قیمت و انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت – تهویه نظری – 09128722799

اگر کلاف زیرکار دریچه داکت اسپلیت ناگونیا و غیر استاندارد باشد، برای ایجاد ساختار مناسب و شکیل از فریم ۵ سانتی برای ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت استفاده می شود. زیرا اسپلیت ها در فصول سرد سال نیز گرما تولید می کنند و اگر دریچه مناسبی برای آن مورد استفاده قرار نگیرد، به حالت دگرشکلی در خواهد آمد و کارایی آن به حداقل خواهد رسید. دریچه های مذکور در مناطقی که عموما لوله کشی وجود دارد، مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجا که درب این دریچه بازدید تاسیسات وزنه ای می باشد وبرای جلوگیرر از گیر کردن درب دریچه بازدید تاسیسات هنگام بازو بسته شدن، باید از هر بعد از ابعاد داخلی فریم دریچه بازدید تاسیسات به میزان ۲ میلیمتر کسر شود تا درب دریچه بازدید تاسیسات به راحتی در محل خود جانمایی شود.

از دریچه دسترسی داکت اسپلیت برای بازدید، تعمیر، سرویس و چکاپ دستگاه داکت اسپلیت استفاده میشود. دریچه بازدید داکت اسپیلت در زیر دستگاه داکت اسپلیت بر روی سقف کاذب نصب میشود و محل دسترسی نصاب و تعمیرکار دستگاه محسوب می شود. دریچه هوا ی اسلوت به وسیله چنگک هایی که در حاشیه ی داخلی فریم این دریچه هوا تعبیه می شود و به لبه ی برجسته دهانه ی خرکجی پلنیوم باکس گیر کرده و عملیات نصب این دریچه هوا به این روش ، بدون استفاده از پیچ ، در محل خود انجام می پذیرد . پس از باز کردن درب دریچه، فیلتر مناسب را بر روی آن تعبیه کرده و درپوش را در محل خود قرار دهید. از خصوصیات بارز مدل درب وزنه ای جدا شدن کامل درب در زمان بازدید و تعمیر دستگاه داکت اسپلیت می باشد. با استفاده از فروشگاه اینترنتی تهویه سان امکان خرید انواع دریچه بازدید تاسیسات با بهترین کیفیت و مرغوبیت بالا را خواهید داشت. دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی با درب لولایی نیز همچون انواع دیگر این دریچه ها دارای فریم و درب از جنس آلومینیوم می باشد.

برای نصب دریچه فلزی هوا , دریچه بازدید و یا هر نوع دریچه دیگری باید از افراد با تجربه و کار کرده کمک بگیرید. هر کدام از انواع لوله فلکسیبل خصوصیات ویژه خود را داشته و وزن سبک، انعطاف بالا، نصب آسان و متناسب با شرایط متغیر از ویژگیهای مشترک آنها است. دریچه هوا ی پلاستیکی محصولی ست که جهت هوارسانی در سیستم های هواساز مثل کولر ، داکت اسپلیت ، فنکویل و انواع دمنده ها و مکنده ها به کا می رود . هرچند داکت اسپلیت از فیلتر هوای مخصوص خود جهت تهویه مطبوع بهره خواهد برد. دریچه بازدید چوبی یکی از انواع دریچه داکت اسپلیت و دریچه بازدید تاسیسات می باشد که به منظور پوشش شیرآلات تاسیسات، فن کویل و رایزرهای ساختمان نصب می شود و دسترسی سرویسکار به این بخش ها امکان پذیر می سازد. با توجه به افزایش کاربرد دستگاه داکت اسپلیت در سیستم های تهویه مطبوع محیط های مسکونی، تجاری، اداری و حتی صنعتی، انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز براساس نیاز تولید میشود. جهت اطلاع از قیمت دقیق دریچه بازدید چوبی ابعاد طول و عرض دریچه را اندازه گیری کنید و با کارشناس تهویه نو تماس بگیرید. با توجه به امکان تردد هوای بیشتر هوا از سوراخهای مشبک این مدل، این گزینه از مناسبترین گزینه ها در این زمینه است.

بخوانید:  راهنمای خرید کنسول ماشین پراید

در مواردی مشاهده شده که برخی از دریچه ها در جای نامناسبیاز سقف کاذب قرار گرفته اند و مانع ورود باد شده و یا جلوی سرعت جریانباد را مسدود می کنند و موجب افت فشار هوا می شوند. دور موتور آن 1320 دور بر دقیقه بوده که موجب عملکرد پرقدرت و ایده آل این هواکش خواهد شد. میزان توان مصرفی موتور 15 وات می باشد. برای خرید دریچه کولر می بایست به نکاتی از قبیل جنس و ضخامت ورق، شرایط محیطی نصب دریچه، طراحی کانال کشی، کاربری و متراژ محیط مورد نظر و … باید به این نکته توجه کرد که دمای احساسی از دمایی که سنسور و دماسنج نشان می دهد، اهمیت بیشتری دارد زیرا سنسور نمی تواند اثر خنک کنندگی جریان هوا را اندازه گیری کند. لایه پی وی سی موجب عایق حرارتی، افزایش عمر لوله، مقاومت در برابر ضربه و فرسایش شده و با توجه به تنوع اندازه قطر آن مناسب سیستم کانال کشی داکت اسپلیت است.تمام تجهیزات مبدل اعم از : بست، سه و چهار راهی باید از نوع فلز باشد. فلکسی الاستومری از سه لایه داخلی، میانی و بیرونی تشکیل شده و در این لوله، عایق الاستومری در وسط و آلومینیوم در قسمت داخلی و بیرونی قرار گرفته است.

کانال کشی پلی اورتان یا کانال داکت اسپلیت پیش عایق در سالهای اخیر توانسته با رفع برخی از ایرادات کانال کشی گالوانیزه جای آن را در سیستم کانال کشی بگیرد. جهت جلوگیری از هدر رفت انرژی، سرما یا گرمای تولیدی داکت اسپلیت باید از عایق مناسب کمک گرفت. تمامی دریچههای کولر از جمله نوع چوبی، آلومینیومی و آهنی به مرور زمان در طراحی خود پیشرفت قابل توجهی را داشتهاند. برای ساخت این دریچه ها از دو نوع مواد اولیه از جمله پروفیل و ورق آلومینیومی استفاده می گردد. این دریچه یکی از انواع دریچه بازدید تاسیسات محسوب میشود. این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت از عمومی ترین انواع این نوع دریچه های بازدید می باشد.

جهت ارتباط با نماینده فروش تهویه سان با شماره تلفن … جهت تکمیل روند کار کانال کشی نیازمند انواع زانویی، مبدل سه و چهار راهی نیز خواهید بود. فروشگاه تهویه سان با ارائه انواع متریال مناسب برای کانال کشی داکت اسپلیت برای شرایط آب و هوایی مختلف با رطوبت بالا، گرم و خشک محل مناسبی برای خرید تجهیزات سیستم لوله کشی داکت اسپلیت است. انطباق مسیر این شیارها در زیر دستگاه داکت اسپلیت با محل برگشت هوای دستگاه، بسیار ضروری است. از جمله مزایای کانال اسپیرال گالوانیزه ساخت آن در طولهای دلخواه و استفادهی کمتر از اتصالات فلنچی برای ارتباط دو طرف کانال گرد میباشد که در محاسبه کلی قیمت تمام شده، اختلاف واضحی نسبت به کانال گرد با درز طولی ایجاد میکند. برای ابعاد متوسط به پایین از ورق یک میل برای ساخت درب دریچه داکت اسپلیت استفاده می شود.

بخوانید:  خرید ماشین در ترکیه + قیمت خودرو 2022

قیمت دریچه بازدید چوبی به فاکتور های متعددی نظیر قیمت روز ورق MDF ، اندازه دریچه و هزینه طراحی و ساخت آن دارد. این محاسبه بدین شکل است که محیط کانال یا دهانه در اندازه طول کامال و در هزینه واحد ضرب می شود تا هزینه کل به دست آید. طراحی و ظاهر دریچه کولر بسیار مهم می باشد و در ساخت و طراحی دریچه کولر باید دقت لازم به عمل آید زیرا دریچه کولر تاثیر بسزایی در زیبایی و دکوراسیون محل مورد نظر دارد. مورد آخر اینکه، نحوه ی اتصال پره ها و راحت جا به جا شدن دمپر دریچه کولر نیز از نکاتی می باشد که در هنگام خرید بسیار مهم می باشد. در نقاطی که ساختار به صورت کلاف زیرکار و کاملا استاندارد و گونیا باشد بطور عمومی از کلاف ۳ سانتی برای فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت استفاده می شود.

اما در ابعاد بزرگ الزاما باید از ورق های ضخیم تر برای ساخت درب استفاده می شود. دریچه های داکت اسپلیت در واقع تفاوتی با دریچه بازدید فن کویل ندارد و با همان متریال و ابعاد قابل ساخت هستند. جنس فریم از پروفیل آلومینیوم با عرض ۳ و ۵ سانت می باشد. به لحاظ متریال این دریچه ها را میتوان از جنس آلومینیوم، چوب (ام دی اف) و پی وی سی تولید کرد. لازم به ذکر است مقدار باز بودن دریچه ها نباید از 4-5 سانت کمتر باشد. استفاده از دریچه تنظیم هوای اسلوت به صورت با دمپر و هم بصورت بدون دمپر امکانپذیر می باشد.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات لازم جهت خرید یا استعلام قیمت انواع دریچه بازدید تا انتهای این مقاله با سایت تهویه نظری همراه باشید. دریچه هوا آلومینیومی گرد یکی دیگر از انواع دریچه هوا میباشد .پر کاربرد ترین دریه هوا آلومینیومی گرد ، دریچه هوا ی گرد بلندگویی و یا دریچه هوا ی تخت میباشد .علت نامگذاری این دریچه به دلیل ساختار لایه ای و موازی گرد میباشد .این دریچه هوا در مکانهایی با ارتفاع سقف کم یا فضاهایی که احتیاج به نزول هوا به صورت مستقیم نیست ،کاربرد دارد .دریچه هوا آلومینیومی بلندگویی در سیستم رفت و برگشت استفاده میشود و هم به صورت دمپر دار وهم بدون دمپر تولید و عرضه میگردد . گروه صنعتی تهویه سان با بیش از 25 سال سابقه تولید انواع محصولات سیستم هوارسانی، خنکسازی و حرارتی بهترین محل برای خرید لوازم مورد نیاز کانال کشی داکت اسپلیت در کشور است. شرکت تهویه نو آستیاک، بیش از 10 سال است که در زمینه ساخت انواع دریچه ها نظیر دریچه تنظیم هوا، دریچه کولر آبی، انواع دریچه بازدید (دریچه بازدید چوبی)، انواع دریچه سقفی، دریچه بازدید تاسیسات، دریچه هوای گرد و محاسبه، طرای و اجرای انواع کانال انتقال هوا فعالیت دارد و با استفاده از متریال دریچه یک و نیروی کار حرفه ای و متخصص بهترین محصول و خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد.

بخوانید:  بهترین لپ تاپ های ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومانی آپدیت 1401 | behtarin-laptop

در ادامه این مطلب ضمن معرفی شرکت ساخت دریچه بازدید چوبی با طراحی متفاوت به بیان موارد استفاده و قابلیت آن اشاره کرد. اگر متوجه یخ زدگی در واحد خود شدید، فوراً برای جلوگیری از آسیب دائمی با نمایندگی یا مرکز خدمات مشتری تماس بگیرید. اگر شما در بخش های شمالی و جنوبی کشور و مناطق مرطوب و شرجی زندگی و کار می کنید، بهتر است از دریچه کولر پلاستیکی استفاده کنید زیرا این دریچه ها در برابر فرسایش و خوردگی مقاوم هستند و جریان هوای خنک کولر را بهتر و بیشتر پخش می کند. در این بخش از مقاله آشنایی به سوالات احتمالی شما در رابطه با دریچه بازدید و کانال کشی داکت اسپلیت پاسخ خواهیم داد. دریچه های داکت اسپیلت بر حسب تناسب محیط و نیاز با متریال و در طرح های مختلف طراحی و تولید میشود. فریم این مدل از دریچه داکت اسپیلت با توجه به وزنه ای بودن درب آن دارای ساختار سه پَری می باشد. اگر در محیطی که رطوبت و یا حرارت وجود دارد بهتر است از جنس متناسب با آن محیط استفاده گردد. اگر دستگاه داکت اسپلیت نیاز به تامین هوای تازه جهت محفظه ی خود داشته باشد و فاصله ی دربی که قرار است بصورت وزنه ای برای بازدید آن تعبیه گردد به میزانی باشد که به راحتی درب را بصورت وزنه ای جابجا کرد، و دوباره در محل خود جانمایی نمود، می توان از دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک وزنه ای بعنوان یک گزینه مناسب با امکان تامین هوای تازه استفاده نمود.