مود پژو پارس برای بازی GTA

لینک دانلود مستقیم این مود در این مطلب وجود دارد. پژو ۲۰۶ دبلیوآرسی، یک نسخه از پژو ۲۰۶ میباشد که بر روی پژو ۲۰۶GT توسعه یافت و در میان سالهای سالهای ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۳ توسط تیم پژو اسپرت در رالی جهانی استفاده میشد. به همین راحتی برای شما فعال میشود .اگر به مشکل خوردید درون نظرات بفرمایید تا برسی کنیم و مشکلتون را بهتون بفرماییم. 3. امکان باز کردن کاپوت ماشین: با زدن دکمه ی N کاپوت ماشین شما باز میشود و میتوانید متور ماشین را ارتقا دهید و باز کنید. 4. امکان اسپورت کردن رینگ ها : میتوانید رینگ های خود را اسپورت کنید. یکی از زیباترین مود های بازی gta مود پژو پارس میباشد . پژو ۲۰۶ محصول سال ۱۹۹۸ فرانسه و یکی از پرفروشترین خودروهای پژو میباشد، این خودرو مجهز به سامانه مالتی پلکس است که در این سامانه، کلیه دستورهایی که راننده صادر میکند، به یک واحد مرکزی الکترونیکی (BSI) ارسال و از آن جا، فرمان لازم برای عملگر مربوط صادر میشود. این سامانه در اواخر دهه ۱۹۸۰ توسط شرکت آلمانی بوش ابداع شد. در اواخر همان سال ایران خودرو از آن به عنوان خودرویی جدید با پیشرانه ۱۶۰۰cc TU5JP و با نام «پژو ۲۰۷i» رونمایی نمود.

در سایت چیت بازی gta v انلاین نیز موجود میباشد و میتوانید خریداری و استفاده کنید. بسیار کیفیت عالی ای دارد این گیم مود در بازی و شما میتوانید ان را اسپورت کنید. 5. امکان اسپورت کردن ماشین : میتوانید ماشین را رنگ کنید و سقف بزارید. 6. امکان بوق زدن : این مود نیز امکان بوق زدن نیز دارد. این گیم مود از نظر تمامی افرادی که جی تی ای بازی میکنند یک مود پژو پارس برای بازی GTA V بسیار ارزمشند و دوست داشتنی هست و ارزش این مود را فقط یک ماشین بازی حرفه ای میداند. برای نصب باید فایل ها را دانلود کنید . مود پژو پارس برای gta 5 و هم مود پژو پارس برای gta v میباشد. پژو ۲۰۷ در تابستان سال ۱۳۹۹ مجهز به فرمان برقی شد. همچنین در بازارهای چین و مالزی این خودرو با نام ۲۰۷ به فروش رسید. این خودرو در طول سه سال حضور در تیم پژو اسپرت، به مجموع ۲۵ قهرمانی در سالهای ۲۰۰۰، ۲۰۰۱ و ۲۰۰۲ دست یافت.

بخوانید:  ارزان ترین شاسی بلندهای بازار ایران سپند خودرو | bedrive
اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از سایت بی درایو دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

1. امکان باز کردن صندوق عقب ماشین : با زدن دکمه ی p صندوق عقب ماشین شما باز میشود و میتوانید وسیله ای درونش قرار بدهید. تغییرات این خودرو نسبت به پژو ۲۰۶ به ۶ قسمت «سپر جلو، کاپوت، گلگیرهای جلو، چراغهای جلو، سپر عقب و در نهایت داشبورد» محدود میشود. در این پست ما به شما به صورت کامل اموزش نصب و راه اندازی این مود را میدهیم . اگر نیازمند مود های دیگری هستید ما در یک مطلب دیگر مود های بازی جی تی ای وی کامپیوتر قرار دادیم و بهترین مود ها را قرار دادیم برای شما و به همراه اموزش نصب و راه اندازی کامل و عکس کامل از هر مود به صورت بسیار حرفه ای . لذت استفاده از ماشین ایرانی را در بازی جی تی ای تجربه خواهید کرد. 7. امکان استفاده از شیشه پاک کن : وقتی بارون میاید میتوانید از شیشه پاک کن استفاده کنید و شیشه ها را پاک کنید از بارون.

برای دیدن این مطلب میتوانید در سایت ما جستجو کنید و دقت کنید که این مود مخصوص کامپیوتر میباشد. پژو ۲۰۶ برای نخستین بار در سال ۱۳۸۰ به بازار ایران عرضه شد. در سال ۲۰۰۶ گروه پیاسای تصمیم گرفت که با اجرای تغییراتی بر روی شکل و شمایل خودروی پژو ۲۰۶ نسخهای از سیتروئن سی۲ را به صورت اختصاصی برای بازار چین عرضه کند. ۲۰۷ سقف شیشه ای در دی ۱۳۹۷ در نمایشگاه تهران رونمایی شد. این خودرو یکی از محصولات شرکت ایران خودرو واقع در تهران است و در تیپهای مختلفی به بازار وارد شد و با توجه به تیپ و آپشن استفاده شده در خودرو در قیمتهای مختلفی مورد خرید و سایت بی درایو فروش واقع میشد. برای فعال کردن این آپشنها نیاز به تغییرات در bsi خودرو پژو ۲۰۶ میباشد و لازم است ذکر شود در خودروهایی که سال تولید آنها بعد از ۹۱ میباشد امکان تغییر با توجه به تغییر نوع سیم کشی میسر نیست.

بخوانید:  لوله بازکنی تهرانسر