خود موفق به جلب اعتماد مشتریان گردیده‌است.
  • فروش اقساطی ام وی ام از همان ابتدا در ایران با استقبال زیادی مواجه شد.
  • چند سال پس از تولید ام وی ام 110 چری با هدف جذب مشتری بیشتر، تصمیم به اعمال تغییراتی مخصوصا در ظاهر این محصول گرفت و نتیجه آن MVM 110 S شد که در واقع نسخه فیس لیفت شده محصول شماره یک مدیران خودرو است.
  • همین موفقیت قابل توجه در ایران و دیگر کشورها موجب شد کمپانی چری نسخه ی جدید این ماشین را رونمایی و وارد بازار کند.
  • این خودرو هر چند که فروش بدی نداشت؛ ولی در رقابت با خودروهایی همچون سمند و پژو پارس کم آورد و مشتریان بیشتر رو به این خودروها آوردند.
بخوانید:  برای طراحی لوگو از اینجا باید شروع کرد - نوشیکا