نسخه جدید دو موتور ریویان روی خط تولید رفتند

موتور چهارچرخ‌محرک آن کاهش قدرت نامحسوسی درمقایسه با سیستم چهار موتوره دارد؛ اما این توان کمتر تاثیر مثبتی بر توان پیمایشی داشته است.

تا این لحظه تمام نمونه‌های ریوین R۱T و R۱S از پیشرانه چهار موتوره پرچم‌دار این استارت‌آپ استفاده می‌کردند.

در نسخه استاندارد، این دو موتور الکتریکی با یکدیگر ترکیب می‌شوند تا قدرتی بیش از ۶۰۰ اسب‌بخار و گشتاور ۸۱۲ نیوتون‌متر را تولید کنند؛ اما می‌توان با پیشرانه دوگانه پیشرفته اختیاری، بیش از ۷۰۰ اسب‌بخار و ۹۴۸ نیوتون‌متر را تحویل گرفت.

درواقع، مدل‌های دو موتوره مجهز به‌باتری استاندارد Large Pack می‌توانند تا ۵۶۳ کیلومتر را با شارژ کامل طی کنند؛ درحالی که نسخه چهار موتوره با این بسته باتری حداکثر ۵۲۸ کیلومتر را دارد.

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/244665/%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D9%88-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%B1%DB%8C%D9%88%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%AE%D8%B7-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%86%D8%AF

ریویان به‌تازگی ساخت نخستین تیپ دو موتوره پیکاپ R۱T را برای مشتری قبل از تحویل مدل جدید که در ژوئن آغاز می‌شود، به‌پایان رسانده است.

این پیشرانه توسط بوش عرضه می‌شود و ۸۳۵ اسب‌بخار قدرت و ۱۲۳۰ نیوتون‌متر گشتاور ارائه می‌دهد؛ اما صادقانه بگوییم، هیچ‌کس واقعا به‌پیکاپ یا شاسی‌بلندی با این قدرت نیاز ندارد.این‌جاست که نسخه جدید دو موتوره وارد می‌شود.

بخوانید:  معرفی «پیرلی پی‌زیرو تروفئو RS» جدید