لوازم یدکی لیفان بهترین قیمت + ارسال فوری چین یدک

اگر در تهران هستید می توانید حضوری به فروشگاه مراجعه نمایید و یا با یک تماس قطعه مورد نظر خود را درب منزل دریافت نمایید. اگر در شهرستان هستید نیز می توانید با تماس تلفنی یا به صورت آنلاین قطعه مورد نظر خود را ثبت سفارش و در اسرع وقت تحویل بگیرید. مهم‌ ترين فعاليت‌ها و خدمات اين فروشگاه واردات مستقیم انواع قطعات یدکی و توزیع به صورت عمده و تک فروشی در سراسر کشور می باشد. شما میتوانید برای تهیه قطعات و لوازم لیفان 820 با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پس از تحریم آمریکا علیه ایران شرکت کرمان موتور در تغییر رویکرد استراتژیک، همکاری خود را با شرکت لیفان آغاز کرد. سپس کرمان موتور جهت تکمیل سبد محصولات خود خودرو شاسی بلند لیفان X60 را در سال 91 تولید و عرضه کرد. بنابر ادعای این شرکت خودرو شاسی بلند لیفان X60 پرفروش‌ترین محصول در کلاس خود در بازار ایران بود. فروش بیشتر این محصول نیز به این دلیل بود که این محصول در واقع یک خودروی شاسی بلند شهری محسوب می‌شد.

پیش از خرید سعی کنید نیازهای خود را مشخص کرده و بر اساس لیست قیمت لوازم یدکی اورجینال لیفان، حداکثر میزان بودجه‌ای که می­‌توانید برای خرید خود هزینه کنید را مشخص نمایید. با این کار خیلی از محصولات و برندها از دامنه‌ی انتخاب شما حذف می‌شوند.‌ انتخاب ساده‌ای خواهید داشت. خرید لوازم یدکی یکی از هزینه‌هایی است که هر کسی پیش از خریدن خودرو باید آن را در نظر داشته باشد. در واقع هر شخصی که قصد دارد برای خود ماشینی بخرد باید این نکته را در نظر داشته باشد که در کنار هزینه‌های مربوط به سوخت و بیمه احتمالا هر از گاهی باید هزینه‌های مربوط به تعویض قطعات را نیز متقبل شود.

لیفان 620 نسخه پیشرفته 520 محسوب می‌شود و نسبت به آن زیباتر و کامل‌تر شده است و آپشن‌های بیشتری دارد. مورد اول موتور 4 سیلندر با حجم 1600 سی سی است و 115 اسب بخار قدرت دارد و مورد دوم موتور 1800 سی سی دارد و 131 اسب بخار قدرت دارد و بنابراین موتور قدرتمندتری است. هر دو 5 دنده هستند اما ویژگی نوع دوم یعنی مدل با موتور 1800 سی سی این است که به ازای 100 کیلومتر 9 لیتر مصرف بنزین دارد که از این بابت ویژگی خیلی خوبی محسوب می‌شود و در بین نمونه‌های مشابه نظیر ندارد. لیفان 620 تمامی آپشن‌های 520 را دارد با این تفاوت که صندلی چرمی، ریموت کنترل و سیستم هشدار فروش اینترنتی لوازم یدکی لیفان دهنده نیز دارد.

بخوانید:  کدام خودروی جک در بازار ایران محبوب‌تر است | bedrive

لوازم یدکی لیفان بهترین قیمت + ارسال فوری چین یدک

لیفان 620 سدان معمولی شرکت لیفان بوده و در دو مدل پیشرانه ۱.۶ لیتری و ۱.۸ لیتری در بازار معامله میشود. با افزایش روز افزون خودرو در جاده های کشور، نیاز به قطعات خودرو بیش از پیش آشکار میشود. خودرو های لیفان نیز از این قائده مستثنی نبوده و قطعات آنها بعد از مدتی استفاده نیازمند تعمیر با تعویض میشوند. یکی از دلایل وفاداری مشتریان در چند سال اخیر بهبود روند قیمت گذاری و واردات مستقیم کالا است که سبب شده کالای با کیفیت با قیمتی مناسب به مشتریان عرضه شود.

مه شکن جلو راست لیفان 620

در این خودرو علاوه بر چراغ‌های دارای ال‌ای‌دی از دی لایت، سیستم تنظیم الکترونیکی ارتفاع نور چراغ‌های جلو و همچنین رینگ‌های آلومینیومی اسپرت نیز استفاده شده است. این دسته شامل انواع سنسورها، همچون سنسور دور موتور، سنسور اکسیژن و …، لامپ ها، چراغ ها، پمپ شیشه شور، فیوز، رله و … می‌شود. تجهیزات لیفان X70 شامل سیستم ترمز دیسکی برای 4 چرخ آن همراه با سیستمESP ،ABS ،EBD ، BOS، کیسه هوا برای سرنشینان جلو و همچنین سیستم هشدار فشار باد لاستیک‌ها می‌باشد. لیفان X70 دارای یک موتور چهار سیلندر دو لیتری است که به چرخ‌های جلوی آن 140 اسب بخار قدرت در دور 6000 و 178 نیوتن متر گشتاور را در دور 4200 دور بر دقیقه با یک گیربکس CVTانتقال می‌دهد. تجهیزات ممکن است شامل تهویه مطبوع، کیسه‌های هوای جلویی، یک مجموعه چندرسانه ای با آماده سازی صوتی خوب، لوازم جانبی کامل، آینه‌های جانبی گرم شونده، سنسورهای پارک، ایموبیلایزرها، سنسورهای فشار چرخ و سایر تجهیزات مفید باشد. با ورود لیفان به بازار کشورهایی مثل روسیه، اتیوپی، آذربایجان، مصر، اروگوئه و ایران مشتریان این خودروسازی شدند.

بخوانید:  فروش اقساطی جک S5 با تسهیلات طولانی مدت سپند خودرو | bedrive
لیفان X50 از سری هاچبک های لیفان در ایران بوده که با کمی افزایش ارتفاع توانسته خود را در کلاس کراس اوور های کوچک شهری قرار دهد. لیفان ایکس ۵۰ خودرویی مناسب برای زوج های جوان و خانواده هایی کم جمعیت میباشد. ظاهر اسپرت آن و چراغ های کشیده این خودرو ظرافت خاصی به این خودرو داده است. این خودرو از یک موتور ۴ سیلندر تنفس طبیعی ۱.۵ لیتری بهره برده که میتواند توسط یک جعبه دنده اتوماتیک CVT یا یک گیربکس ۵ سرعته دستی نیروی این پیشرانه را به چرخ های جلو منتقل نماید.

  • فیلتر روغن لیفان LIFAN 520 ، از قطعات موتور خودرو لیفان محسوب می شود که روغن موتور را تصفیه می کند.
  • ظاهر این خودرو و ابعاد آن به گونه‌ای است که شباهت بسیاری به یک خودروی هاچ بک دارد.
  • فروشگاه والایدک- مرکز پخش و نمایندگی فروش قطعات و لوازم یدکی فابریک لیفان 520 lifan در تهران و ایران .فروش کلیه قطعات و لوازم یدکی جلو بندی-بدنه وموتو..
  • سواری با کیفیت خوب در اتومبیل سواری نیز یک ماشین راحت برای سوار شدن است.
  • لیفان X60 در خودرو های لیفان ، مدل شناخته شده ای در بازار خودرویی کشور است.
  • شما می توانید لوازم و قطهات مصرفی خودروی خود مانند لنت، دیسک و صفحه و…
بله تقریبا از صفر تا صد قطعات مصرفی و غیر مصرفی لیفان 620 در بازار پیدا میشه. کولر پرقدرت که بر خلاف بسیاری از خودروی چینی و ایرانی، تمام کابین را سرد میکند. تهران، میدان آزادی، بزرگراه فتح، بعد از پل شیر پاستوریزه، خیابان شهید یسلیانی، تعمیرگاه مرکزی شماره 3 کرمان موتور | جهت تماس با داخلی 210 و 220 تماس گرفته شود. شرکت لیفان اخیرا لیفان 820 را به بازار ارائه کرد که در سال 2015 میلادی وارد بازار شد.

بخوانید:  درب جلو و عقب ساندرو‌ و استپ وی گروه تولیدی اخگرکاران

، لامپ ها، چراغ ها، پمپ شیشه شور، فیوز، رله و …اکنون سال آینده لیفان در ایران، به دست شرکت “بم خودرو” افتاده است و این شرکت با عرضه محصولات جدید x70 و تحویل آن به مشتریان روحی دوباره به پیکر نیمه جان لیفان در بازار ایران دمید. امیدوار هستم که این شرکت اصل مشتری مداری را در راس فعالیت های خود قرار دهد. تقریبا در همین سالها بود( ۱۳۹۰) که کرمان موتور مدل جدید ۶۲۰ را در دو نسخه وارد بازار کرد و روزهای خوبی را برای کرمان موتور ایجاد کرد. در نهایت ورود کراس اوور X60، جایگاه لیفان را در ایران تقریبا به اثبات رساند.

آینه بغل چپ لیفان lifan x60

برای مشاوره فروش فیلتر روغن لیفان LIFAN 820 با قیمت مناسب با کارشناسان ما تماس بگیرید. درب باک بنزین لیفان LIFAN 620 نصب آسان دارد و بدون نیاز به سوراخ کاری، ساخت پایه ABS که به عدم جابجایی و شل شدن کمک می کند. درب باک بنزین لیفان LIFAN 620 با روکش درب سوخت آلومینیومی، روکش برقی مشکی با کیفیت بالا که در مقابل زنگ زدگی مقاوم است و روکش ضد خوردگی دارا می باشد. درب باک بنزین لیفان LIFAN 620 با اضافه کردن یک روکش فلزی منحصر به فرد، ظاهری اسپرت به خودروی خود ببخشید. درب باک بنزین لیفان LIFAN 620 پوشش درب پرکننده سوخت در مقابل بنزین و سایر مواد شیمیایی خطرناک مقاوم است.