مزایا و معایب کاشت مژه

به طور کلی بهترین گزینه برای هر بیمار ، بستگی به اهداف او از انجام جراحی ، آناتومی صورت وی و میزان اصلاحات لازم برای دستیابی به نتایج مطلوب دارد. در بهترین حالت لازم است پس از ۱۰ الی ۱۲ هفته برای ترمیم اقدام کنید. همچنین توصیه میشود که در هفتهی منتهی به درمان از مکملهای آرنیکا استفاده مهسا امانی کنید. ابرو در آرایش به عنوان فریم چشم گفته می شود. برای بانوان دنباله ابرو کمی بیشتر از گوشه بیرونی چشم ادامه می یابد و البته این قسمت از ابروی آنان باریک تر و کم پشت تر می باشد. با این حال، اگر شما در مورد ناحیه بالای پلک بیشتر نگران هستید، عمل جراحی پلک یا بلفاروپلاستی به جای لیفت ابرو و پیشانی، ممکن است برای شما نتیجه بخش باشد.

وقتی ابروهای یک فرد از فاصله دور قابل تشخیص نباشد، اینجاست که به اهمیت ابروها در تکمیل زیبایی صورت پی می برید. بر خلاف ژل های هیالورونیک اسید که با یک تزریق به حالت اولیه بازمی گردند، در صورت پشیمانی راهی برای جذب چربی وجود ندارد. در روز های اولیه پس از عمل زیبایی کاشت مژه کمی درد و شکاف در محل کاشت فولیکول ها نیز مشاهده خواهد شد که البته عادی بوده و جای هیچ گونه نگرانی وجود نخواهد داشت. قبل از کاشت مژه باید اطلاعات کافی در رابطه با میزان تراکم مژهها، طول مژهها و میزان فر بودن مژهها داشته باشید. نخست سوالاتی در خصوص وجود برخی بیماری هایی از قبیل هپاتیت نوع B،C یا ایدرز که مانع انجام کاشت ابرو محسوب می شود، از بیمار پرسیده شده و سپس بیمار با انجام تست های خون، تحت ارزیابی های دقیق قرار می گیرد. چه کسانی گزینه مناسبی جهت کاشت ابرو به حساب می آیند؟

در حالت کلی اگر یک فرد با داشتن شرایط لازم کاشت ابروی خود را در یک کلینیک معتبر توسط یک پزشک حاذق انجام دهد، نتایجی دائمی به همراه خواهد داشت که طی چند ماه آینده بعد از پیوند ابرو قابل مشاهده خواهد بود. لیفت و لمینت ابرو برای افرادی مناسب است که از ابرو طبیعی خود راضی نیستند یا ابروهای خود را در گذشته تاتو کرده اند و الان از مدل ابروی خود راضی نیستند مناسب است و در واقع این افراد با کمترین هزینه می تواند ابروهای خودشان را طبیعی کنند. افرادی که از ابروی کم پشت و تتوی دائمی خود خسته شده اند، می توانند با مراجعه به یک دکتر پوست و یا متخصص زیبایی باتجربه و متبحر اقدام به پیوند ابرو نمایند. کاشتن ابرو برای آندسته از افرادی که بنا به دلایل مختلف ابروهایشان را از دست داده اند، گزینه منحصر به فردی محسوب می شود. با وجود اینکه عمل جراحی بالا کشیدن ابرو یک روش دائمی و تاثیر گذار در درمان افتادگی ابرو و پلک می باشد اما بسیاری از افراد به دلایل مختلف از جمله هزینه، بیهوشی و…

بخوانید:  صفحه اصلی شرکت کرمان موتور بزرگترین خودروساز خصوصی کشور | bedrive

نقطه انتهایی ابرو : قسمت انتهایی ابرو ها در جهت خطی در نظر گرفته می شود که از بخش خارجی چشم تا ناحیه بیرونی پره های بینی امتداد یافته است. به جهت افزایش زیبایی چهره ، در یک سوم پایانی ابروهای زنان ، قوس و خم شکل می گیرد. این مدل تزریق به این صورت است که لب های پایینی از لب های بالایی حجیم تر خواهند بود و قسمت بالایی و 7 شکل لب شما مقداری حجیم می شود. بسیاری افراد از ژلهای فیلر برای تغییر شکل و افزایش حجم لبهای خود استفاده کرده و از این طریق بدون نیاز به عمل جراحی میتوانند از مزایای ظاهری ناشی از برجسته و قلوهای شدن لبهای خود بهرهمند گردند. اگر در زندگی روزمره ی خود با شوینده ها و یا پاک کننده ها سر و کار دارید و کاشت مزه انجام دادید باید توجه داشته باشید که اگر در فضای کوچکی مانند حمام و یا دست شویی باشید و این مواد با چسب مژه ی مصنوعی ترکیب می شوند باعث به وجود آمدن گاز های خطرناکی مانند کلر می شوند که برای سلامت دهان و چشم و مژه مناسب نیست و منجر به اتفاقات خطرناکی از جمله التهاب و عفونت در ناحیه ی چشم افراد می شود.

اگر مژههای کوتاه، مستقیم و افتاده دارید، با این روش میتوانید به آنها حالت دهید و از زیبایی مژههای خود لذت برید. همه موهای ابرو را مستقیم به سمت بالا بکشید. کاشت مو با روش dhi به عنوان روش مستقیم پیوند طبیعی مو شناخته شده است که در این روش فولیکولها به صورت تک به تک از محل بانک مو به محل پیوند منتقل میشود. تناسب این مدل با سایر اجزای صورت دارای اهمیت است. در کلینیک پارس کاشت مو و سایر خدمات پوست، مو، لیزر و زیبایی با نظارت دکتر کوروش صمدی ارائه میشود. لیفتینگ با نخ یک روش کم خطر است و به همین دلیل میتوان آن را با سایر روشهای غیر جراحی ترکیب کرد تا نتایج شما را بهبود بخشد. اسکار حاصل از پیوند FIT مانند یک نقطه کوچک به نظر میرسد در حالیکه بسیاری از بیمارانی که کاشت ابرو FUT انجام داده اند ممکن است به دلیل جای زخم به جا مانده مجبور باشند موهای خود را بلندتر از آنچه که خود دوست دارند نگاه دارند. بعد از شل شدن، فولیکول ها، با ابزار پزشکی به نام پنس برداشته شده و بر اساس تعداد ریشه ها در ظرفی حاوی سرمی بنام پتری برای جلوگیری از آسیب دیدگی فولیکول مو، قرار داده می شوند.

بخوانید:  معرفی کامل و تخصصی خودرو جک S5 | bedrive

به همین دلیل است که کسانی که به سبب ریزش شدید ، ابروهای آنان کم پشت و توخالی شده اند به کاشت ابرو روی می آورند. اغلب، افرادی که به دلیل نازک شدن شدید موها به تعداد بیشتری گرافت مو نیاز دارند، کاندیدای بهتری برای روش FUT هستند، زیرا پیوندهای FUT عموماً بازده فولیکولهای بیشتری را برای پیوند فراهم میکنند. افرادی که با مشکل عدم تقارن در ابروهای خود مواجهند. هزینه کاشت ابرو تکنیک FUT در کلینیک رز چقدر است؟ هرچند همیشه می توانید ابروهایتان را با مداد ابرو پر کنید، ولی کاشت ابرو با خلق ابروهایی ضخیم، زاویه دار و زیباتر، می تواند اعتماد به نفس متفاوتی را در شما ایجاد کرده و رضایت مندی از ظاهر را در شما ارتقا دهد. بنابراین در حال حاضر شما در هر شهری که زندگی میکنید به راحتی میتوانید تزریق فیلر را انجام دهید اما عاقلانهترین کار این است که به سراغ بهترین دکتر و کلینیک تزریق فیلر بروید. به همین دلیل است که بسیاری زنان با آرایش کردن، بهترین شکل را در ابروهای خود خلق می نمایند. توجه داشته باشید که بیش از حد محدب بودن شقیقه ها نیز می تواند شکل و فرم صورت شما را مختل کند. هر چه ابروها ظاهری مناسب تر داشته باشند ، بر جذابیت چشم ها و به طور کلی صورت فرد افزوده می شود.

برای جلوگیری از مصنوعی به نظر رسیدن نتیجه کاشت، موهای ضخیم تر در بخش میانی و موهای نازک تر در لبه ها و انتهای آن قرار داده می شوند. نکته: برای ابروها تا 4 روز بعد از شستشوی باید به میزان خیلی کمی روی ابروها پماد جنتامایسین چشمی قرار داده شود. در طراحی ابرو در زنان، ابروها به سمت انتها، نازک تر شده و در کاشت ابرو مردان، ابروهای پهن تر و متراکم تر ترجیح داده می شود. همچنین در فرایند طراحی ابرو، شکل بینی فرد نیز در نظر گرفته می شود. همیشه توصیه میشود که برای حفظ شکل و ظاهر اکستنشن خود، از براش اسپولی بهجای انگشتانتان استفاده کنید. اندازه طول مژه ها بسته به مپ یا پلانی دارد که انتخاب می کنید یعنی پلانهایی مثل عروسکی، کیم کارداشیان سنجابی ،گرد و غیره که هر کدام دارای پلان خاص خود هستند.

نقطه شروع ابرو : قسمت ابتدایی ابرو در جهت یک خط عمودی ، از بخش خارجی پره های بینی در نظر گرفته می شود. قسمت پایانی ابرو در آقایان معمولاً در بخش بالایی گوشه خارجی چشم قرار می گیرد. همه ما بر این باوریم که ابروهای خوب نگهداری شده، می توانند مهمترین ویژگی های صورت بخصوص چشم ها را بهتر نمایش دهند. به هنگام جوانی چربی به صورت یکنواخت در سراسر صورت، از پیشانی تا خط فک پخش میشود و به همین دلیل پوست صاف و بدون هیچگونه خطوطی است ولی با بالا رفتن سن، بنا به دلایلی چون کاهش میزان زیادی از پروتئینهای مهم پوست چون کلاژن، الاستین و نیز میزان چربی، و همچنین در اثر نیروی جاذبه چربی پوست شروع به حرکت به سمت پایین کرده و منجر به ایجاد گودی در گونهها و زیر چشمها و نیز باعث افتادگی پوست میشود. جراحی با برداشت فولیکول های مو از ناحیه دهنده شروع شده و با باز کردن کانال ها و قرار دادن ریشه های مو در آن خاتمه می یابد. در بعضی افراد عوامل مادرزادی و ژنتیکی سبب بروز چنین عارضه ای می شود. ناحیه دهنده استفاده شده برای کاشت ابرو معمولاً درست بالای پشت گردن و اطراف گوش ها می باشد.

بخوانید:  خصوصیات منحصربفرد آلفارومئو | bedrive
برای بررسی فواید و معایب اکستنشن مژه این بار نوبت به بیان معایب آن میرسد. پس از پایان یافتن مرحله استخراج، نوبت به کاشت گرافت ها می رسد؛ پس از آن که گرافت ها از ناحیه مورد نظر خارج می شوند، باید پزشک و کادر درمانش گرافت ها را برای کاشت در زیر میکروسکوپ آماده کنند؛ برای شروع به کاشت باید ابتدا ناحیه مورد نظر از ابرو را با محلول به صورت موضعی بی حس کرد؛ پس از آن با استفاده از تیغهای بسیار ریز که قطرشان حدودا بین ۰.۵ تا ۰.۷ میلیمتر است، سوراخهایی در طرح از پیش تعیین شدهی ابرو ایجاد می شود و گرافتها درون آن قرار داده می شود؛ در این مرحله باید به جهت رشد موها و همچنین زاویهی آنها نسبت به پوست کاملا دقت کرد؛ در صورتی که جراح از تجربه و مهارت کافی در کاشت گرافتها برخوردار نباشد، نتیجهی کاشت ابرو غیرطبیعی و نامطلوب می شود. رویش موهای ابرو در راستای افقی است اما موهای سر در جهت عمودی به رشد خود ادامه می دهند. در جراحی کاشت ابرو، سوراخ های داکت در بخش میانی ابرو به صورت عمودی باز شده و هر چه به سمت انتهای ابرو پیش می رویم این داکت ها، افقی تر می شوند.

بیش از 61.5 درصد ابروها حداقل به اندازه ی 0.5 میلیمتر در 6 ماه لیفت شده اند. با توجه به معیارهای امروزی، داشتن ابروهای پهن و پرپشت تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارد، به همین خاطر اکثر خانمها از انواع و اقسام روشهای خانگی و غیرخانگی برای رسیدن به این هدف استفاده میکنند. بدین خاطر که ابروها در فاصله بسیار دور یا بسیار نزدیک از هم قرار نگیرند. برای کاشت مژه در آرایشگاههای تهران باید حداقل 150 هزار تومان پرداخت کنید. امروزه کاشت ابرو به عنوان یک گزینه جدید فریبا و جذاب در حوزه جراحی زیبایی شهرت زیادی یافته است.