۱۸ تا از ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران نیمه شب | allescape

با همه این‌ها، ما سعی کرده‌ایم که بهترین اتاق فرارهای تهران را با توجه به نظر مردم و بازخوردهای بازیکن‌ها جدا کنیم و آن‌ها را جداگانه و به‌طور کامل معرفی کنیم. به این ترتیب، برای انتخاب یک بازی مناسب، عملکرد راحت‌تری دارید. البته این بازی‌ها اکثراً از طریق هوش و خلاقیت حل می‌شوند و نیازی به زور و توان فیزیکی ندارند. البته اگر هنوز متوجه نشده‌اید که اتاق فرار چیست، پیشنهاد می‌کنیم مطلب زیر را بخوانید. اگر از اضطراب و ترس فراری نیستید و می‌خواهید معماهای گوناگونی را با مشارکت هم‌تیمی‌های خود حل کنید، اتاق فرار منفی چهار یکی از بهترین اتاق فرارهای تهران است. در عین حال می‌توانیم منفی چهار را به‌نوعی بهترین اتاق فرار ترسناک تهران بدانیم.

اتاق فرار جن اکباتان

در این بازی شما وارد یک سناریوی کامل با دکوری خیره‌کننده می‌شوید. هدف شما نیز کشف راز خانواده‌ فتحی برای برزو اختیاری، یکی از معروف‌ترین خبرنگاران ایران است. سرقت از بانک از بازی‌های مهیج مجموعه اسکیپ می با درجه سختی ۸۰ درصد است.

توجه کنید همان طور که گفته شد زمان شما محدود بوده و فقط یک ساعت وقت دارید. حتما از هر کلید چند زاپاس داشته باشید تا در صورت نیاز از آن‌ها استفاده کنید. همه فضاهای بازی باید مجهز به دوربین مداربسته به‌همراه حافظ جانبی برای ضبط تصاویر باشد. حتما باید از میکروفون در محیط بازی استفاده شده و امکان شنیدن صدای بازیکنان فراهم باشد. ازاین‌رو این بازی در جهان به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های گروهی تبدیل شده و اخیرا در مدارس، دانشگاها و سازمان‌های بزرگ هم راه پیداکرده است. لازم به ذکر است که علی‌رغم طراحی ساده این اتاق‌ها در اوایل با استقبال فراوانی روبه‌رو شد و بلیط‌ها به‌سرعت به فروش می‌رسید.

بخوانید:  خرید و فروش و قیمت خودرو جک در تهران دیوار | bedrive

مجموعه اتاق فرار مرکز بازی‌های فکری

این مجموعه سه اتاق قرار جداگانه دارد که برای رده‌های سنی مختلف برنامه‌ریزی‌شده است. در هرکدام از اتاق فرارهای ذهن برتر مخاطب با ماجراها و داستان‌های متفاوت و شگفت‌انگیز روبه‌رو خواهد شد. در مجموعه اسکیپ هوم ما برای شما دو اتاق فرار با نام‌های پاپوش و خانه اشباح را معرفی می‌کنیم و امید بر آن است، این اطلاعات برای شما مفید واقع شود. این بازی که روی موبایل و کامپیوتر انجام می‌شود، دقیقا شبیه اتاق فرار واقعی ساخته شده است که شما با حل معماهای مختلف و به‌دست‌آوردن اطلاعات، راهی برای خروج از اتاق خیالی پیدا می‌کنید. باتوجه‌به جلوه‌های ویژه، امکانات دیجیتالی و همچنین شیوع ویروس کرونا که بسیار از اتاق‌ فرارها را در سراسر جهان تعطیل کرده است، نسخه مجازی این بازی اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده است. معمولا اتاق فرارهای ترسناک، طرفداران بیشتری دارد و به همین خاطر، فهرستی از این موارد را در این مطلب برای شما آماده کردیم.

اتاق فرار لوکو

همچنین اگر در ارتباط با شیوه خرید بلیط اتاق فرار از تخفیفان، یا شرایط و نحوه استفاده از کوپن تخفیفان سوالی داشتید، با پشتیبانی اتاق فرار کودکان تماس بگیرید. سعی کنید به جای نویسنده سناریو فکر کنید؛ هر سناریوی اتاق فرار هر. با هم به گوشه‌گوشه دنیا سفر می‌کنیم تا با شگفتی‌های بی‌پایان آن آشنا شویم. از اقیانوس‌ها می‌گذریم، در جنگل‌ها ماجراجویی می‌کنیم، قلب کویر را می‌شکافیم و در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرهای کوچک و بزرگ به صدای سفر گوش می‌دهیم. اگر می‌خواهید گردشگر را حتی در خانه‌تان تجربه کنید، با من همراه باشید. شما در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که پر شده از مواد شیمیایی و بیماری‌های خطرناک.

  • اتاق فراری در سیک تیاتر تعاملی که موجی نو در صنعت اتاق فرار ایران به وجود آورد.
  • در اینفینیتی نیز، می‌توانید سناریوهای ژانر وحشت را تجربه کنید و با پرسنلی حرفه‌ای و کار بلد، ساعات خوشی را در کنار دوستان‌تان بگذرانید.
  • طراحی دکوراسیون بازی جالب توجه است و می‌توانیم آن را درخور موضوع و مرتبط با آن بدانیم.
  • اتاق فرار تهران فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ شروع کرده و بعد از گذشت این مدت کم، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده‌اند.
  • تخفیفان علاوه بر تهران در شهرهای مشهد، تبریز، اصفهان، کرج، شیراز و استان مازندران نیز فعالیت دارد.
  • همانطور که از اسم این اتاق فرار تهران پیداست، وحشت و هیجان بی‌نظیری را به بازیکنان القا می‌کند.
بخوانید:  STELVIO آلفارومئو ایران | bedrive
۱۸ تا از ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران نیمه شب | allescape