معرفی خودرو آلفارومئو جولیتا | bedrive

این خودروها دارای چراغ مه شکن جلو و عقب بوده و صندلی‌های ردیف عقب آن‌ها هم تاشو هستند. حس نشستن توی یه ماشین اسپرت با شتاب خوبش و شیفترهای تعویض دنده پشت فرمان به راننده القا میکنه. بعضی وقتا دکمه ها کنترل ضبط به خاطر امواج زیاد رادیویی از کار میوفته که این ایراد رو نمایندگی برطرف میکنه. بعد از اینکه ماشین چندهزار کیلومتر کنه، موتور ماشین هنگام شتاب گیری ریب میزنه که از قرار معلوم اکثراً این ایراد رو ثیدا میکنن که توی سرویس 10هزار کیلومتر قراره به نمایندگی نشون بدیم. کمی توی دست اندازها ماشین خشک هست که اون هم بخاطر اسپرت بودنشه. در کل اگر ایراد ریب زدن ماشین برطرف بشه، تا اینجای کار از نظر من ماشین خوب و قابل قبولیه.

فکرانه – خرید اسباب بازی

اگر کمی سخت‌گیرانه به مجله خبری خودرو بی درایو چهره میتو آلفارومئو نگاه کنیم می‌توان گفت کمی از حد انتظار پایین‌تر است. با وجود اینکه مجموعه طراحی خودرو را نمی‌توان نامناسب در نظر گرفت اما وجود برخی نکات باعث شده تا میتو در نگاه اول عالی به نظر نرسد. یکی از این عوامل خطوط روی درب موتور است که انگار در استفاده از آن زیاده‌روی شده و نتیجه کار آن‌قدر مطلوب در نیامده است.

http://besturnblog.ir

محبوبیت این شرکت در مدت زمان کوتاهی به حدی بالا رفت که بسیاری از شرکت ها تحویل فوری خودرو های آلفا رومئو را در دستور کار خود قرار دادند. اما نمونه 1.4 لیتری با توان 170 اسب بخار طبق یک بخشنامه گمرکی برای شرکت وارد کننده در ایران حدود یورو است.در واقع این قیمت بدون احتساب هرگونه هزینه اضافی است. من در سایت اصلی الفارومئو نمایندگی ایران را پیدا نکردم، و اگر این موضوع درست باشد در واقع این خودرو ها از کشور دومی وارد ایران می شوند و الفا رومئو به صورت رسمی در ایران نمایندگی ندارد. با توجه به این مطالب این خودروها یا از کشورهای عربی وارد می شوند یا از چین.

بخوانید:  مشخصات فنی و قیمت روز انواع خودرو آلفارومئو کارنامه | bedrive

خودرو خارجی

استفاده از این ماشین کودک برای افزایش قدرت اراده و تخیل کودک مهم خواهد بود. در واقع فرزند شما شناخت مناسب از محیط و عملکرد رانندگی ماشین به دست خواهد آورد تا اگر نسبت به آن علاقه داشت، به پیشرفت‌‌های بیشتری دست یابد. کودک در ابتدای مسیر رشد خود باید فعالیت‌های زیادی را تجربه کند و باتوجه‌به این موارد بهتر است لوازم اسباب‌ بازی برای کودک تهیه شود تا علاوه بر تصویرسازی محیط واقعی، قدرت تخیل، تصمیم‌گیری و همچنین شناخت نسبت به لوازم به‌درستی ایجاد شود. بسیاری از افراد به ویژه رانندگانی که تجربه کمتری دارند بر این باورند که خودرو آلفارومئو جولیتا از دید عقب کافی برخوردار نشده است . دارا بودن یک گیربکس ۶ سرعته و کاملاً خودکار دو کلاچه و پدال پشت فرمان از دیگر قابلیت‌ها و امکاناتی است که این کمپانی ایتالیایی برای این خودروی محبوب و پرفروش خود در نظر گرفته است.

تعویض باتری بصورت رایگان توسط نمایندگی های سپاهان باتری انجام می گیرد. به ویژه می‌توانید در شرایط اضطراری بر روی ایمنی این خودروها حساب ویژه‌ای باز کنید . چراغ عقب خودرو از نوع ال ای دی انتخاب شده و شیشه بالا بر آن هم وان تاج است. برخورداری از رینگ آلومینیومی، ریموت کنترل و صفحه نمایشی مخصوص به نمایش درآوردن اطلاعات خودرو از دیگر ویژگی‌های این خودرو لوکس است. از سوی دیگر اگر این خودرو به تعمیرات نیاز پیدا کند نمی‌توانید آن را به هر تعمیرگاهی انتقال دهید. چراکه تعمیرات تخصصی و نسبتا پیچیده‌ای داشته و نکات فنی آن دقیق و دشوار است.

  • قیمت اتومبیل آلفارومئو استلویو مابین ۴۳.۰۰۰ دلار تا ۴۵.۰۰۰ دلار در مدل‌ های استاندارد و Ti و ۷۸.۰۰۰ دلار در مدل بسیار پرقدرت Quadrifoglio به دست مشتریان خواهد رسید.
  • منتها تنها نکته کمبود نمایندگی الفارومئو و خدمات در شهرستان ها است .
  • من خودم به همراه یکی از دوستان همه اون درگ هارو تجربه کردیم نه از تو اینترنت کلیپ ببینم و جولیتای مورد نظر کاملا استاندارد و وارد شده توسط نمایندگی بود.
  • حتی در نبود آلفارومئو میتو صفر، هنوز هم خودروهای واردشده بین طرفداران دست‌به‌دست می‌شود.
  • علاوه بر این میزان مصرف این پیشرانه در سیکل ترکیبی حدود 6.5 لیتر در هر صد کیلومتر و استانداد آلایندگی آن یورو 6 اعلام شده است.
بخوانید:  خرید ماشین در ترکیه + قیمت خودرو 2022