هرآنچه قبل از خرید کامیونت فورس باید بدانید!

۴ سیلندر خطی

ضمنا مجموعه دیزلیران توانسته با جذب نیروی جوان و متعهد و آموزش ایشان، تیمی از مجرب‌ترین و متخصص‌ترین کارشناسان را داشته باشد. بنابراین شما حتی اگر هنوز تصمیم صددرصدی برای خرید کامیونت فورس هم نگرفته باشید، می‌توانید با کمک و راهنمایی کارشناسان دیزلیران بهترین تصمیم را اتخاذ کنید.

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/244316/%D9%87%D8%B1%D8%A2%D9%86%DA%86%D9%87-%D9%82%D8%A8%D9%84-%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%88%D9%86%D8%AA-%D9%81%D9%88%D8%B1%D8%B3-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF

هرآنچه قبل از خرید کامیونت فورس باید بدانید!

امکانات ایمنی و رفاهی کامیونت فورس

مشخصه

سیستم سوخت رسانی

جلو؛ فنر تخت پارابولیک

نکته مهم این که کامیونت فورس ۶ تن در ابتدا به صورت بدون خواب طراحی و تولید می‌شد. یعنی تفاوت اصلی میان فورس ۶ تن و ۸ تن دقیقا همین مورد بود. اما تقریبا از تولید دوم بود که گروه تولیدی بهمن دیزل تصمیم گرفت علاوه بر فورس ۶ تن بدون خواب، یک مدل فورس ۶ تن خوابدار هم بسازد. با این تفاسیر در بازار حال حاضر، سه مدل کامیونت فورس موجود است.

۴ سیلندر خطی

توان موتور

CUMMINS

هرآنچه قبل از خرید کامیونت فورس باید بدانید!

CUMMINS ISF۳.۸S۵۱۵۴

مطمئنم اگر به تصاویر مربوط به داخل کامیونت فورس نگاهی بیندازید، در همان نگاه اول جذب زیبایی مانیتور طراحی شده در داخل این خودرو خواهید شد. صندلی هایی که با پارچه مرغوب روکش شده اند و قابلیت تنظیم دستی در حالت های مختلف دارند، سیستم صوتی بی مانند که امکان اتصال گوشی موبایل را برای شما فراهم می‌کند، دکمه هایی که کار با گوشی موبایل را برای شما ممکن می‌سازند و همه محدودیت ها را از بین می‌برند نیز از دیگر ویژگی های ظاهری کامیونت های فورس محسوب می‌شوند.

کامیونت های فورس ساخت کجا هستند؟! مطمئنم تعداد قابل توجهی از شما که طالب خرید این کامیونت ها هستید اصلا نمی‌دانید که برند فورس برای کدام کشور است و کجا ساخته می‌شود؟!

بخوانید:  دور سوم فروش یکپارچه در راه است؟

حداکثر ظرفیت محور عقب

کامیونت فورس ۸ تن

انژکتور – کانال مشترک (بوش – آلمان)

جلو؛ فنر تخت پارابولیک

ساچمه‌ای گردان – هیدرولیکی

کامیونت های فورس را می‌توان جزو زیباترین و بروزترین کامیونت ها دانست. طراحی مربعی شکل شاسی، استفاده از جلو شیشه های کرومی و چراغ هایی با طراحی خاص و اندازه نسبتا بزرگ و ده ها ویژگی دیگر دست به دست یکدیگر داده اند تا فورس نه فقط از نظر کیفیت، بلکه از لحاظ ظاهری هم فوق العاده باشد.

عملکرد ترمز

بادی – روغنی

۱۵۵ / ۲۶۰۰ HP/RPM

۳۲۰۰

ساچمه‌ای گردان – هیدرولیکی

کامیونت فورس ۶ تن

EBD + ABS

کامیونت فورس در حال حاضر در دو تناژ ۶ تن و ۸ تن تولید و به بازار عرضه می‌شود. این دو تناژ از نظر ویژگی های فنی و حتی ظاهری، تفاوت های چندانی با یکدیگر ندارند. اما با این حال من در ادامه مشخصات هر دو مدل را در کنار یکدیگر قرار می‌دهم تا شما بتوانید با مقایسه میان آن ها، درست‌ترین تصمیم را اتخاذ کنید.

مشخصات فنی کامیونت فورس

EEV – EURO ۵

مدل موتور

هرآنچه قبل از خرید کامیونت فورس باید بدانید!

نگاهی به مشخصات و ویژگی های کامیونت های فورس

دیزلیران مجموعه‌ای بزرگ و باسابقه در زمینه خرید و فروش انواع کامیونت، کامیون و کشنده در ایران است. این مجموعه در حال حاضر هر سه مدل کامیونت فورس را با شرایط اقساطی هم به فروش می‌رساند. پس اگر به دنبال خرید کامیونت فورس (نقد یا اقساطی) هستید پیشنهاد می‌کنم همین حالا به سایت دیزلیران مراجعه کنید.

هرآنچه قبل از خرید کامیونت فورس باید بدانید!

درباره کامیونت فورس چه می‌دانید؟!

EEV – EURO ۵

۳۲۰۰

تعداد سیلندر

زمان زیادی نکشید که گروه تولیدی بهمن دیزل از کامیونت فورس رونمایی کرد. البته که این گروه قبل از آن هم کامیونت شیلر را که ظاهری شبیه به کامیونت ایسوزو دارد و تحت لیسانس این کمپانی ساخته می‌شود را نیز به بازار معرفی کرده بودند. اما علی الظاهر کامیونت های فورس یک سروگردن بالاتر از کامیونت های شیلر و حتی رقبای خارجی خود قرار داشتند.

من به عنوان فردی که در زمینه خرید و فروش انواع خودروهای سنگین و نیمه سنگین سال ها تجربه کسب کرده‌ام، کاملا شما را درک می‌کنم که انقد محتاطانه عمل کنید! اما در کنار آن می‌خواهم ماحصل تجاربم را در اختیارتان بگذارم تا بتوانید انتخابی درست داشته باشید.

سیستم تعلق

همانطور که ملاحظه کردید از لحاظ مشخصات فنی، میان این دو مدل کامیونت تفاوت خاصی وجود ندارد که البته طبیعی است. چون اگر قرار بود مشخصات فنی متفاوتی داشته باشند، هر دو به کامیونت فورس نامگذاری نمی‌شدند.

۶۸۰۰

قیمت کامیونت فورس، مشخصات کامیونت فورس و نحوه خرید اقساطی کامیونت فورس سه مسئله بسیار مهم هستند که بی شک ذهن شما عزیزی که متقاضی خرید این کامیونت هستید را به خود درگیر کرده و شما را به چالش کشیده اند! در کنار این موارد حتما دائم این سوال را از خودتان می‌پرسید که؛ آیا کامیونت های فورس در مقایسه با کامیونت های رقبای خارجی ارزش خرید دارند یا نه؟!

عملکرد کلاچ

و … .

خرید نقد و اقساطی کامیونت فورس با شرایط عالی

عقب؛ فنر تخت چند لایه مجهز به کمک فنر هیدروتلسکوپی

هرآنچه قبل از خرید کامیونت فورس باید بدانید!

نمای داخلی کامیونت فورس

انژکتور – کانال مشترک (بوش – آلمان)

همین مزایا و برتری ها که زنجیروار کنار یکدیگر چیده شده بودند، کامیونت های فورس را به یکی از محبوب‌ترین کامیونت ها در میان رانندگان و فعالان ناوگان حمل و نقل تبدیل کردند. این خودروی مونتاژ ایران هم اکنون بازار را در دست دارد، و جزو اولین گزینه های پیشنهادی به افرادی است که به دنبال خرید کامیونت قیمت مناسب اما باکیفیت هستند.

در چند سال گذشته نمودار قیمت کامیونت های خارجی در ایران، روند صعودی داشته و این را حتما همه شما می‌دانید. سازندگان خودرو در ایران که این اوضاع را دیدند به فکر تولید کامیونت هایی با کیفیت مدل های خارجی افتادند. چون می‌دانستند تولید این خودروها در داخل کشور صرفه اقتصادی زیادی دارد و ساخت آن ها هم به نفع خودشان است و هم به نفع خریدار!

استاندارد آلایندگی

خودرو فورس از نظر امکانات ایمنی و رفاهی نیز واقعا بی مثال و بی رقیب است. مهمترین و کارآمدترین این امکانات عبارتند از؛

  • چراغ مه شکن جلو و عقب
  • چراغ رانندگی در روز
  • رادیو
  • USB SD
  • کولر
  • گرمکن آینه های جانبی
  • کروز کنترل
  • مولتی مدیا LFT لمسی
  • بلوتوث
  • رهیاب
  • کلیدهای روی غربیلک فرمان جهت دسترسی به مولتی مدیا و کروز کنترل
  • شیشه بالابر برقی
  • قفل کن مرکزی
  • قابلیت نصب دوربین دید عقب
  • تخت خواب و امکان تبدیل صندلی های جلو به تخت خواب
  • رادیو

خب حالا که با تمام ویژگی ها و مشخصات کامیونت فورس آشنا شدید، می‌خواهم بدانم نظرتان راجع به این خودرو ملی چیست؟! اگر نظرتان مثبت است و قصد خرید دارید ولی پولتان نقد نیست، می‌توانید همین حالا با همان مقدار سرمایه‌ای که دارید، این خودرو را از بزرگترین مرجع خرید و فروش خودرو سنگین خریداری کنید.

بادی – روغنی

حداکثر ظرفیت محور جلو

EBD + ABS

عقب؛ فنر تخت چند لایه مجهز به کمک فنر هیدروتلسکوپی

۶۸۰۰

۱۵۵ / ۲۶۰۰ HP/RPM

عملکرد فرمان

بخوانید:  تست شیائومی برای ورود به بازار خودروهای پرترافیک