قیمت دستگاه تصفیه آب سافت واتر در سال 1401 پاکاب گستر

گرچه این مدت زمان بستگی به شرایط آب و هوایی، نوع استفاده، جنس فیلترها و … دارد. شرکت بازرگانی پاکاب گستر از سال 1388 واقع در تهران شروع به فعالیت کرده است و در تلاش است تا تجربه خود در زمینه عرضه تمامی محصولات دستگاه تصفیه آب را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. فیلتر قلیایی به کار رفته در مرحله هشتم این دستگاه، کیفیت آب خروجی را تا حد بسیار زیادی افزایش میدهد. این فیلتر به دلیل تنظیم pH آب، میتواند سطح آن را در بدن تنظیم کند. این عمل به تعادل بدن و پیشگیری از بسیاری از بیماری ها منجر میشود. البته برای اینکه بتوانید آب قلیایی خالص با بهترین کیفیت ممکن را بنوشید، نیاز است تا یک دستگاه حرفه ای تر و تخصصی تر در این زمینه خریداری کنید.

این شرکت به عنوان نمایندگی دستگاه تصفیه آب در ایران با عرضه دستگاه‌های تصفیه آب با توجه به نوع آلودگی‌های آب ایران و نیاز منطقه‌ای سبب رفع مشکلات بومی آب و بهینه‌سازی آن شده است. دستگاه‌های تصفیه آب شرکت رادگستر نوین دارای سیستم حرفه‌ای، کارایی و عملکرد فوق‌العاده‌ای می‌باشند که برای کارخانه‌های پیشرفته و تصفیه‌کن خانگی از بهترین گزینه‌های موجود در ایران به شمار می‌روند. دستگاه تصفیه آب تایوانی از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و یکی از بهترین برند دستگاه تصفیه آب محسوب می‌شود و می‌توانید از این شرکت اقدام به خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال نمایید. جهت اطلاع از قیمت روز دستگاه تصفیه آب و خریداری کردن آن فقط کافی‌ست به سایت رادگسترنوین مراجعه فرمایید. توجه نمایید که دستگاه تصفیه آب سافت واتر در دو مدل مونتاژ و وارداتی عرضه می شود. اکثر قطعات مورد استفاده شده در دستگاه مونتاژ ساخت تایوان بوده و عبارت MADE IN TAIWAN به روی اکثر قطعات آن حک شده است.

بخوانید:  معرفی و مشخصات کامل سمند LX محصولی از ایران خودرو | bedrive

دستگاه تصفیه آب شش مرحله ای Soft water

مثلا اتومبیل بنز و پراید ، هر دو حرکت میکنند و با آنها میتوان به مسافرت رفت اما کیفیت سواری و موارد ایمنی و عمر قطعات ، تفاوت قیمت دستگاه تصفیه آب سافت واتر دارد . بله همینطور که می فرمایید این دستگاه همین مشخصات را دارد و همان دستگاه مورد نظر شماست . آب سالم باعث می شود تا تمرینات ورزشی بهتری داشته باشید. تمامی کالاها و خدمات حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

  • بله همینطور که می فرمایید این دستگاه همین مشخصات را دارد و همان دستگاه مورد نظر شماست .
  • بر خلاف فیلترهای خطی که قیمت بیشتری دارند، فیلتر الیافی هوزینگی بسیار ارزانتر می باشد.
  • در صورتی که به دنبال خرید دستگاه تصفیه آب خانگی بوده باشید، مطمئنا سافت واتر جزو برند هایی است که به گوشتان خورده است.
  • این برند، در حال حاضر در انحصار هیچ شرکت یا شخصی نیست .
  • چنانچه به دنبال سایر مدل ه و قیمت مناسب تر هستید، پیشنهاد می شود محصولات زیر را مشاهده نمایید.

قیمت دستگاه تصفیه آب سافت واتر در سال 1401 پاکاب گستر

مخزنی که در این سیستم تصفیه آب قرار گرفته است، دارای ظرفیت 4 گالنی (تقریبا 16 لیتر) می‌باشد. سیستم تصفیه آب آکوا پرو در 24 ساعت، توان تولید 220 تا 300 لیتر آب تصفیه شده را دارد و از دیگر مزیت‌های آن می توان به پمپ قدرتمند و بدون لرزش و صدای آن اشاره کرد. تکنولوژی اسمز با جداسازی عوامل بیماری‌زا و ذرات ناسالم از آب سبب کاهش سختی آب می شود و آبی گوارا و سالم را در اختیار شما قرار می دهد. دستگاه تصفیه آب ۶ مرحله ای اینلاین سافت واتر Soft Water… فیلتر UV با استفاده از اشعه ماوراء بنفش می تواند تا 99/99 درصد میکروارگانیسم های بیماریزا نظیر باکتریها، ویروسها، انگلها، قارچ ها و …

بخوانید:  بازی اسکیپ روم یا اتاق فرار چیست + انواع اتاق فرارها لست سکند-آل اسکیپ

با این حال این دستگاه توان کمتری نسبت به پرچمداران دستگاه های تصفیه آب داشته، اما در رنج قیمت خود بدون اغراق جزو بهترین دستگاه های تصفیه آب است. نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر در سراسر ایران وجود دارد. این نمایندگی ها دارای مجوز بوده و از اعتبار برخوردارند. این نمایندگی ها غیر از فروش دستگاه تصفیه آب اصلی، خدماتی نظیر تعمیر، نصب و سرویس رایگان طبق گارانتی انجام می دهند. سعی کنید نصب دستگاه تصفیه آب را با اینکه کار چندان سختی نیست خودتان در محل انجام ندهید زیرا نیاز به کمی دقت و تخصص دارد. ممکن است در بسیاری از موارد به علت نصب نادرست دستگاه به درستی کار نکند.

یخچال فریزر الکترواستیل ۲۵ فوت سفید چرمی مدل Elecrtosteel ES34LW Refrigerator

عدم وجود فیلتر ممبرین در دستگاه تصفیه خانگی، عملیات تصفیه با مشکل مواجه خواهد شد. را میتوان دستگاه تصفیه آب سافت واتر نامید چراکه از ابتدایی ترین برندهایی است که در کشور ما توزیع شده است . جهت خرید و استعلامقیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی می‌توانید به مراکز معتبر فروش این دستگاه‌ها مراجعه نمایید. در بخش دوم فیلم آموزش نصب دستگاه تصفیه آب سافت واتر Soft Water ، نصب دستگاه تصفیه آب به آب شهری آموزش داده می شود. برای مشاهدهفیلم آموزش نصب دستگاه تصفیه آب سافت واتر Soft Water روی لینک قبل کلیک نموده و بخش اول فیلم آموزش نصب دستگاه تصفیه آب سافت واتر را مشاهده نمایید. هوزینگ های پایین دستگاه آب تصفیه کن سافت واتر از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند.

اطلاع رسانی زمان تعویض فیلترهای تصفیه آب