پرایس اکشن Price Action چیست؟ همیار کریپتو-آکادمی حسینی فایننس

بسیاری از معامله‌گران از نمودارهای کندل استیک استفاده می‌کنند، زیرا نمایش بالاترین مقدار، پایین ترین مقدار، مقادیر مربوط به باز و بسته شدن کندل ها، همه به تجسم بهتر حرکات قیمت کمک می‌کنند. برای کندل شناسی می توانید با استفاده از فیلم های آموزش پرایس اکشن دوره معین صادقی بهترین الگو ها را پیدا کنید و حرکت بازار را بفهمید و معاملات خود را در همین راستا قرار دهید. پرایس اکشن سبک‌های مختلفی دارد اما نگاه اکثر معامله‌گران به روش پرایس اکشن ال بروکس است. این سبک از پرایس اکشن بهترین است و به آن می‌توان درآمدهای کلانی به دست آورد.

همه چیز را ساده ببین!

ممنون از پیام پر مهر و محبت شما و خوشحالیم که دوره آموزش پرایس اکشن دکتر اناری برای شما مفید بوده است. ماروبزو نوعی الگوی کندل استیک است که در آن هیچ سایه‌ای، نه از بالا و نه از پایین، وجود ندارد. این نوع الگو معمولاً‌ اولین مرحله در شکل‌گیری یک روند نزولی یا صعودی است. در الگوی ماروبزو، رنگ کندل نشان‌دهنده نوع فشار حاکم بر بازار است.

  • متداول‌ترین شاخص پرایس‌اکشن، مطالعه روندها و میله‌های قیمتی است که جزئیاتی مانند قیمت باز و بسته شدن بازار و سطح پایین و پایین آن در یک بازه زمانی خاص را ارائه می‌دهد.
  • که میتوانید یک درآمد ثابت و پایدار را برای خودتان داشته باشید.
  • سلام بر شما دوست عزیز ببینید علاوه بر همه­‌ی مزایایی که روش پرایس اکشن دارد، برای تسلط روی آن به تمرین مداوم احتیاج خواهید داشت.
  • ولی با وجود این قسمت ها، مهم ترین روند بازار، روند غالب در نمودار روزانه هست که از اهمیت زیادی برخوردار هست.
  • IP شما کشور United States را نشان می‌دهد و تمام مطالب سایت اعم از کیفیت ویدیوها، تاریخ شروع، ظرفیت دوره ها، درگاه پرداخت و غیره را متناسب با United States خواهید دید.
بخوانید:  خودروهای جک موجود در بازار ایران | bedrive

من دوره های زیادی رو گذرونده بودم و از فارکس سرخرده شده بودم. ممنونم از شما که با آموزشهای عالیتون باعث شدید دوباره عاشق فارکس شم و به سود برسم. معامله گران کوتاه مدت که اسکلپرها نیز در این دسته قرار میگیرند. تحلیلگران پرایس اکشن به مشاهده انداره نسبی، شکل، موقعیت، رشد و حجم شمع ها (کندل سایت حسینی فایننس ها) نگاه میکند. در این روش، معامله گر، از چند روز تا چند هفته در یک معامله باقی میماند تا بتواند به سود مورد نظر خود برسد.

روش ها و متد های تحلیل بسیاری وجود دارد که به معامله گران کمک میکند بتوانند قیمت های آتی دارایی ها در بازارهای مالی مختلف را حدس بزنند و به دنبال آن از سودهای حاصل از پیش بینی های صحیح خود بهره بگیرند. همونطور که گفتیم، تحلیل تکنیکال یکی از ابزارهایی هست که معامله گران و سرمایه گذاران با استفاده از تحلیل ها و پیش بینی هایی که از قیمت ارزهای دیجیتال می کنند، اقدام به سرمایه گذاری می کنند و بر اساس همون تحلیل ها سود به دست میارن. به این منظور سایت ها و پلتفرم های زیادی به وجود اومدن که می تونین با استفاده از اون ها به تحلیل تکنیکال مشغول بشین. به این ترتیب اگه تراکنش های زیادی در شبکه ثبت بشه، این برداشت رو می کنند که تقاضا برای خرید اون ارز دیجیتال بیشتر میشه و احتمال داره تا قیمت افزایشی بشه. با توجه به دوره های برگزار شده قبلی و همچنین پرسش ها و مشکلات کاربران، طوری این دوره فصل بندی و تدوین شده است. تایید ورود به معامله با الگوی شمعی ژاپنی در معامله به سبک پرایس اکشن از شکل گیری الگوهای شمعی نیز مهم تر است.

استراتژی پرایس اکشن ال بروکس در کل جهان مشهور بوده و می توان گفت تریدر های تمامی کشور های جهان با این سبک آشنا بوده و تریدر های حرفه ای دوره ای آن را مشاهده کرده و آموزش دیده اند. ال بروکس به صورت منظم در کنفرانس های MoneyShow و TradersExpo سخنرانی می کند. و تابحال به بیش از ده هزار نفر نحوه معامله را آموزش داده است. او کتاب های زیادی در زمینه معامله در فارکس و سایر بازار های مالی نوشته است و این کتاب ها به بسیاری از زبان های دنیا ترجمه شده اند. یکی از انواع اندیکاتورها، اندیکاتور روندی یا Trend هست که مورد استفاده معامله گران و تحلیلگران بازارهای مالی قرار می گیره. همچنین بهتره بدونین که از انواع اندیکاتورها هستن که از قیمت یه دارایی یا ارز دیجیتال در بازه های زمانی مختلف میانگین می گیره و سیگنال خرید و فروش به معامله گران میده.

بخوانید:  آموزش فارکس رایگان صفر تا صد آنچه باید درباره Foreign Exchange بدانید! تریدر نووا

دوره آموزش پرایس اکشن وتحلیل تکنیکال – صفر تا 100

واقعا اینه که پرایش اکشن به هیچ وجه اون چیزی که شماها توی اینترنت سرچ می‌کنید میاد از کندل‌ها، از الگوهای نموداری، از سطوح حمایت و مقاومت نیست، بلکه این سطوح اول و نهایتاً این چیزایی که گفتم شاید به سطح ۲ پرایس اکشن برسه. پرایس اکشن روشی برای خرید و فروش در بازار های مالی مانند فارکس و یا ارزهای دیجیتال و یا بورس است که بر اساس آنالیز و بررسی حرکات قیمت در طول زمان است. این روش توسط بسیاری از معامله گران از جمله معامله گران بزرگ در سازمان ها و بانک ها و یا معامله گران خرد یا Retail Trader ها مورد استفاده قرار میگیرد. به عبارت دیگه پرایس اکشن نوعی تکنیک معامله گری و تحلیل بازار هست که به تریدر این امکان رو میده تا با استفاده از حرکت های واقعی قیمت، تصمیم های خودشون رو برای انجام معامله ها بگیرن.

یکی از مهمترین مهارت هایی که هر معامله گر در زمینه آموزش ارز دیجیتال برای فعالیت در این بازار به آن احتیاج دارد، تحلیل تکنیکال است. یکی از سبک ها و زیر مجموعه های بسیار محبوب این نوع از تحلیل پرایس اکشن میباشد. در این سبک معاملاتی، تریدر با بررسی رفتار قیمت و حرکات آن در گذشته نسبت به خرید یا فروش یک ارز دیجیتال تصمیم میگیرد. برای آموزش پرایس اکشن باید از یک منبع مناسب بهره بگیرید؛ چرا که این سبک معاملاتی در کنار سادگی، ظرافت هایی را دارد که عدم رعایت آن ها تحلیل پرایس اکشنی شما را بدون اعتبار میکند.

بخوانید:  برای یادگیری زبان انگلیسی از کجا شروع کنیم زبانشناس | zabannew

آیا استراتژی پرایس اکشن ال بروکس سودآور است؟

پرایس اکشن Price Action چیست؟ همیار کریپتو-آکادمی حسینی فایننس توجه به این موارد سبب می شود از تفکر در یک قالب ثابت خودداری کنید. نکات زیر سبب می شود از بسیاری از اشتباهات معاملاتی که سایرین مرتکب شده اند اجتناب کرده و از انتظار برای الگوهای قالبی دوری کنید. در آموزش پرایس اکشن، نام اصلی این الگوPinocchio Bar (پینوکیو)‌ است. دلیل انتخاب این اسم برای این الگو این است که شکل ظاهری آن مانند دماغ پینوکیو دراز است.

اما کندل اوت ساید بار زمانی شکل می‌گیرد که بازار تصمیم خود را برای حرکت به یک سمت گرفته است. کندل شکل گرفته در این الگو معمولا سایه بلند اما بدنه کوتاهی دارد. برای شروع کار با پرایس اکشن ابتدا باید اجزای یک کندل را بشناسیم تا به بررسی الگوهای پرایس اکشن بپردازیم. تحلیل پرایس اکشن را با همه نرم‌افزارهای معاملاتی (متاتریدر، نینجا تریدر، ترید استیشن و…) می‌توان انجام داد. تشکل های تحلیل فنی و الگوهای نمودار از عمل قیمت مشتق شده اند. ابزارهای تحلیل تکنیکال مانند میانگین متحرک از روی عمل قیمت محاسبه شده و برای اطلاع رسانی معاملات در آینده پیش بینی می شوند.