قیمت و مشخصات آلفارومئو جولیتا Giulietta کاراپ | bedrive

از این زاویه طراحی آلفا رومئو کمی عجیب و غریب به نظر می رسد. در نمای پشت نیز آلفا رومئو 4C حالتی عضلانی داشته و چراغ های دایره ای شکل آن نمای زیبایی به وجود آورده است. درب صندوق عقب بسیار کوچک بوده و لوگوی آلفا رومئو روی آن قرار گرفته است. سپر مشکی رنگ که روی آن دو چراغ خطی تعبیه شده و دو خروجی اگزوز از سایر اجزای این بخش می باشند. خرید و فروش ماشین هم برای خریدار آن و هم برای فروشنده آن با دردسرهای زیادی روبرو است.

مشخصات فنی آلفارومئو، استلویو شاسی بلندی پرقدرت از شرکت  خودروسازی ایتالیا مدل ۲۰۱۸  و قیمت آن در بازارهای جهانی

نوع شاسی این اتومبیل، یکپارچه و چرخ جلو و عقب آن از نوع اسپرت انتخاب شده است . آلفارومئو جولیتا محصول کشور ایتالیا است و نوعی هاچ بک با ابعاد و اندازه‌های کوچک و جمع و جور به شمار می‌رود. به همین دلیل هم افراد خاصی به دنبال خرید و استفاده از آن هستند. این خودرو ایتالیایی با نام جولیتا تایپ ۹۴۰ نیز معروف و شناخته شده است. شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد.

  • محسن جان توی سایت خود الفا هم برای جولیتا 10 موتور مختلف معرفی شده !
  • از نظر هندلینگ و کیفیت سواری جولیتا و ام جی جایگاه بهتری دارند.
  • بعد از آن نیز در سال 1920 نام رومئو به آلفا اضافه شد و نام شرکت به آلفارومئو تغییر پیدا کرد.
  • با توجه به رقم مورد نظر شما تنها دو خودروی هیوندای ولوستر و ام جی را می توانید به صورت صفر کیلومتر خریداری کنید و رقم پرداختی برای الفارومئو بیش از این مقدار می باشد.
  • در خصوص قیمت همین اختلاف قیمت اگر شرکت قیمت گذاری کند تفاوت زیادی در داخل بازار ایران ایجاد خواهد شد.
  • این روزها تولیدات جدید آلفارومئو جای این خودرو را گرفته است.
بخوانید:  ۱۰ پروژه جذاب طراحی داخلی کلینیک و فضاهای درمانی

مجله خبری خودرو بی درایو عزیز ،من از شرایط فروش داخل ایران خبر دقیق ندارم و برای اطلاعات کامل تر بهتر است از نمایندگی فروش سوال نمایید. محمد عزیز دو خودروی مورد نظر شما با یکدیگر قابل قیاس نیستند،در واقع نمی توان گفت قطعا کدام یک بهتر است چرا که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند و در دو کلاس متفاوت هستند. در واقع این خودرو بیشتر برای جوانان و یا افرادی که تازه ازدواج کردند به همراه یک فرزند کوچک پیشنهاد می شود،برای استفاده های خانوادگی چندان گزینه قابل پیشنهادی نمی باشد. به خصوص با توجه به قیمتی که دارد انتخاب های بهتری وجود خواهد داشت. اما در کنار این امتیاز ها هندلینگ پایینتر،قدرت موتور کمتر و کیفیت پایینتری نسبت به جولیتا ارائه می دهد.

نشر افق – خرید اسباب بازی

باتری اوربیتال سیلور، باتری اوربیتال پریمیوم و باتری سوزوکی برند هایی از سپاهان باتری هستند که این قالب از باتری را تولید کرده اند. سپاهان یکی از بهترین تولیدکنندگان باتری خودرو در خاورمیانه است که باتری های خود را صادر می کند. شرایط آب و هوایی، طرز استفاده راننده از خودرو و بسیاری از موارد دیگر هست که روی عمر باتری تاثیر مستقیم می گذارد.

http://besturnblog.ir

در برتری خودرو جولیتا در رتبه بالاتری است ولی بازار دست دوم و قیمت مزدا به جولیتا برتری دارد همچنین که مزدا هم کیفیت، امکانات و قدرت خوبی برای استفاده شهری در اختیار می گذارد. هر چند این دو خودرو در یک کلاس نیستند اما تنها قدرت اسب بخار برای شما مهم نباشد، همین جولیتا با همین قدرت رقیب سرسختی برای بسیاری از خودروهااست. با توجه به رقم مورد نظر شما تنها دو خودروی هیوندای ولوستر و ام جی را می توانید به صورت صفر کیلومتر خریداری کنید و رقم پرداختی برای الفارومئو بیش از این مقدار می باشد.

بخوانید:  بزرگترین گروه هوشمندسازی ساختمان دزدگیر هوشمند-امن باش

تا 600 هزار تومان