نرم افزار CRM سرو بررسی همه جانبه نرم افزار CRM سرو-نرم افزار CRM

نرم افزار CRM سرو بررسی همه جانبه نرم افزار CRM سرو-نرم افزار CRM

نرم افزار CRM میتواند اطلاعات کامل هر مشتری را به کاربر مخصوص خود ارائه دهد. علاوه بر این میتواند تمامی اطلاعات تاریخچه ی کاری مشتری با شرکت یا کسب و کار را بصورت دقیق به کاربر بدهد. شما می‌توانید با افراد مختلف در یک شرکت رابطه ایجاد کنید و مذاکراتی که در یک حوزه کاری انجام شده را پیگیری کنید.

  • در واقع یکی از اصلی ترین تفاوت های نرم افزار سهند (نرم افزار سهند) با نرم افزار فروش در همین است که در این نرم افزار ثبت اطلاعات مشتریان بسیار پیش از صدور فاکتور و از لحظه شروع انجام شده و پیگیری می شود.
  • نرم افزار CRM ویپینگ (جولیو) ، به عنوان اولین و برترین نرم افزار CRM مبتنی بر هوش مصنوعی، تمامی ابزارهای لازم برای مدیریت بازاریابی، افزایش فروش، تسهیل در ارتباطات و هوش تجاری در تحلیل کسب‌و‌کارتان را برای شما فراهم کرده است.
  • این نرم افزار کاربردی بوده و امکانات جامعی را در اختیار شما قرار می دهد.
  • به طور کلی، بازاریابی با سرنخ‌ها سر و کار دارد، فروش با فرصت‌ها کار می‌کند و خدمات مشتری با فروش کار می‌کند، هرچند در تمام این مراحل همپوشانی وجود دارد.

در نسخه ابری یا آنلاین نرم افزار CRM اورست، شما مبلغ کم تری را به صورت سالانه پرداخت می نمایید و CRM روی امن ترین سرورهای اختصاصی نصب می گردد. اما در نسخه لوکال سی آر ام، نرم افزار باید روی سرورهای اختصاصی شما نصب گردد که در این حالت قیمت نرم افزار CRM بالاتر خواهد رفت. همه ی ما می دانیم که رسیدگی به امور تک تک مشتریان و برقراری ارتباط با آنها می تواند چقدر وقت گیر و خسته کننده باشد؛ اما نرم افزار سی آر ام به شما این امکان را می دهد تا در زمان کمتر، کارایی بسیار بیشتری داشته باشید. هنگامی که درباره مزایای استفاده از این سیستم صحبت می شود، هرگز نمی توان مزیت های این سیستم در بخش بازاریابی را نادیده گرفت! کسب و کار های مختلف می توانند با استفاده از این نرم افزار برنامه های بازاریابی مختلفی را مدیریت و پیاده سازی کنند.

بخوانید:  قیمت محصولات جک امروز یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ | bedrive

تولید توسط گروه نرم افزاری مبین سافت

ماژول پیش ­بینی در CRM دانا یک ابزار پیشرفته و کاربردی برای مدیران فروش است و به اونها اجازه میده در هر لحظه میزان تحقق اهداف فروش رو پیش­بینی کنند.

شرکت های نرم افزار CRM برتر معرفی شده در این مقاله :

اگر به تنهایی نتوانید این چالش‌ها را برطرف کنید، قطعاً به نرم افزار crm نیاز خواهید داشت. شرکت مهندسی هوشمند سازان قرن سهند با برند الگام از شرکتهای پیشرو در ارائه راه حل های جامع و کاربردی پروژه های زیر ساختی فناوری اطلاعات و راه کارهای دسترسی آسان به سیستم های اطلاعاتی یکپارچه می باشد. سهند با تعریف نیازمندی ها و مشخصات انحصاری جهت هر کدام از مشاغل و صنایع مختلف ، شرکت ها ، ادارات و نهاد ها سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی به طور جداگانه ، بهترین شرایط مربوطه را جهت تحقق به اهداف عالیه مهیا می سازد. ما تیمی از افراد متخصص هستیم که علاقه ی زیادی به تکنولوژی های روز داریم. تیمی را به خوبی می شناسیم و مشتریمان,کارکنانمان و صنعتمان را به جلو می رانیم و فراتر از انتظاراتشان ظاهر می شویم. سهند بر پایه اصول شش گانه ی رشد,مشتری محوری ,شفافیت ,احترام ,توسعه دانش پایه ریزی شده است.

اسـتفاده از یـک نرم افزار CRM خوب میتوانـد بـه معنـای جذب و نگهداری مشتری، فـروش بیشـتر و در نتیجه سـود بیشـتر نرم افزار پشتیبانی مشتریان باشد. اگر به‌صورت دستی یا import فایل اکسل که شامل اطلاعات محصول جدید است، محصولات جدیدی را در نرم‌افزار وارد ‌کنید، برای اضافه شدن محصولات در لیست قیمت موردنظر، از کلید به‌روزرسانی لیست قیمت و انتخاب لیست قیمت موردنظر استفاده کنید. شور و اشتیاقی که کارگران مشغول به کار خود می یابند، به نتیجه هایی می رسند که چیزی جز فازی و انتزاعی نیستند. گالوپ تخمین می زند که شرکت هایی با کارگران درآمد هر سهم دارند که 150 درصد بالاتر از کسب و کارهایی است که کارکنان انگیزه ندارند.

بخوانید:  انجمن ها، خرید لینک، ریپورتاژآگهی و

اهداف کلی کاربردی بهترین نرم‌ افزار CRM:

سادگی کار با نرم افزار و هزینه منطقی آن برای شرکت های کوچک و متوسط کاملا” توجیه پذیر بوده و اغلب شرکت های کوچک این نرم افزار را جزو یکی از گزینه های مهم خود در انتخاب نرم افزار در نظر می گیرند. ایجاد چرخه های کاری با امکانات متنوع ، مدیریت درخواست های مشتریان و بخش باشگاه مشتریان از جمله امکانات جذاب این نرم افزار است. با ثبت موقعیت مکانی مشتری بر روی نقشه در نرم افزار CRM ایده آل و استفاده از اپلیکیشن موبایل نرم افزار، به راحتی می توانید موقعیت مکانی مشتری و جابجایی های کاربران را بصورت آنلاین بر روی نقشه مشاهده نمایید.