لوله خرطومی فلکسیبل

ساختار محصول، به صورت نوار فلزی فرم داده شده به صورت مدور با مقطع مربعی و روکش PVC است. مواد اولیه، از ورق گالوانیزه با استاندارد EN و روکش PVC ضد انتشار آتش است. درجه حفاظت محیطی لوله‌های رهورد خراسان با توجه به نوع گلند تعیین می‌شود و در محدوده IP54 تا IP67 قرار می‌گیرد. بازه دمایی متحرک محصول در محدوده منفی 5 تا 90 درجه سانتی‌گراد و بازه دمایی ساکن آن منفی 25 تا 105 درجه سانتی‌گراد است. جهت ثبت سفارش می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی مندرج در وبسایت با ما تماس بگیرید و لوله‌های فلکسیبل مورد نظر خود را ثبت نمایید.

همچنین با استفاده از پیام‌رسان واتس آپ نیز امکان ارسال پیام کاری و دریافت اطلاعات لازم خواهید بود. لوله فلکسیبل فلزی بخاطر مقاومت در برابر رطوبت و پوسیدگی یا جویدگی توسط موزیان در بسیاری از صنایع دوربین مداربسته و تابلو برق و سیم کشی ساختمان و صنایع دیگر کاربرد دارد و از همین جهت به این کانال ها لوله فلکسیبل صنعتی گفته میشود که در سایز های مختلف تولید میشود. لوله فلکسیبل برق (لوله خرطومی فلزی) یکی دیگر از انواع لوله های برق می باشند که با داشتن شکل فلزی با سطح مقطع گرد از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل میتوان به راحتی از آنها برای گذر سیم ها و کابل ها از شبکه های برق ساختمان استفاده نمود. این شرکت تولیدی،کانال های فلکسیبل خرطومی داکت اسپیلت (لوله خرطومی انعطاف پذیر هوا یا لوله فلکسیبل قابل انعطاف) خود را برندهای تجاری خود در بازار عرضه می نماید.

بخوانید:  ماشین لرنینگ به زبان ساده (یادگیری ماشین) + هر چیزی که باید ازش بدونین

که درواقع با استفاده از این دسته محافظ‌ها، کابل‌های الکتریکی آسیب نخواهند دید. مشخصات محصول ، استاندارد تولید سایز و نام کارخانه روى لوله خرطومی فلکسی فلزی ثبت شده و سپس بسته بندى و به انبار محصول منتقل مى گردند تا طبق سفارش مشترى بارگیرى و حمل شوند. از این لوله ها برای مخفی کردن و محافظت از سیم ها و کابل های برقی در سیستم های روشنایی، تابلو برق ها، کف و سقف های کاذب، ایستگاه سوخت گیری بنزین و گاز، اتصال بین ماشین آلات و تجهیزات کارخانه ها، سیستم های نظارتی مثل دوربین های مدار بسته و … استفاده میکنند.

جدول و لیست قیمت فروش لوله فلکسیبل

لوله خرطومی فلکسیبل

برندهای شناس نیز با توجه به معروفیت خود فی بالاتری نصبت به سایرین دارند. خرطومی فلکسی 16یا 2.5 جهت استفاده در مسیر های سخت و روکار بیشترین کاربرد را دارند. بطور مثال جهت کانال کشی برای سیم و کابل های آر جی RG و شبکه بهترین مورد نیز به حساب می آید. خرطومی فلکسیبل به دلیل جنس بدنه ای که دارد باعث جذب الکتریسیته ساکن شده و نویز را به حد اقل می رساند. کاربرد لوله فلکسی در تابلو برق‎ها، خطوط انتقال داده، تأسیسات الکتریکی، محیط‌هایی که گرد و غبار زیادی در آن‎ها وجود دارد، برق‌رسانی به سیستم‌های تهویه مطبوع، برقراری اتصال بین دستگاه‌های صنعتی، محافظ فیبر نوری و… است. این نوع دستگاه ها با توجه به تنوع کار انواع زیادی دارند بنابراین هر کدام دارای ویژگی خاصی هستند.

دیدگاه برای لوله فلکسی (نمره

لوله‌های فویلی آلومینیومی بسیار سبک بوده و در برابر رطوبت و خوردگی بسیار مقاوم هستند. لوله فلکسیبل فویلی آلومینیومی در انواع قطر‌های ۱۰_۱۵_۲۰_۲۵_۳۰_۳۵_۴۰ و ۴۵ تولید و عرضه می‌شود. جهت خرید لوله فلکسیبل باید موارد استفاده و شرایط محیطی آن را به خوبی درنظر گرفت و با نظر و تخصص تکنسین نوع و متراژ مربوطه را تهیه کرد.

بخوانید:  قالب بندی بتن و زمان استاندارد و مجاز باز کردن قالب برداری بتن

جنس این نوع از لوله‌ فلکسیبل پلی اتیلن 100% خالص بدون مواد افزودنی می‌باشد و از ویژگی‌های این لوله می‌توان به انعطاف پذیری بالا و محافظ در برابر نفوذ گرد و غبار اشاره کرد. نام‌های دیگر این محصول لوله خرطومی نرم و لوله خرطومی پلاستیکی صنعتی می‌باشد. لوله فلکسیبل در اصل همان لوله خرطومی یا کانال فلکسی است که برای انتقال جریان هوا و یا محافظ برای سیم کشی و کابل کشی استفاده میشود. از اصلی ترین مزایای این نوع خرطومی فلکسیبلی بالا بودن انعطاف آنها مخصوصا در سایز های کوچکتر و استفاده در صنعت های مختلف است. لوله های پی وی سی معمولی این انعطاف را ندارد بنابرین این نوع فلکسی جایگزین استانداردی برای هر نوع لوله کشی است. لایه های خارجی و داخلی آنها با بهترین جنس های پلاستیکی ساخته می شود.

UV بودن این نوع لوله‌ها باعث می‌شود تا هیچ نوع پوسیدگی در برابر آفتاب در آن‌ها به وجود نیاید. به عنوان خروجی نصب برای وسایل روشنایی و وسایل سیم کشی نیز عمل می‌کند. ، کاهش زمان نصب و اجرا پروژه را در پی داشته و انتخاب مناسبی جهت تخلیه هوا و آلودگی گرد و غبار است.

به همین دلیل مقاومت آنها نسبت به لوله های فلکسی روکش دار در برابر آسیب های بیرونی کاهش خرید لوله فلکسی می یابد. برای اطلاع از قیمت های روز لوله فلکسیبل برای پروژه های ساختمانی بزرگ و کوچک با ما تماس حاصل نمایید. لوله‌‌های فلکسیبل در دو حالت توکار و روکار توسط مهندسین برق مورد استفاده قرار می‌‌گیرد. از بست لوله فلکسی بیشتر در حالت روکار استفاده شده و این ابزار خاص وظیفه ایجاد نظم و نگهداری از لوله‌‌های خرطومی بر روی دیوار را دارد. این نوع از لوله های فلکسیبل دارای تحمل دمایی بالایی بین منفی 30 درجه تا مثبت 150 درجه سانتیگراد هستند و در برابر مواد شیمیایی، شعله و له شدگی مقاوم هستند و بیشتر در صنعت خودرو‌سازی برای موتور خودرو‌ها، قطارهای برون شهری و مترو استفاده می‌شود.

  • لوله خرطومی برق فلکسیبل دارای مدل های مختلفی هستند که یکی از این مدل ها لوله خرطومی فلزی یا لوله فلکسی نام دارد که این لوله ها با داشتن شکل فلزی و منعطف می توانند برای پوشش و محافظت از کابل ها و سیم های برق و شبکه مورد استفاده قرار گیرند.
  • تسریع روند نصب در مسیر تهویه هوا و عدم‌نیاز به پوشش محافظ اضافی در کنار وزن پایین، قیمت مناسب به نسبت کارایی و مقاومت در برابر رطوبت از دلایل مهم به‌کارگیری این لوله خرطومی است.
  • لوله خرطومی نسوز برق برای انتقال کابل برق و سیم برق استفاده می شود و از جنس پلاستیک فشرده است اما جنس لوله فلکسیبل از فلزی است و قدرت محافظت بیشتری دارد.
  • متنوع بودن سایز‌های این نوع لوله باعث می‌شود تا از آن در صنایع گوناگون استفاده شود.
بخوانید:  بهترین شامپو فرش خارجی خرید انواع شوینده فرش و مبل برای تمیز کردن از فروشگاه اینترنتی | asilbekharid