نقد و بررسی خودرو آلفا رومئو 4C لایو کار | bedrive

از نظر فضای پشتی این دو خودرو قسمت فوقانی در جولیتا برای افراد بلند قد شاید کمی مناسب نباشد و رنو کپچر با توجه به نوع کلاس از فضای بهتری به خصوص فضای سر برخوردار است. اما این نکته برای افرادی که به دنبال نمونه های کارکرده این برند هستند باید مدنظر قرار گرفته شود و تنها به رقم کل پرداختی بابت خرید خودرو فکر نکنند. حمید جان ممنون از نظر شما، منتها شخصی که در این رنج قیمتی اقدام به خرید خودرو می کند مطمئنا فکر هزینه ها بوده و توانایی پرداخت هزینه ها را دارد. به خصوص که این خودرو به تعداد محدود وارد شده و طرفداران خاص خود را دارد.

http://besturnblog.irآلفارومئو جولیتا از جمله خودروهای کوچک و لوکس بازار است که مشتریان منحصر به فردی دارد. ایمنی بالا، فرمان پذیری قابل قبول و شتاب‌گیری فوق‌العاده از جمله مزایای این خودرو هستند. در سوی مقابل پیشرانه آلفارومئو جولیتا نسبت به کیفیت بنزین مورد استفاده به شدت حساس است و پیچیدگی فنی آن نیز اجرای تعمیرات دوره‌ای را دشوار می‌کند. آلفارومئو جولیتا یک خودرو دونفره است و برای مصارف خانوادگی چندان مناسب نیست. از سوی دیگر قیمت گزاف آن نیز موجب خواهد شد تا متقاضیان خرید این خودرو، پیش از انجام انتخاب نهایی مدت بیشتری را تامل سپری کنند.

مشخصات فنی آلفارومئو، استلویو شاسی بلندی پرقدرت از شرکت  خودروسازی ایتالیا مدل ۲۰۱۸  و قیمت آن در بازارهای جهانی

با مجله خبری خودرو بی درایو به صفحه قیمت آلفارومئو و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید نمودار نوسانات قیمت‎ بازار آن را مشاهده کنید. این شرکت در طول سال‌های ۱۹۳۲ تا ۱۹۸۶ توسط شرکت فین‌مکانیکا که بازوی صنعتی شرکت دولتی انگلیسی ایستیتوت پرلا ریکوسترازیونه بود، اداره می‌شد. سپس در ۱۹۸۶ شرکت خودروسازی فیات، آلفارومئو را از دولت انگلیس خریداری نمود[۴] و از فوریه ۲۰۰۷ تا ژانویه ۲۰۲۱ این شرکت به‌عنوان یکی از شرکت‌های تابعه شرکت فیات محسوب می‌شد.

  • این نیرو مانند پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری توسط یک جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ خودرو منتقل می گردد.
  • تولد آلفا رومئو میتو سرگذشت اسطوره ی میلانی را می‌توان سال 2008 میلادی دانست.
  • ب ام و هم بعضی از ماشیناشو تو چین تولید میکنه پس حتما ب ام و هم خوب نیست.
  • ازجمله تست معتبر موسسه euroncap که میتو توانست از پس آن به خوبی برآید.
بخوانید:  سمند همه چیز درباره خودروی سمند !! گواهیران | bedrive

اول قرار بود 60 تومن باشه اما حالا شده 82 ملیون ولی با اطمینان میتونم بگم توی ماشینهای تو ایران تو این قیمت رو دست نداره اما قیمتش خیلی بالاست.توی اروپا 26 هزار دلاره. با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت. برای اطلاع از قیمت باتری های خودرویی می توانید با شماره های نمایندگی تماس گرفته و از قیمت های روز مطلع شوید. حتی اگر قصد خرید ندارید می توانید از طریق شماره تلفن ۵۵۵۲۳۰۵۷ – ۰۲۱ و یا دیگر راه های ارتباطی که در سایت قرار داده شده با ما تماس بگیرید و به صورت رایگان از مشاوره کارشناسان استفاده کنید. برخی از قطعات به کار رفته در این خودروها به ویژه در بخش کابین از نوع پلاستیکی انتخاب شده و کیفیتی کاملا معمولی دارند.

الفارومئو میتو استثنائی کم کارکرد بدون رنگ

اما در الفا جز محل نصب پلاک در جلو که به علت قرارگیری در سمت چپ،همچنین نامناسب بودن سایز پلاک برای ان قسمت ،باعث شده تا مورد پسند عده ای از مردم قرار نگیرد،ولی به علت تازه وارد شدن خودروهایی در این کلاس ،هر دو خودرو مورد توجه همگان هستند. در مورد استارت باید بگم که در سایت رسمی آلفارومئو برای جولیتا و میتو نوشته که ” برای انتقال حس اسپرت بودن ماشین خودشون این قابلیت رو عمداً حذف کردن , ولی از سال 2013 رسماً به عنوان یکی از استانداردهای خودرو ها تو بازار عرضه میشه. آلفارومئو میتو تست‌های زیادی ازنظر امنیت را با موفقیت پشت‌سر گذاشته است. ازجمله تست معتبر موسسه euroncap که میتو توانست از پس آن به خوبی برآید. میتو باوجود بدنه مستحکم و وجود 6 کیسه هوایی در قسمت جلو، جانبی و پرده‌ای تا حد زیادی حافظ جان شما در تصادفات احتمالی است.

بخوانید:  پرچم ساحلی پرچم بادبانی قیمت در تولیدی طهران پرچم