معرفی خودرو آلفارومئو جولیتا | bedrive

دریچه های تهویه هوا به صورت دایره ای، صفحه آمپر دیجیتال، فرمان دی کات و دکمه های کنترل چرخشی از برخی اجزای تشکیل دهنده کابین می باشند. متریال به کار رفته در کابین مرغوب بوده و صندلی ها و جنس فرمان نیز از روکش چرم برخوردار است. خودرو آلفا رومئو 4C از چهره ای خاص و اسپرت گونه برخوردار است. در نمای رو به رو، برآمدگی چراغ ها و دو خط برجسته که از گوشه ی هر دو طرف کاپوت، شروع شده و با گذشتن از کنار چراغ های اصلی در بخش پایین جلوپنجره ای که شکلی شبیه مثلث وارونه دارد، به یکدیگر متصل شده اند. ورودی های هوای دو تکه ی نسبتا بزرگ در دو طرف جلو پنجره ای دیده می شوند که نمایی اسپرت به خودرو آلفا رومئو 4C بخشیده اند. یکی از بخش های عجیب و خاص این خودرو که آن را متفاوت کرده، وجود چراغ های این ایتالیایی جذاب است که پنج دایره کوچک، شبیه خال روی آن قرار دارد که باعث نمایی متفاوت، شده است.

  • قیمت آلفارومئو برای طرفداران خودروهای آن، فاکتور مهمی برای انتخاب مدل‌های مختلف این شرکت است.
  • آلفا یک نام ترکیبی است که تشکیل شده از نام Anonima Lombarda Fabbrica Automobili می باشد.
  • درنتیجه، طراحی سوراخ در مدل های مختلف، مثلا برروی جولیتا، با رینگهای آلیاژی در نسخه های پروگرسیو، دیستینکتیو، و کوادریفولیو ورد جایگزین شد.
  • کارنامه دقیقا اینجاست تا حلقه مفقود شده بین دو طرف معامله باشد.
  • من میتونم ترتیب یه درگ بین جولیتا با ماشین خودتون که 2400 سی سی هم هستو بدم تا از نزدیک ببینید چطور شکست خواهید خورد و نظرتون در مورد این ماشین کاملا عوض خواهد شد.
بخوانید:  کدام خودروی جک در بازار ایران محبوب‌تر است | bedrive

جهت اجاره خودرو ایرانی از سایت شرکت اجاره خودرو نوین ایرانیان کلیک کنید. جهت اجاره خودرو در تهراناز سایت شرکت اجاره خودرو نوین ایرانیان کلیک کنید. چراغ های عقبی این خودرو از نوع ال ای دی هستند که دارای طراحی مناسبی هستند. یک خروجی اگزوز واقعی نیز در قسمت انتهایی خودرو تعبیه شده است که واقعی است و مانند برخی خودرو های اسپرت برای تزئیانت نصب نشده است. در نمای مجاور، ابعاد کوچک این خودرو، وجود خطوط و منحنی های روی بدنه، شیب سقف و رینگ هایی که پره های آن دایره است، دیده می شوند.

سوالات متداول قیمت خودرو آلفارومئو

با اینکه این پیشرانه حجم کمی دارد اما توانمند است تا قدرتی معادل با ۱۷۰ اسب بخار و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور آزاد کند و به راحتی با موتور های ۲٫۴ لیتری میتواند رقابت کند و البته در آزمایش ها نشان داده حتی میتواند عملکرد بهتری را نیز به ثبت برساند. مدلی که روانه بازارهای ایران شد با پیشرانه ۴ سیلندری با حجم ۱٫۴ لیتری است؛ این پیشرانه از سری پیشرانه های مولتی ایر فیات می باشد. این پیشرانه به توربوشارژر و سیستم تزریق مستقیم سوخت نیز مجهز شده است. جهت اجاره خودرو با شرایط آسان از موسسه کرایه اتومبیل نوین ایرانیان به لینک مربوطه مراجعه کنید.

آلفارومئو جولیتا red line + کیت مکش

من تقریبا در اوایل مجله خبری خودرو بی درایو این برند به ایران در سایتی خواندم یک پارت از کشور چین با قیمت بسیار پایینی وارد کشور شده بودند اما بطور کامل از درست بودن یا نبودن ان خبر ندارم و تنها طبق مطالعات شخصی خودم این مطالب و بیان کردم. قیمت آلفارومئو برای طرفداران خودروهای آن، فاکتور مهمی برای انتخاب مدل‌های مختلف این شرکت است. قیمت محصولات آلفارومئو موجود در بازار ایران، مانند بسیاری از محصولات خودروسازی دیگر، همواره در افت‌وخیز است. در این بازار پرتلاطم، افرادی که تمایل به استفاده از خودروهای آلفارومئو را دارند، باید در لحظه از قیمت آلفارومئو باخبر باشند؛ چراکه ممکن است از زمان تصمیم‌گیری تا انجام معامله، این بازه قیمتی تغییر کند. درنتیجه وقتی صحبت از چنین بازار غیرقابل پیش‌بینی می‌شود، جای خالی مرجعی که بتوان قیمت ماشین‌های آلفارومئو را به‌صورت لحظه‌ای مشاهده کرد، خالی است. همراه مکانیک سعی کرده است تا با ارائه دقیق‌ترین اطلاعات موجود، این دغدغه را برطرف کند.

بخوانید:  قیمت سمند سورن پلاس صفر 1401-1400 و کارکرده 1398-1401 امروز | bedrive

اسباب بازی الاکلنگ تعادلی پیتکو طرح زرافه

در ضمن ماشین های ایتالیایی به هیچ وجه قابل قیاس با ماشین های قرانسه نیست. درثانی هر برند اروپایی لزوما ماشین خوبی نیست مخصوصا اکه در چین هم تولید بشه…. در ضمن کیفیت ساخت این ماشین اصلا قابل مقایسه با کره ایها نیست. در مورد ترمز دستی برقی هم باید بگم که توی این کلاس , ما کلاً ماشینی رو نداریم که ترمزش برقی باشه. از شما عزیزان کمال تشکر را داریم که تا انتهای این مطلب ( سرگذشت اسطوره ی میلانی) با ما همراه بودید. کليه حقوق اين سایت متعلق به شرکت نت تجارت اهورا (شیپور) است.

http://besturnblog.ir