محصولات مدیران خودرو و محصولات چری و محصولات فونیکس نمایندگی مدیران خودرو 350 | bedrive

این خودرو که اولین بار در سال 2006 در چین تولید شد، پس از رایزنی‌های مدیران خودرو و چری، در سال 1389 به بازار خودروی ایران راه یافت. این خودروی چینی موتور 2 لیتری 4 سیلندر داشت که توانی معادل 139 اسب بخار و گشتاوری در حدود 182 نیوتن متر تولید می‌کرد. این خودرو هر چند که فروش بدی نداشت؛ ولی در رقابت با خودروهایی همچون سمند و پژو پارس کم آورد و مشتریان بیشتر رو به این خودروها آوردند.

  • پس از موفقیت و فروش ماتیز در کشورمان و توقف تولید آن در چین، مدیران خودرو با توجه به تقاضای بازار و همکاری با چری در قدم اول، تصمیم به واردات ماشینی شبیه به ماتیز کرد که نتیجه آن، ام وی ام 110 شد.
  • مدیران خودرو شبکه ای متشکل از بیش از ۱۴۰ نمایندگی در سرتاسر کشور راه اندازی نموده‌است.
  • موتور این خودرو 4 سیلندر 16 سوپاپه است که حجم 1971 سی سی دارد و 139 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه نیرو تولید می کند.
  • دلایل استقبال از خرید محصولات این شرکت شامل مواردی همچون قیمت مناسب، خدمات پس از فروش و تنوع محصولات این شرکت است.

ام وی ام X33S اسپرت اخرین فیس لیفت از اولین کراس اوور شرکت مدیران خودرو میباشد که در دو تیپ ساده و معمولی با جعبه دنده ی اتومات به فروش میرسد و تنها تفاوتشان در سقف و ستون مشکی رنگ مدل اسپرت است ادامه مطلب… این هاچ‌بک کوچک شهری، رقیب بسیار خوبی برای پراید در ایران بود؛ اما متاسفانه در ابتدا به دلیل بازار بسیار ضعیف لوازم یدکی، موفق به فروش زیادی نشد. البته این مشکل به مرور حل شد؛ زیرا نمایندگی‌های خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سطح کشور همواره در حال رشد هستند. در چند سال اخیر، بیشتر فعالیت‌های MVM در زمینه مونتاژ، فروش و خدمات پس از فروش محصولات خود بوده و کمتر به فکر واردات آن است. مالکیت این کمپانی که بخش بزرگی از بازار ماشین ایران را به خود اختصاص داده، در حال حاضر به‌صورت مشترک برای کرمان موتور و چری چین است.

بخوانید:  طراحی سایت فروشگاهی، طراحی فروشگاه اینترنتی وب رمز | totoweb

ام وی ام،550،دنده ای مدل 95

وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم. حال اگر خودروی خودتان هم آسیب دید، این بیمه بدنه است که به کمک شما می‌آید و تا سقفی که تعهد داده، هزینه‌های شما را جبران می‌کند. قیمت بیمه بدنهبر اساس مواردی نظیر سال ساخت، مدل، نوع کاربری، تعداد خسارت‌های قبلی، تعداد پوشش‌ها و… تعیین می‌شود.

فروش اقساطی چری تیگو 5

مجله خبری خودرو بی درایو خودرو به عنوان نمایندگی ام وی ام در ایران، از حدود ۱۰ سال پیش مونتاژ خودروهای چری را با مدل QQ آغاز کرد. آخرین و جدیدترین شرایط خرید نقدی و اقساطی محصولات ام وی ام و مدیران خودرو را در جدول زیر مشاهده نمائید. آریزو 6 مدیران خودرو یکی از پرآپشن ترین و سطح بالاترین سدان های چینی بازار ایران به حساب می آید. مجموعه ای از ویژگی های مثبت و مزایا در کنار یکدیگر موجب شده آریزو ۶ یکی از بهترین انتخاب ها در بازه قیمتی خودش به حساب آید. بعد از ایکس22 عرضه شد که X22 یکی از موفق ترین و پرفروش ترین کراس های چند سال اخیر بازار ایران است.

http://besturnblog.irچند سال پس از عرضه نخستین مدل که به چری تیگو 3x نیز معروف است، خودروساز چینی تصمیم گرفت تا نسخه بهبود یافته این خودرو را به همراه تغییرات اساسی به بازار ارائه کند تا همچنان شاهد فروش موفق این هاچ بک کراس باشد. مدیران خودرو شرایط جدید فروش اقساطی محصولات ام وی ام ویژه بهمن ۱۴۰۱ آغاز کرد. + بهترین فروشگاه برای خرید آزاد قطعات محصولات مدیران خودرو کجاست؟ برای خرید قطعات آزاد می‌توانید به تمامی فروشگاه‌های معتبر سطح کشور و یا به آدرس تعمیرگاه مرکزی واقع در کیلومتر 14 جاده مخصوص کرج مراجعه نمایید. اولین محصولی که شرکت ام وی ام در نیمه اول دهه 80 شمسی، عرضه کرد و با آن پا به بازار بزرگ خودرو گذاشت، چری QQ بود. این خودرو با نام ام وی ام 110 شناخته می‌شود؛ که یک خودروی هاچ بک کوچک و جمع و جور است.

بخوانید:  مشخصات ماشین جک قیمت ماشین جک امکانات و تجهیزات خودروی | bedrive

ام وی ام،110 چهار سیلندر مدل 90