نوار دور درب عقب چپ جک اس 5 فروشگاه قطعات یدکی بم خودرو-پارس قطعه

لوگو و برند کارلاین به عنوان علامت تجاری ثبت شده و هرگونه استفاده بدون کسب اجازه کتبی از آن پیگرد قانونی دارد کلیه حقوق برای کارلاین محفوظ اینجا چک کنید است. این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌یانصراف کلیک کنید. یک محرک برقی، بطور کلی شامل موتور الکتریکی، رله و میکروسویچ تشخیص وضعیت قفل می باشد. در این صورت می بایستی کاملا براساس دستورالعمل های خاص خودرو اقدام نمود.

  • امروزه بیشتر رانندگان خوش ذوق و با سلیقه اقدام به اسپرت کردن خودرو می کنند و هدف از اسپرت کردن یا تیونینگ ، رسیدن به حداکثر کارایی فنی و زیبا تر شدن اتومبیل است.
  • محل قرارگیری این قطعه در قسمت عقبی خودرو در سمت چپ و راست است.
  • شما می توانید محصول مورد نظر خود را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت از این سایت خریداری کنید.
  • این بخش یکی از قطعات مهم خارجی خودرو است و از آن جایی که درب هر خودرو تنها و فقط مناسب همان خودرو است، درب عقب جک S5 هم فقط مناسب همین خودرو است.

درب در خودرو دارای جایگاه مهمی است و نقش قابل توجهی در حراست و حفاظت از وسایل موجود در خودرو دارد. از نکات قابل توجه در مورد این قطعه، نداشتن تاب و موج، رنگ پذیری مناسب هنگام رنگ کردن درب، باز و بسته شدن راحت و آسان و مقاوم بودن درب هنگام باز کردن آن با فشار است. درب صندوق عقب جک S5 درب صندوق عقب جک S5 از قطعات اصلی بدنه محسوب می شود؛ وظیفه درب صندوق عقب جک S5 حفاظت از محتویات داخل صندوق عقب و همچنین محافظت از محتویات داخل صندوق در هنگام تصادف یا حادثه است. جنس این محصول از آلیاژ با کیفیت می باشد که در برابر ضربه از لوازم داخل صندوق محافظت… قفل درب صندوق عقب جک s5 اصلی بوده دارای ضمانت شرکت teknoparts میباشد.

ابزار نجاری

پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال می‌شود و نیازی به اطلاع‌ دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‏‌شود. لطفا به علت نوسانات قیمت و موجودی کالاها، قبل از ثبت سفارش با مدیریت فروشگاه تماس بگیرید. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. فروشگاه اینترنتی قطعات خودرو های چینی نامبر وان یدک تعهد دارد تمامی قطعات را با بالاترین کیفیت ممکن به مشتریان خود عرضه نماید. برای ثبت نهایی سفارش بر روی دکمه‌ی مشاهده سبدخرید کلیک کنید و برای افزودن دیگر محصولات به سبدخرید خود، بر روی دکمه‌ی ادامه کلیک کنید. فروش آنلاین در شهر تهران و برخی از شهرهای پرجمعیت ایران اقدام به تحویل فوری سفارشات نموده است.

بخوانید:  قیمت و مشخصات آلفارومئو جولیتا Giulietta کاراپ | bedrive

این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.

فروشگاه اینترنتی فروش آنلاین مرجع تخصصی نقد و برسی و فروش اینترنتی لوازم یدکی تمامی خودروهای در ایران است. سنسور ABS چرخ جلو جک J5 قطعه سنسور ABS چرخ جلو جک J5 از محصولات تولیدی کمپانی جک موتور می باشد که توسط فروشگاه اینترنتی نوین پارت به صورت فروش آنلاین ارائه می گردد. قطعه ارم جلو پنجره جک S5 از محصولات تولیدی جک موتور می باشد که توسط فروشگاه اینترنتی نوین پارت به صورت فروش آنلاین ارائه می گردد. تلسکوپی فرمان جک J5 قطعه تلسکوپی فرمان جک J5 از محصولات تولیدی کمپانی جک موتور می باشد که توسط فروشگاه اینترنتی نوین پارت به صورت فروش آنلاین ارائه می گردد. فروشگاه اینترنتی قطعات یدکی نوین پارت با پایبندی به اصل کلیدی، تضمین اصالت کالا و مشتری مداری همراه با درخواست مشتریان ارجمند با تکیه به تجربه خود در تامین کالاهای با کیفیت سعی در به دست آوردن رضایت مشتریان گرامی خواهد کرد (وجود شما تضمین وجود ماست).

ابزار نقاشی ساختمان

هرچند در این مورد بهتر است قفل آن را هم چک کنید تا مطمئن شوید مشکل از قفل درب نباشد. درب عقب جک S5 به‌ صورت مستقیم از تولید کننده اصلی از کشور چین وارد ایران شده‌ است؛ پس می‌توان گفت دارای مرغوب ‌ترین کیفیت و متریال لازم است. فلز به کار گرفته شده برای ساخت این قطعه از نوع مشابه ساخت بدنه خودرو جک اس ۵ می‌باشد.

نوار دور درب عقب چپ جک اس 5 فروشگاه قطعات یدکی بم خودرو-پارس قطعه

فلاپ درب عقب جک S5 وظیفه محافظت از بخش های مختلف خودرو در برابر ضربات وارد شده و همچنین زیبایی بخشی به خودرو را دارد.دیفیوزر یا فلاپ درب اتومبیل، قطعه اضافی است که به در خودرو نصب می‌شود. درصورت تصادف و وارد شدن صدمات به بدنه فلاپ ها ترمیم و صافکاری آن ها باید توسط فرد متخصص انجام شود تا در هندلینگ خودرو مشکلی بروز نکند. یدک مارکت، فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم یدکی ماشین و قطعات انواع خودروهای ایرانی و خارجی است که دسترسی شما به انواع قطعات، تجهیزات و لوازم یدکی را آسان می‌کند و کالای مورد نیاز شما را در سریع ترین زمان ممکن در هر کجای ایران که باشید به شما تحویل می‌دهد. به پشتوانه 14 سال فعالیت مستمر و حرفه‌ای در بازارلوازم یدکی خودرودر ایران، تلاش می‌کنیم تا تجربه بسیار خوبی از خرید آنلاین لوازم یدکی در YadakMarket.com را برای شما ایجاد کنیم. دلیل اصلی که باعث اقدام شما به تعویض درب عقب جک S5 می‌شود، تصادفات و آسیب‌های وارد شده به این قطعه است. همچنین زمانی که درب خودرو به راحتی باز و بسته نمی‌شود، ممکن است شما را مجبور به تعویض درب کند.

درب عقب جک S5 در فروشگاه اینترنتی یدک مارکت با کیفیت اصلی و مناسب‌ترین قیمت عرضه شده است. شما می‌توانید پس از ثبت سفارش، این محصول را با ارسال خیلی سریع در مدت زمان کمتر از ۲۴ ساعت در تهران و ۷۲ ساعت در سایر شهرهای کشور تحویل بگیرید. فروشگاه کارمیس به منظور جلب رضایت و اعتماد مشتری ، سعی در تامین قطعات و لوازم یدکی اصلی شرکتی و وارداتی برندهای معتبر و با کیفیت انواع خودروهای سواری چینی (جک، لیفان، ام وی ام، هایما ، اچ سی کراس ، فاو ) نموده است. در سایت ما که اصالت کالا ،کیفیت و قیمت تضمین شده است و کارشناسان ما مناسب با خودرو شما بهترین محصول را ارائه می دهند. شما می توانید محصول مورد نظر خود را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت از این سایت خریداری کنید. همچنین کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در ساعات کاری 9 صبح تا 18 خواهند بود.

بخوانید:  کدام خودروی جک در بازار ایران محبوب‌تر است | bedrive

این کالا ارم ستاره درب صندوق عقب جک S5 مناسب برای خودروی جک S5 اتومات و جک S5 دنده می باشد. درب عقب چپ جک اس JAC S5 نوعی در است که معمولاً به لبه جلویی آن لولا می‌شود، اما گاهی اوقات توسط سیستم های دیگری مانند ریل برای ورود و خروج از خودرو جک متصل می‌شود. درب عقب چپ جک اس JAC S5 اغلب پنجره های جانبی را برای دید از داخل خودرو یکپارچه می کنند و می توانند برای ایمن سازی خودرو قفل شوند. درب عقب چپ جک اس JAC S5 با وجود دستگیره های خود می‌توانند ظاهر وسیله نقلیه شما را ارتقا دهند، دستگیره های خودرو جک آسیب دیده را جایگزین کنند، و ورود و خروج از خودرو را برای افرادی که مشکل حرکتی دارند آسان‌تر می کند. درب صندوق عقب جک S5 از قطعات اصلی بدنه محسوب می شود؛ وظیفه درب صندوق عقب جک S5 حفاظت از محتویات داخل صندوق عقب و همچنین محافظت از محتویات داخل صندوق در هنگام تصادف یا حادثه است. جنس این محصول از آلیاژ با کیفیت می باشد که در برابر ضربه از لوازم داخل صندوق محافظت نماید و زیبایی بیرونی خودرو را نیز حفظ نماید و با دیگر قسمت های خودرو هماهنگی داشته باشد.