همه چیز درباره صرافی کوینکس که حتما باید بدانید احراز

همه چیز درباره صرافی کوینکس که حتما باید بدانید احراز صفحه ای باز می شود که در قسمت Security Setting گزینه Mobileرا پیدا کرده و روی Bind که در روبه روی آن نوشته شده کلیک کنید. تمام ورودی ها و تریدهای شما به کوینکس غیر فعال خواهد شد. در قسمت telegram شما می توانید وارد گروه تلگرام کوینکس شده تا اخبار مهم کوینکس را از آنجا چک کنید.

شرط ورود به حساب کاربری Coinex

بله در کوینکس، می توانید به صورت لوریج دار و فیوچرز هم معامله کنید. از طریق دکمه های زیر، می توایند اپلیکیشن کوینکس را برای اندروید و ios دانلود کنید. بنابراین موجودی واقعی حساب شما ۴ BCH است که در واقع کمتر از مقدار واقعی حساب (۵ عدد BCH) است. این شرایط مانند این است که در مغازه خود ۵ لباس دارید اما یکی از آن‌ها را برای فروش در ویترین قرار داده‌اید. شما از کدام صرافی برای معامله‌گری استفاده می‌کنید؟ تجربیات و نظرات خود را با ما و سایر مخاطبان داجکس به اشتراک بگذارید. ۶- چنانچه در مورد مشکل خود تصویری در دست دارید می‌توانید آن در این قسمت به درخواست خود متصل کنید.

مراحل تغییر رمز عبور حساب کوینکس

بعد از انجام مراحل بالا شما مراحل ثبت نام صرافی کوینکس را با موفقیت طی کردید. برنامه «Authenticator» را در تلفن خود باز کرده و در گوشه سمت راست روی گزینه [+] بزنید. حجم خرید و فروش این شت کوین ها بسیار پایین و تقریبا بدون استقبال بوده، اخیرا کوینکس ارزهای با ارزشی را لیست کرده و حذف شت کوین ها ، می‌تواند در پایداری خدمت و حفظ ارزش کوینکس موثر باشد. اگر یک هولدر هستید که نیاز به معامله ارزهای دیجیتال دارید، ViaWallet را دانلود کنید و سواپ یا مبادله یکپارچه معاملاتی آن را امتحان کنید. 🔵 دامنه اصلی این صرافی coinex.com می باشد که با بررسی Whois دامنه متوجه شدیم در سال 2001 ثبت شده است و چندین سال است کوینکس بدون مشکل کار کرده است.

بخوانید:  خودروهای شاسی بلند چینی در ایران ، از ۷۵۰ میلیون تا 2 میلیارد تومان ! 13 دی 1401 | bedrive

فعال کردن تایید دو مرحله ای از طریق حساب کوینکس

به جز دور زدن تحریم‌ها، صرافی‌های معتبر خارجی‌ هستند که به کاربران ایرانی اجازه معامله کردن می‌دهند. صرافی کوینکس یکی از معدود صرافی‌هایی است که برخلاف اکثر صرافی‌های دنیا، ایرانی‌ها را تحریم نکرده است. حتی این صرافی در اقدامی قابل تامل، زبان فارسی را به پنل کاربری خود اضافه کرده است. فعال کردن کد ورود ۲FA هیچ ارتباطی به احراز هویت در این صرافی ندارد. از این رو توصیه می‌کنیم که برای استفاده از ایمن از خدمات کوینکس بدون احراز هویت حتماً این مهم را برای حساب کاربری خود فعال کنید.

باید درکادر سمت چپ کشورتان و در کادر سمت راست، شماره تلفن خودتان را تایپ کنید. وقتی کد به شماره همراه شما ارسال شد، آن را وارد کرده و روی گزینه بزنید. تا اینجا حساب شما در کوینکس ساخته شده است و باید در ادامه دوباره وارد آن شوید و مراحل احراز هویت خود را انجام دهید.

شما از کدام صرافی برای معامله‌گری استفاده می‌کنید؟

کپی را در آدرس خروجی پلتفرم ارسال کننده قرار دهید و درخواست واریز BTC را در کوینکس ارسال یا submit نمایید. این هزینه اندکی پایین‌تر از میانگین معمول در بازار معاملات ارز دیجیتال است. متوسط هزینه در صرافی‌های دیگر تقریباً 0.25 درصد است. پلت فرم معاملاتی صرافی کوینکس هزینه‌های متفاوتی را بین دریافت‌کنندگان و پرداخت‌کنندگان شارژ نمی‌کند.

زمانی که عدد مشخص شده به عدد بازار نرسد، به هیچ عنوان در این نمودار قرار نمی گیرد. ۴- تیک موافقت با شرایط کوینکس (…I’ve read and) را علامت بزنید. سکه ای را که می خواهید برداشت کنید ، انتخاب کنید و روی برداشت یا Withdraw کلیک کنید. کد مربوطه را در جایی یادداشت نمایید زیرا در آینده به آن نیاز خواهید داشت. سپس تیک پذیرش قوانین سایت را بزنید تا به مرحله بعد منتقل شوید.

بخوانید:  معرفی کامل و تخصصی خودرو جک S5 | bedrive

یعنی پوزیشن شورت خود را که با قیمت Avg Entry گرفته ایم در قیمت ۵۵ سنت خریداری کرده ایم. حال باید در قسمت Buy XRP پوزیشن خود را خریداری کنیم. اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه ثبت نام در صرافی کوینکس لطفا از سایت ما دیدن کنید. ولی باید قیمت بالاتری را در نظر بگیریم که Stop loss هم لحاظ شود. به طور مثال Stop loss را روی عدد ۶۰ سنت تنظیم می کنیم. قرارداد را روی ۶۵ سنت می گذاریم و گزینه Confirm را کلیک می کنیم.