قیمت خودروهای مدیران خودرو MVM مدیران خودرو قیمت روز محصولات مدیران خودرو | bedrive

این شرکت در حال حاضر بعضی از خودروهای شرکت چینی چری Chery را در ایران مونتاژ و تحت برند MVM Modiran Vehicle Manufacturing Company به بازار عرضه می‌کند. چری یک شرکت خودروسازی دولتی در چین است که در سال ۱۹۹۷ تاسیس شد و از نظر میزان تولید، دهمین شرکت خودروسازی بزرگ چین به حساب می‌آید. مدیران خودرو شبکه ای متشکل از بیش از ۱۴۰ نمایندگی در سرتاسر کشور راه اندازی نموده‌است. تاکنون بیش از دویست هزار مصرف‌کننده در کشور محصولات مدیران خودرو را انتخاب کرده‌اند.

  • بیمه شخص ثالث خسارات جانی و مالی افرادی که در حادثه رانندگی (به جز راننده مقصر) دچار زیان و آسیب شده‌اند را تا سقف مورد تعهد جبران می‌کند.
  • همچنین با نگاه به خطوط برجسته نقش‌بسته روی سپرها و استفاده از ادوات کرومی در بخش‌هایی از آن، می‌توان به روحیه اسپرت و تهاجمی آن پی برد.
  • در واقع MVM 110 اولین محصولی بود که توسط این شرکت، وارد خیابان‌های ایران شد.
همچنین تعداد زیادی از مدیران متخصص و کارشناسان فنی را از ایران، چین و همچنین همکارانی از دیگر کشورها جذب کرده‌است. در همین حال مدیران خودرو مفهوم بین‌المللی «حق با مشتری است» را مورد توجه قرار داده‌است. ما سیستم پیشرفته DMS را به منظور مدیریت فروش و خدمات پس از فروش به کار گرفته‌ایم تا امکان پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کمترین زمان را فراهم نماید. شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد. سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود.

بخوانید:  آف دکور فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون با قیمت ویژه

http://besturnblog.ir

هر چند دوباره مدیران خودرو تصمیم خود را مبنی بر استفاده از برند واحد MVM گرفت و برند چری در حال حذف شدن است. نسخه مونتاژ شده در ایران، مجهز به موتور 2 لیتری و گیربکس 5 دنده دستی است که از سال 1389 به فروش می‌رسد. ناگفته نماند که علاوه بر ظاهر جدید در این نسخه از هاچ‌بک کوچک Chery، مشخصات فنی آن هم تغییراتی دارد و آن را به نیاز روز، نزدیک‌تر کرده است. بیمه شخص ثالث خسارات جانی و مالی افرادی که در حادثه رانندگی (به جز راننده مقصر) دچار زیان و آسیب شده‌اند را تا سقف مورد تعهد جبران می‌کند. سقف پوشش بیمه شخص ثالثبرای خسارات جانی در حد دیه در ماه حرام همان سال در نظر گرفته می‌شود. همان‌طور که می‌دانید، بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث جزء جدایی‌ناپذیر خودرو هستند.

ام وی ام،110S نیوفیس،فول مدل 95

این مجله خبری خودرو بی درایو از طریق کیفیت بالا، قیمت مناسب و محصولات به صرفه خود موفق به جلب اعتماد مشتریان گردیده‌است. مدیران خودرو در ارتباط با شرکای خود روش برد- برد را که روش بین‌المللی پیشرو در کسب و کار است را دنبال می‌کند. مدیران خودرو یک شرکت بین‌المللی است که با رویکرد مشتری مداری و پیاده‌سازی استانداردهای بین‌المللی توانسته‌است جایگاه ویژه ای در وضعیت خودرو ایران به دست آورد.

ماشین مورد علاقتو پیدا کن

با اینکه سعی شد مطالب مختصری در مورد این دو بیمه گفته شود، اما مسائل بسیاری باقیمانده که در راهنمای بیمه بدنه و مقاله‌ی بیمه شخص ثالث چیست به آنها پرداخته‌ایم و پیشنهاد می‌کنیم حتماً آنها را مطالعه کنید. محصولات ام وی ام فقط مختص محصولات یاد شده نبود، این محصولات اولین خودروهای کلاس هاچ بک، سدان و کراس اوور بود که مدیران خودرو عرضه کرد. در این بین، مدیران خودرو، محصولات دیگری مانند ام وی ام 315 را در دو نسخه سدان و هاچ بک هم عرضه کرد. فروشگاه تهران سئول، مرکز پخش لوازم یدکی ام وی ام، لوازم یدکی چری، لوازم یدکی لیفان، لوازم یدکی جک، لوازم یدکی جیلی و لوازم یدکی تیوولی در تهران و ایران، تمامی قطعات یدکی را با بهترین کیفیت و قیمت عرضه می کند.

بخوانید:  مزایا و معایب دریچه بازدید داکت اسپلیت آسمونی

تجهیزات و امکانات رفاهی ام وی ام 315 اچ