کتاب های کمک آموزشی فارسی اول دبستان همراه با تحلیل و بررسی آنها چی بخونم | کتابکو

قیمت کتاب کمک درسی و خرید آن از بهترین فروشگاه کتاب کمک درسی دغدغه تما‌می ‌دانش آموزان است. برای خرید ‌می‌توانید از سایت‌های فعال در این زمینه استفاده کنید. سایت فرآموز بهترین سایت خرید کتاب کمک درسی بوده که کتاب‌ها را با تخفیفات ویژه و ارسال رایگان برای دانش آموزان ارسال ‌می‌کند. انتشارات گاج را دانش آموزان همه مقاطع می‌شناسند و کسی نیست که از این کتاب‌های کامل و عالی استفاده نکرده باشد. کتاب های کمک درسی گاج دارای درسنامه، حل تمرینات کتاب درسی، ارائه تمرینات اضافه با راه حل تشریحی، تست‌های تالیفی و آزمون‌های پایان فصل هستند که می‌توانند نقش موثری در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان داشته باشند. یکی از نقاط قوت کتاب های کمک درسی گاج، دسته بندی و سطح بندی کردن سوالات تالیفی از آسان به دشوار است که فرایند حل تمرین را برای دانش آموزان جذاب‌تر و آسان‌تر کند.

قیمت کتاب های کمک درسی اول دبستان

این کتاب در یک حرکت قابل تقدیر، به زیبانویسی فارسی اهمیت داده و تمرین‌هایی برای خوش‌نویسی دانش‌آموزان در نظر گرفته کتابکو است. کتاب ای کیو EQ پرسمان جامع اول دبستان گاج، شامل درس‌نامه‌های کاربردی و هدفمند مجموع دروس فارسی، املا، ریاضی و علوم اول ابتدایی است که به‌منظور تقویت مهارت‌های حل مسئله و بهبود درک دانش‌آموزان از مفاهیم اصلی کتب درسی گردآوری شده است. پرسش‌های استاندارد، سؤالات طبقه‌بندی شده و جذابیت‌های بصری کتاب به درک بهتر و تثبیت آموخته‌های دانش‌آموزان کمک می‌کند.

  • به علاوه استفاده از مجموعه کتاب‌های کمک آموزشی دروس پایه‌ی اول دبستان در کنار کتاب‌های اصلی این مقطع باعث می‌شود تا دانش آموزان به طور کامل مفاهیم و مطالب دروس را آموزش ببینند و در مقاطع بالاتر به مشکل بر نخورند.
  • در همین راستا کتاب کمک درسی اول دبستان می‌تواند همانند بازوی آموزشی کتاب های درسی در فراگیری و تسلط هرچه بهتر مطالب باشد.
  • تما‌می ‌کتاب‌های گاج هر ساله آپدیت شده و متناسب با جدیدترین تغییرات کتاب درسی و سوالات آزمون‌ها، به روز رسانی ‌می‌شود.
  • این کتاب تلاش داشته تا خلاقیت و نوآوری را در دانش‌آموز بالا برده و به او در مهارت‌های نوشتن، دیدن، سخن گفتن و حتی دیدن و شنیدن کمک کند.
  • کتاب کار پوچینو علوم اول دبستان گاج، از سری کتاب‌های کار پوچینو گاج است که با هدف تفهیم بهتر مطالب کتاب درسی از طریق تکنیک‌های روان‌شناختی گردآوری شده است.
بخوانید:  15 مدل سقف کاذب پذیرایی سال 2022 مدل کناف سقف پذیرایی ساده و شیک اسپادکناف-کناف آوگون
تعداد صفحات کتاب 172 صفحه است و داشتن تمرین های زیاد مثل رنگ کردن، وصل کردن شکل، ساخت جمله، خواندن و نوشتن باعث میشه که دانش آموز احساس خستگی نکند. در کتاب کار فارسی اول دبستان خیلی سبز روی مهارت های زبان آموزی تاکید ویژه شده. برای دیدن بهترین کتاب های کمک درسی دوم دبستان بهاینجاکلیک کنید.

افزایش سطح دسترسی به محتوای ارزشمند و معتبر از مسیرهای خلاقانه برای یادگیری و مطالعه دانش آموزان از مأموریت‌های اصلی انتشارات کاگو است. کتاب های دروس طلایی (گام به گام دروس) کاگو نیز از جمله کتاب های کمک درسی اول دبستان است که به خوبی تمامی مطالب این پایه تحصیلی مورد بررسی قرارگرفته است. ارائه خلاصه مطالب با عنوان مفاهیم ورودی و بررسی کامل مطالب آموزشی کتاب، ارائه پاسخ‌های تمرین‌های بخش‌های مختلف کتاب درسی و ارائه بخش ارزشیابی با محوریت آزمون‌های مختلف از ویژگی برجسته این کتاب است. دوم ابتدایی، مقطعی است که دانش آموزان مهارت های جزئی در دروس ریاضی، علوم، فارسی، نگارش و قرآن به دست آورده اند و قصد دارند تا مطالب بیشتری یاد بگیرند. کودکان وقتی وارد این پایه می شوند، با محیط تحصیل و مدرسه آشنایی بیشتری دارند و از سال قبل، دوستانی را برای خود انتخاب کرده اند.

کتاب های کمک آموزشی فارسی اول دبستان همراه با تحلیل و بررسی آنها چی بخونم | کتابکو

اما کتابانه، به‌منظور ایجاد امکان خریدی مناسب و لذت‌بخش، با حذف واسطه‌ها و تهیه کتاب های مختلف سعی کرده تا خرید کتاب کمک درسی اول دبستان با تخفیف را برای کاربران گرامی فراهم نماید. تخفیفات دوره‌ای نیز از دیگر امکاناتی است که کتابانه در اختیار خریدران ارجمند قرار می‌دهد. در نتیجه، برای خرید کتاب های کمک درسی اول دبستان می‌توانید از خدمات و امکانات فروشگاه اینترنتی کتابانه استفاده نمایید. کتاب های نمونه سؤالات امتحانی اول دبستان، یکی از پرطرفدارترین و بهترین کتاب های کمک درسی اول دبستان است.

بخوانید:  ماشین کودک بی بی ماک طرح آلفا رومئو سفید-مشکی مدل ZV-10 اسباب بازی | bedrive

املا چهارم دبستان سری شاهکار کلاغ سپید