چند روز بعد فاکتور شدن ماشین تحویل میدن

اصولا باید تا ده روز بعد از فاکتور شدن خودروی شما پلاک شود اما اگر احراز محل سکونت شما توسط نمایندگی ثبت نشده باشد این پروسه طولانی می شود. سپس باید تا تحویل خودرو منتظر باشید به این نکته باید توجه کنید قبل از این که ماشین را تحویل بگیرید باید گواهی احراز محل سکونت را از مراکز محل تعویض پلاک دریافت کنید و به نمایندگی مربوطه تحویل دهید. مطمئن شوید احراز محل سکونت شما توسط نمایندگی سایت بی درایو ثبت شده باشد. از این رو بسیاری از مردم در قرعه کشی ثبت نامی شرکت ایران خودرو شرکت می کنند. مراحلی که در بالا ذکر شده است در مدت کوتاهی تایید می شود. به صورت سیستمی محاسبه و به عنوان مانده طلب در انتهای ” سند و فاکتور فروش ” قید شده و حداکثر ظرف مدت یکماه از طریق شعب بانک صادرات به مشتریان پرداخت می گردد. البته طبق گفته کاربران این مدت زمانی می تواند بسیار بیشتر یا کمتر باشد. اطلاعاتی که در زیر آمده است در حالت ایده آل و نرمال می باشد و معمولا در واقعیت اینچنین نیست.

معمولا بین 10 تا 30 روز بعد از فاکتور شدن ماشین پلاک می شود که این اختلاف زمانی بسته به رنگ و مدل خودرو شما دارد. بعد از فاکتور شدن خودروی شما باید پلاک شود. شهرستان: بعد از فاکتور شدن ماشین 72 ساعت زمان میبرد تا ماشین را تحویل دهند. به طور کلی زمان مشخص و ثابتی برای تحویل خودرو بعد از فاکتور شدن وجود ندارد. سپس روزی که برای شما مشخص شده است به همراه مدارک و سند و فیش برق یا آب منزل به محل تعویض پلاک مراجعه کنید. بعد از پلاک شدن برخی مدارک مانند کارت سوخت و کارت ماشین و برگ سبز ماشین برای شما ارسال شده و سپس برای تحویل خودرو با شما تماس می گیرند. بعد از فاکتور شدن خودرو چه مدت طول می کشد تا خودرو پلاک شود؟ تهران: بعد از فاکتور شدن ماشین 24 ساعت زمان میبرد تا ماشین را تحویل دهند. در مورد خودروهای ثبت نامی تحویل فوری معمولا حدود یک ماه طول می کشد تا بعد از فاکتور شدن خودروی شما را تحویل بدهند.

بخوانید:  قطعات تابلو روان تهران
در زمان تحویل پلاک خودرو چه مدارکی باید از نمایندگی ها تحویل گرفته شود؟ از طریق پست مدارکی مانند بیمه نامه، شناسنامه مالکیت خودرو، کارت خودرو، کارت سوخت و در صورت صدور خودرو کارت بایگانی ارسال می شود. از طریق پست چه مدارکی برای ماشین باید ارسال شود؟ در صورت تاخیر در تحویل خودرو برای دریافت جریمه چه کارهایی باید انجام داد؟ اگر در تحویل خودرو تاخیر ایجاد شود دریافت خسارت به چه صورت است؟ اگر در تحویل خودرو تاخیر ایجاد شود باید به نمایندگی محل ثبت نام مراجعه کنید. برای این مرحله نیاز است که به اینترنتی و آنلاین زمان مراجعه به محل تعویض پلاک رزو کنید. از طریق سایت چک کنید که خودروی شما در چه مرحله ای است (پذیرش شده، دعوتنامه صادر شده، تکمیل وجه شده، آماده تخصیص، فاکتور شده، تحویل خودرو) زیرا مراحل تحویل خودرو برای شما اس ام اس نمی شود. با توجه به ماهیت تولیدی شرکت سایپا، اختلال و انحراف در برنامه تولید امری غیر ممکن می باشد که این علت باعث تاخیر در فاکتور می شود. علت تاخیر در فاکتور چیست؟ بدیهی است موارد فوق الذکر در قرارداد منعقده لحاظ گردیده است.

ازش استفاده کردم. از گرما شدید گرفته تا سرما و برفو یخ بندان.در همه حالت ماشین خوب خودشو نشون داده. 24 تا 48 ساعت پس از فاکتور شدن برای تخصیص پلاک مشروط زمان می برد. کیفیت ماشین تکه قیمتش از همون اول پایین زدن که رکورد بزنه و خواهد زد خیلی روونه یک ماه ماشین رو دارم هر روز بیشتر عاشقش میشم سوختش اول بالاس و اهسته اهسته کم میشه و توی شهر به ۱۱.۵میرسه و خارج شهر به ۸ حتی کمتر باید با کلاج بازی کنی تا روشن بشه ولی بعضی ها کلید رو میشکنن! این مورد را می توانید از طریق نمایندگی ها پیگیری کنید. به طور کلی هر یک از مراحل بالا 2 روز کاری زمان می برد. این روز ها بازار خرید و فروش خودرو بسیار داغ شده است و قیمت خودرو روز به روز در حال تغییر است و هر لحظه بالا می رود. اگر در قرعه کشی سایپا و ایران خودرو شرکت کرده اید و ماشینی به اسم شما در آمده است و درباره تحویل ماشین سوالاتی دارید و میخواهید بدانید که چند روز بعداز فاکتور شدن ماشین را تحویل میدهند با مینویسم همراه باشید. اگر جز آن دسته از افرادی هستید که در این قرعه کشی ها ثبت نام کرده اید و برنده شده اید، باید ابتدا مبلغ مورد نظر را پرداخت کنید.

بخوانید:  🚘 قیمت بیمه شخص ثالث و بدنه پراید سال 1400 + کد تخفیف