هزینه نصب سقف کاذب و کناف چقدر است؟ شرکت اطمینان صنعت رهپویان

عموما متخصصان نصب و مجریانقیمت سقف کاذب پی‌وی‌سی، را با احتساب خرید پانل یا تایل PVC اعلام می‌کنند. سقف کاذب کنافبا هدف کاهش ارتفاع سقف، نورپردازی وفیبر نوری در سقف کاذب ساخت حجم دکوراتیو با استفاده از صفحات گچی اجرا می‌شود. این صفحات گچی عموما به‌صورت ساده یا دورباکس(نورمخفی) نصب می‌شوند. متخصصان هزینه سقف کاذب کنافرا به دو صورت دستمزد صرف یا دستمزد به همراه مصالح اعلام می‌کنند و این عدد با توجه به عوامل و شرایط کار متغیر است.

سقف کاذب پی وی سی کد 104 هات استمپ

اتحادیه رو نمیدونیم ولی وقتی کار باکس متراژ کمی داشته باشه، بصورت طولی محاسبه میشه. برای واحد ۱۳۵ متری قیمت تموم‌شده بین ۲۵ تا ۳۰ تومن برای هر سقف خواهد بود. ولی برای دادن قیمت دقیق نیاز هست مجری حضورا برای بازدید بیاد. می تونید در لینک زیر ثبت نام کنید تا همکاران بهتون مجری معرفی کنند. حساب کتاب کرده میگه ۵۸مترکناف کار کرده و مبلغ ۱۳میلیون از من پول گرفته .

  • متخصصان هزینه سقف کاذب کناف را به دو صورت دستمزد صرف یا دستمزد به همراه مصالح اعلام می‌کنند و این عدد با توجه به عوامل و شرایط کار اجرای سقف کاذب متغیر است.
  • هر یک از سقف های کاذب کناف و یا رابیتس معایبی دارند که باعث شده تا افراد بسیاری می خواهند هر یک از سقف کاذب را انتخاب کنند، بیشتر به سمت سقف کاذب پی وی سی گرایش پیدا می کنند.
  • زیرا در بازار انواع متریال با کیفیت‌های متفاوت موجود بوده و باید با توجه به محل نصب و مشخصات فنی خواسته شده در نقشه‌های اجرایی و یا دستگاه نظارت اقدام به خرید نمود.
  • محاسبه قیمت سقف کاذب به صورت مترمربع انجام می شود و برای به دست آوردن متر مربع فضای خود باید مساحت فضا را به دست آورید.
  • هنگامی که ما می‎ خوایم سقف کاذب خریداری کنیم، معمولاً میریم و چندین فروشگاه سر می‌زنیم؛ خیلی از ما هنگام خرید، فقط قیمت رو مد نظر داریم و بعد از پیدا کردن حداقل قیمت، با فروشنده توافق می‎کنیم و پروژه خودمون رو به اون می‎ سپاریم.

هم چنین برای اندودکاری بر روی دهانه های کولر و تأسیسات نیز از این نوع سقف کاذب استفاده می گردد. یکی از معضلات امروزه افراد خرید به صورت حضوری و از بازارهای خیابانی است زیرا معمولا تردد بسیار سخت شده است و تنوع باری که با جست و جوی در اینترنت میتوانید در اختیار داشته باشید حتما در مغازه ها وجود ندارد. شیوه ی نوظهور خرید که خوشبختانه با زحمات مکرر و تمهیداتی که شرکت های معتبر همنچون آذران مدرن در خدمت مشتریان قرار د اده اند. بارها شده است مشتریان محترمی که قصد خرید از مجموعه ما را داشته باشند در مورد اینکه چه سلیقه و محیطی را دراختیار دارند سوال کرده ایم، از زیبایی گرفته تا عایق صوتی بودن، تا پوشش دهی برای یک عمر زندگی کردن در منزل همه از راهکارهایی است که خدمت شما عرض خواهیم کرد با ما تا انتهای مقاله همراه باشید. برای آشنایی با عوامل مؤثر در تعیین قیمت این نوع سقف کاذب، صفحه قیمت کناف را مطالعه کنید. برای مثال، رابیتس‌کاری به‌واسطه استفاده از مواد اولیه استیل یا فولادی، گچ و مراحل اجرا، هزینه بیشتری نسبت به کناف دارد.

بخوانید:  بررسی مشخصات سمند LX 1382 1401 | bedrive

اگر به دنبال سقف کاذب ارزان هستید باید بگوییم این قبیل خدمات ساختمانی تنها با خرید یک محصول محاسبه نمی شود و به همین دلیل نمیتوان از روی قیمت پایه انواع سقف نتیجه گرفت که کدامیک ارزان تر و به صرفه تر از بقیه خواهد بود. به علت کثیف کاری زیاد گچ و تولید گرد و خاک از سقف کاذب رابیتس در بازسازی ساختمان و کارهای کوچک استفاده نمیشود و معمولا برای ساختمانهای در حال ساخت از این متریال استفاده میشود.بهترین متریال جایگزین کناف میباشد. سقف کاذب کناف ثابت ، به دو صورت دکوراتیو و ساده یا یکپارچه قابل پیاده سازی است، سقف کاذب کناف ثابت دکوراتیو، شامل باکس ساده حاشیه، باکس نور مخفی حاشیه،سقف کاذب تونلی، کمانی، قوسی یا گنبدی و Asma tavan … می باشد که دست طراحان و معماران داخلی را در پیاده سازی ایده های خلاقانه برای پیاده سازی سقف کاذب در محیط هایی مثل سالن های ورزشی، رستوران ها، دکور بندی سقف مغازه ها، لابی هتل ها مکان های فرهنگی و هنری و… با توجه به ین بسیاری از افراد ترجیح می دهند از کارخانه های تولیدی سقف کاذب را خریداری کنند. علاوه بر جنس و نوع سقف کاذب، طراحی سقف کاذب می تواند تاثیر بسیاری بر روی قیمت آن ها بگذارد.

سقف کاذب جدید + لیست قیمت سال1401 + نمونه کارهای 2022

همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های بنایی و دکوراسیون را خواهند داشت. طرحی نو و اجرایی دقیق متناسب با سلیقه و خواسته شما مناسب برای کاربری فضا ارائه خواهیم داد که با تمام استانداردها در دنیا مطابقت خواهد داشت . پارچه های کشسان ضد حریق و ایمن هستند و میتوانند در برابر آب و رطوبت نیز طول عمر بالای خود را حفظ کنند. سقف کششی بصورت شفاف، نیمه شفاف و مات و آینه ای تولید می شوند.

بخوانید:  فروش اقساطی جک S5 با تسهیلات طولانی مدت سپند خودرو | bedrive

مزیت‌های نصب سقف کاذب چیست؟

هزینه نصب سقف کاذب و کناف چقدر است؟ شرکت اطمینان صنعت رهپویان

بنابراین سقف های کاذب کناف که این ویژگی ها را دارند، قیمت آن ها می تواند تا 3 برابر بیشتر از دیگر سقف ها باشد. سقف کاذب پی وی سی چاپی و هات استمپ مزایای زیادی دارد که از جمله آن ها می توان به براق بودن، ضد خش بودن و مقاومت آن در مقابل گرما و رطوبت اشاره کرد. همچنین هم به صورت پانل طولی و هم به صورت تایل قابل دسترس هستند. این نوع سقف کاذب دارای طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی می باشد که نوع هولوگرامی آن با تابش نور و تغییر زاویه به صورت شبرنگ دیده می شود که این مورد جز جذابیت های این سقف می باشد.

در بازار تمام پنل‌های گچی پیش‌ساخته به کناف معروف شده‌اند هرچند که کناف نام یک برند است و کارخانجات مختلفی اقدام به تولید گچ برگ می‌نمایند. در هنگام خرید باید دقت داشت که ملاک فقط قیمت نباشد و به مشخصات فنی محصول نیز توجه شود. زیرا در بازار انواع متریال با کیفیت‌های متفاوت موجود بوده و باید با توجه به محل نصب و مشخصات فنی خواسته شده در نقشه‌های اجرایی و یا دستگاه نظارت اقدام به خرید نمود. قبل از اینکه در مورد قیمت سقف کاذب صحبت کنیم باید بدانیم سقف کاذب چند مدل هست و ضخامت آن چقدر است؟ سقف های کاذب انواع مختلف و قیمت های گوناگونی دارد که در این بخش شما را با انواع سقف های کاذب و قیمت های آن آشنا می سازیم. با ما باشید تا شما را با انواع سقف کاذب، تایل های سقف کاذب، اجرت نصب، طراحی اجرای انواع سپری سقف کاذب gst آشنا سازیم. مسلما با داشتن دکوراسیون جذاب و زیبا با استفاده از سقف های کاذب خصوصا سقف کاذب کناف و همچنین ایجاد تغییراتی دیگر مثل استفاده از پارکت لمینت که این روزها استفاده از آن در محیط های مسکونی ، تجاری و ….

شناخت این ویژگی ها میتونه به شما در انتخاب صحیح سقف مورد نطرتون کمک کنه. پس بیاین در همین ابتدا ببینیم که سقف کاذب چه انواع و مدل هایی داره. ممکن است طی مرور زمان سبک سقف کاذب از نظر شمادمده شده باشد و یا به دلایل مختلف نیاز به تعمیرات سقف کاذب باشد.معمولا در تعمیرات منازل یکی از اقداماتی که توسط صاحبان منازل یا طراحاندکوراسیون پیشنهاد می شود، ایجاد تغییر و تعمیرات سقف کاذب و یا ساخت سقفکاذب جدید و مدرن می باشد. تعویض یا تعمیر سقف کاذب تاثیر شگرفی درزیباسازی منازل و ساختمان ها دارد. انواع طرح های سقف کادب در شرکت سبک مدرن اجرا می شود که برخی از نمونه کارها را در زیر می توانید ببینید. شرکت خدمات عمرانیدر این بخش سعی کردیم اطلاعات کاملی در زمینه عوامل موثر بر قیمت سقف کاذب جمع آوری کنیم.

بخوانید:  خرید و فروش و قیمت خودرو آلفارومئو در تهران دیوار | bedrive

معمولا کارشناسان طبق تجربه ای که دارند برآوردی کلی از متریال و هزینه اجرا و نصب آن را به شما اعلام میکنندو در صورت توافق شما بر اساس متراژ کار خود بها میپردازید. معمولا از بخشی از منزل را به یک قسمت از سقف های کاذب اختصاص میدهند. مثلا در سرویس های بهداشتی بسیار رایج است که از سقف های آسمان مجازی، پی وی سی، تایل های گچی و یا طلغ های دوغی و مات استفاده کند. در سالن های پذیرایی بسیار رایج است که از سقف های کاذب کشسان، گلس، اسمان مجازی،‌cnc و کناف استفاده شود، در اتاق های خواب بسیار رایج است که از سقف های کاذب، کشسان به جهت نورپردازی و اسمان مجازی و نیز کناف استفاده گردد. سقف کاذب pvc‌ پی وی سی در بخش های قبلی اشاره شد معمولا در ساختمان هایی که این روزها ساخته می شود صدای طبقه بالایی،‌ همسایه طبقه پایینی را اذیت میکند، بنابراین تیم ما بر آن است که هر کدام از متریال های خود را به دوستان و مشتریان معرفی کند، دیوارپوش پی وی سی قادر نیست که صدای زیادی را بگیرد ولی نمای زیبایی دارد.

ارزانترین سقف کاذب را شما در تایل های 60 در 60 میتوانید مشاهده کنید. سقف کاذب که به عنوان یک پوشش دهنده وجود دارد می تواند به شکل صورتهای گچی، تایلی، پانلی و حتی شیشه ای هم وجود دارد اما موضوع مهم این است که چون نوعی سقفی را شما مد نظر دارید حتی بعضی از وقتها با کمی خوش سلیقگی میتوانید نوعی از سقف را انتخاب کنید که هم مقرون به صرفه است و هم اینکه جایگزین مناسب برای سقف کاذب خواهد شد. سال های فروش در صنف دکوراسیون داخلی به من نشان داد که سقف های پی وی سی ارزانترین مدل از سبک های سقف است و میتوانید هم نمای زیبایی داشته باشد و هم اینکه از نظر قیمت مرقوم به صرفه باشد. چنانچه که صرفه اقتصادی برای شما مهم است حتما از سقف های کاذب پی وی سی استفاده کنید. قیمت سقف کاذب با توجه به جنس مصالح، کاربرد و دستمزد اجرای آن متفاوت است. هرکدام از این سقف‌های کاذب ویژگی و کاربردهای متنوعی دارند، اما به‌طورکلی برای تزیینات داخلی ساختمان به کار می‌روند.