معرفی خودرو آلفارومئو جولیتا | bedrive

نخستین خودرو تولید شده در این شرکت، آلفارومئو ۲۰/۳۰ اچ‌پی بود، که در سال ۱۹۱۰ به بازار خودروی ایتالیا عرضه شد، که طراحی آن توسط جوزپه مروسی انجام گرفته بود. در سال ۱۹۱۵ مالکیت شرکت بدست کارآفرین ایتالیایی؛ نیکولا رومئو افتاد و رومئو با ادغام این شرکت، با شرکت رومئو هلدینگ و چند شرکت کوچک دیگر، فهرست محصولات تولیدی را نیز به انواع موتور هواپیما و کمپرسور، ژنراتور، لوکوموتیو و واگن‌های قطار، گسترش داد. در سال ۱۹۲۰ در پی تکمیل فرایند ادغام شرکت‌ها، نام آن نیز، به آلفا رومئو تغییر یافت. اما فناوری فوق پیشرفته موتورهای میتو، کمبود قطعات آلفارومئو میتو و خدمات پس از فروش دلسردکننده باعث شد تا این خودرو روزبه روز کمتر از قبل گزینه مناسب خرید باشد. حتی در نبود آلفارومئو میتو صفر، هنوز هم خودروهای واردشده بین طرفداران دست‌به‌دست می‌شود.

  • بررسی تست تصادف و ایمنی خودرو آلفارومئو استلویو کمک می کند که عملکرد این خودرو در شرایط بحرانی و تصادفات مختلف را بسنجید.
  • شاید دلیلی که بعضی ها فکر می کنند ماشین چینیی اینه که همون وارد کننده MG از چین داره آلفا رو از ایتالیا وارد می کنه.
  • خودرو آلفارومئو مدل استلویو در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده و در بازار نیز از آن استقبال خوبی شده است.
  • این خودرو به موتور تویین توربو مجهز شده و دارای سیستم مولتی ایر است.
  • صندلی‌های عقب برای استفاده افراد بزرگ‌سال، مخصوصاه افراد قدبلند قدری نامناسب است.
اما چند نکته برای شما بیان می کنم،امیدوارم به انتخاب شما کمکی کرده باشد. دوست عزیز سینا جان کاملا مشخصه که شما تجربه سوار شدن جولیتا و حتی ماشین های کره ای ندارید که اینطوری بین یه ماشین ایتالیایی و کرهای مقایسه میکنید. با درود فراوان بر شما دوست عزیز،تقاضا دارم برای ازمایش شتاب و قدرت خودروها،در محل های مخصوص و به دست کارشناسان اقدام نمایید. نکته جالب این هست که مدل FULL موجود در ایران از مدل فول آپشن موجود در خود ایتالیا امکانات و لوازم جانبی بیشتری داره.

بخوانید:  بهترین مارک قابلمه بهترین سرویس قابلمه ایرانی چیست؟ مجله اینترنتی هومیاتو-آریس تفلون

اینتکس-خرید اسباب بازی

دوست خوبم در رابطه با سوال شما باید بگم خودروی جولیتا هم تقریبا با همین مشکلات رو برو است . این دیگه چیه؟ یه جاش تیزه یه جاش گرده پلاکش رو اون ورباید چسپوند، کلی خودشونو جر دادن که دستگیره در عقبو مخفی کنن ازطرف دیگه پلاکو اون طوری کردن وهواکش جلو پنجره روگشاد کردن،مونیتورو گذاشتنرو داشبوردالبته از مجبوری یهو میبردین بیرون میذاشتین…. این ماشین خیلی عالیه/در سال 2011 دومین خودروی محبوب اروپا شده. چیزی که بیشتر از همه جلب توجه میکنه تبلیغات هوشمندانه شرکت وارد کنندست.

مجله خبری خودرو بی درایو از شما خواهش می کنم که فیلم بررسی جولیتا را هم بزارین تو سایت. طراحی خودروی ایتالیایی چه در سوچر اسپرت چه در ترازهای پایین تر زبون زد هست. یه کمری ۲۰۰۷ دارم پنج ساله عینه خر راه میره از این افه ها هم نداره برید ماشینی بخرید که عقلتون میگه نه ایتالیایی ایتالیایی…. شما که داری به فیات میگی درجه۳ بدون که آلفا و مازراتی و فراری هرسه ماله شرکت فیات هستند پس حداقل چون آلفا خواهر زاده اون دوتا هست نمیتونه چه از لحاظ کیفیت چه ایمنی و چه از لحاظ موتوری بد باشه…

خودرو آلفارومئو میتو

بهترین راه سوال از مالکین این خودرو ها و تجربه سواری شخصی است. درود، بین انتخاب های شما خودروی لکسوس از کیفیت و اعتبار بیشتری برخوردار است، اما از نظر قیمت و قدرت خودروی جولیتا بصرفه است، در کل خودروی با کیفیت مناسب، ایمنی بالا،قدرت خوب و امکانات مناسب جولیتا پیشنهاد می شود. قیمت محصولات الفارومئو در هر کشور با توجه به واحد پول کشور مورد نظر و مشخصات فنی و امکانات نصب شده روی خودرو متفاوت است. آلفا رومئو در بسیاری از زمینه‌ها و دسته‌های موتورهای اسپرت توانسته رقابت موفقی داشته باشد. دسته‌هایی مانند موتور مسابقه‌ای گرند پریکس فرمول یک، ماشین‌های مسابقه‌ای اسپرت، مسابقات تورینگ و رالی. این شرکت در هر دو زمینهٔ ساخت خودرو و تولید موتور، در بخش‌های کاملاً اختصاصی یا بخش‌های قراردادی که معمولاً تحت نام آلفا کورس یا اتو دلتا انجام می‌شد، توان رقابت داشت.

بخوانید:  آلفارومئو جولیتا ماشین آلفارومئو جولیتا : مشخصات آلفارومئو جولیتا | bedrive

http://besturnblog.ir