معرفی خودرو آلفارومئو جولیتا | bedrive

شتاب صفر تا صد این خودرو 4.5 ثانیه و حداکثر سرعتی که می تواند به دست بیاورد، 258 کیلومتر بر ساعت می باشد که بسیار اعداد قابل توجهی است. علاوه بر این میزان مصرف این پیشرانه در سیکل ترکیبی حدود 6.5 لیتر در هر صد کیلومتر و استانداد آلایندگی آن یورو 6 اعلام شده است. همچنین در بخش ایمنی، خودرو آلفا رومئو 4C توانسته است در تست تصادفات موسسه یورو انکپ 6 ستاره ایمنی دریافت نماید و به عنوان خودرویی ایمن خیال طرفدارانش را راحت نماید. خودرو آلفا رومئو 4C از سری خودروهای کوپه اسپرت ایتالیایی با ابعاد کوچک است که برای نخستین بار در سال 2013 معرفی شد.

نظرات کاربران

ايراني ها عمدتا ماشين بزرگ دوست دارند و 85 ميليون براي مدل فول يك ماشين شهري هاچ بك كوپه كه در اصل 2 نفره نيز هست نميپردازند اين خودرو كلاس B كوچك است البته به نظر برخي منتقدان A hsj. هزینه ارسال برای شهر تهران 35 هزار تومان و برای سایر شهرستان ها 30 هزار تومان می باشد. به همین دلیل از قوا و نیروی محرکه پر انرژی بهره برده است و لذا می‌تواند رانندگی آسان و لذت بخشی را برای شما به ارمغان بیاورد . در مجموع این خودرو سوپر اسپرت یک خودرو فوق العاده در رنج هم کلاس هایش است. بسیار جذاب است و دقیقا همان چیزی است که از این شرکت خودروسازی انتظار می‌رود. اگر در مدت زمان مقرر کالا به دست شما نرسید، هزینه آن به شما باز پرداخت می شود.

لازمه اینم بگم من خودم درگ بین مجله خبری خودرو بی درایو با آزرا , سوناتا,بی ام و 325 ,کادنزا و همان مزدا که میگیو دیدم و فقط کادنزا پا به پای جولیتا میومد و با توجه به اینکه تو درگ زیاد مهارت راننده دخالت در نتیجه نداره نشون میده که جولیتا واقعا عالیه. در ضمن همین موتور با استفاده از یک کیت آبارت قدرتی در حدود 240 اسب ایجاد می‌کنه که عملا توی این کلاس یک هیولاس. تعميرات آلفارومئو در مقايسه با ماشين هاي آسيايي بسيار پيچيده تر است و يكي از دلايل آن كمپكت بودن ماشين است به عنوان مثال تعويض دينام اين ماشين و دسترسي به آن بسيار پيچيده است.

بخوانید:  بررسی جک S5 کراس اوور محبوب و نسخه چینی هیوندا توسان خودرو45 | bedrive

http://besturnblog.ir

وقتی جولیتا اومد از نوار سمت چپش موتورها رو انتخاب کن میبینی . جوليتا يك ماشين منحصر بفرد بوده در اروپا با استاندارد Euro 4 كاملا نسبت به بسياري از رقيبان آسيايي برتري داره ولي نكته اي كه واردكنندگان به ان توجه نكردند بازار ايران است مشكلات اين ماشين از نقطه نظر بازاريابي به شرح ذيل است. یک شگفتی و رکورد در تعداد فروش برای این کلاس خودرو در ایران ثبت می شد.

  • این مخفی بودن اول باعث میشود احساس کنیم این خودرو سه در است اما این خودرو هاچ بک پنج دربه است.
  • از طریق تماس با سپاهان و اعلام بارکد محصول می توانید گارانتی آن را فعال نمایید.
  • شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است معتبرترین و موفق ترین شرکت در حوزه فروش خودرو در ایران می باشد.
  • اگر در مدت زمان مقرر کالا به دست شما نرسید، هزینه آن به شما باز پرداخت می شود.
  • همانطور که گفتیم، خودرو آلفا رومئو 4C از سری محصولات کوپه دو نفره اسپرت به حساب می آید که توسط کمپانی معروف آلفا رومئو در سال 2013 تولید شده است.

خیر دوست من، این خودرو پنج درب بوده ، و دستگیره های درب های عقب در کنار ستون C طراحی شدند، و هدف نمایان کردن حس و طراحی اسپورت (کوپه مانند) در این خودرو بوده . این سیستم با شرایط کاربری بسیار ساده ای در اختیار راننده می باشد، تنها کافیست تا سلکتور تعبیه شده در نزدیکی اهرم دنده را در حالت مورد نظر قرار دهد. کسی میتونه بگه قیمت فول 2015 یا 2014 این ماشین تو منطقه آزاد چقد میشه؟؟؟ ما تو انزلی هستیم. اما در رابطه با سوال شما،اگر استفاده های بیرون شهری و جاده های خاکی دارید از نظر من هیچکدام از این خودروها مناسب نیستند اما بین این دو خودرو لنسر نرم تر از جولیتا عمل می کند.

بخوانید:  فروش اقساطی خودرهای آلفارومئو، شرایطی و تحویل فوری سپند خودرو | bedrive

کانگورو-خرید اسباب بازی