🚘 قیمت بیمه شخص ثالث و بدنه پراید سال 1400 + کد تخفیف

جوانان و کسانی که طراحی اسپرت را برای ماشین ترجیح میدهند کاملا رنو کولئوس را مورد پسند قرار میدهند و میانسال ها هم جذب طراحی شیک رنو کولئوس میگردند . رای انتخاب بهترین شرکت بیمه شخص ثالث و بدنه برای پراید، معیار های بسیاری را باید مد نظر قرار داد. تا اینجا به طور خلاصه رنو کولئوس برترین کراس اوور دراین بازه قیمتی و در نمونه های کارکرده و صفر را برای شما معرفی کردیم و اکنون با ماشین 3 همراه باشید تا با 10 دلیل شما را قانع به خرید رنو کولئوس جدید نماییم . نرخ بالا تصادفات پراید و نحوه پرداخت خسارت حادثه توسط مقصر آن از دغدغه های همیشگی رانندگان این خودرو به شمار می رود. به مبلغ ۲۵,۸۰۲,۲۶۲ ریال در سال ۱۴۰۰ می رسد. چرا که اگر بخواهیم محبوبترین خودرو کشور را نام ببریم، قطعا به نامی جز پراید نخواهیم رسید. قیمت بیمه بدنه پراید بر اساس سال ساخت و دیگر معیارهای قیمت گذاری متغیر است. در چندین سال گذشته این شرکت ایرانی اقدام به ساخت سریهای جدیدی از این خودرو، نظیر پراید صبا، پراید نسیم و ۱۴۱ نموده است.

به همین دلیل هزینه بیمه شخص ثالث پراید باید به موقع و دقیق پرداخت شود. از قرار دادن ایربگ (Airbag) تا ایمن کردن شیشهها و پنجره پشتی آن، همه بخشی از پروسهای به نام ایمن سازی پراید هستند .اما متاسفانه این خودرو هنوز تا استانداردهای جهانی فاصله بسیاری دارد. قیمت بیمه شخص ثالث به چند فاکتور متفاوت بستگی دارد که از مهم ترین آنها میتوان به تعرفه بیمه مرکزی، تاریخ انقضای بیمه، کاربری و سال ساخت خودرو اشاره کرد. قیمت بیمه شخص ثالث پراید یکی از مباحث مهم در بازار خودرو ایران است. یکی از مهم ترین مباحث درباره خودرو پراید، همواره ایمنی آن بوده و تلاشهایی نیز برای ارتقا آن انجام شده است. همان طور که گفته شد به دلیل آمار بالای تصادفات پراید و همچنین عدم مقاومت بالای بدنه این خودرو، در تصادفات دچار مشکلات جدی می شود؛ بنابراین دارا بودن بیمه بدنه برای پراید ضروری است. 2. کابین رنو کولئوس جدید را از هر جهت که بررسی نمایید یک ماشین کامل ، لوکس ، فول آپشن و جذاب است و در آن امکانات رفاهی متنوع ، ارگونومی خوب ، کنترل کامل بر روی تجهیزات ، سطح آپشن زیاد و طراحی بسیار چشم گیر و هر آنچه که یک کراس اوور خوب نیاز دارد را میتوانید پیدا کنید که همه اینها در کنار هم با توجه به قیمت عالی رنو کولئوس جدید یک ویژگی بسیار عالی می باشد .

بخوانید:  قیمت خودروهای مدیران خودرو MVM مدیران خودرو قیمت روز محصولات مدیران خودرو | bedrive

در ادامه با ذکر مثال هایی از قیمت بیمه شخص ثالث پراید و قیمت بیمه بدنه پراید، می کوشیم حدود قیمتی از این حق بیمه ها را در اختیارتان قرار دهیم. با افزایش قیمت پراید، قیمت بیمه پراید و قیمت بیمه بدنه پراید نیز افزایش پیدا کرد. با نگاهی کوتاه به نمودار زیر و سیر صعودی تورم پراید، این مطلب بیشتر قابل درک میشود. برای استعلام قیمت بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه پراید، کافی است در سایت بیمه ماهان اطلاعات خودرو خود را وارد کرده و در سریعترین زمان ممکن، نرخ تمام بیمه نامهها را در کنار هم ببینید و مقایسه کنید. برای خرید بیمه بدنه کلیک کنید. برای خرید بیمه شخص ثالث کلیک کنید. این معیارها برای تمامی خودروها یکسان و در واقع جزیی از قوانین بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران هستند. 8. رنو کولئوس جدید از معتبر ترین موسسات ایمنی اروپا 5 ستاره در یافت کرده است که این مورد به همراه شاسی تقویت شده و کامل ترین لیست تجهیزات ایمنی خیال شما را از لحاظ استقامت این ماشین راحت میکند و به سرنشینان ماشین آرامش کامل را در هر شرایطی هدیه میکند و این باعث میشود تا به رنو کولئوس جدید اطمینان 100% داشته باشید .

بیمه بدنه پراید دارای طیف گستردهای از قیمتها و تخفیفات است؛ در نتیجه با مقایسه و انتخاب شرکت بیمهای متناسب با شرایط خود میتوانید تا %۸۰ ارزان تر خرید کنید. از یک سو نوسانات بازار ارز و به دنبال آن قیمت خودرو و پراید همواره باعث گرانتر شدن قیمت خود اتومبیل، قطعات و هزینه تعمیرات آن میشود. با این که در سالهای اخیر تولید آن باحاشیههای فراوانی همراه بوده اما همچنان سهم چشمگیری از بازار را به خود اختصاص داده است. هزینه بیمه شخص ثالث پراید نیز باتوجه به سال ساخت و قیمت خودرو، در سال ۱۴۰۰، سایت بی درایو تغییر کرده است. به بیان دیگر تفاوت معنا داری در قیمت بیمه شخص ثالث پراید با سایر خودروها وجود ندارد. خودرویی کرهای که از سال ۱۳۷۲ در ایران شروع به فعالیت کرده است. البته که «سایپا» به عنوان تولید کننده این محصول در ایران تغییرات بسیاری را در آن ایجاد کرده است. به گونهای که گاهی مالکان که از طبقه متوسط جامعه هستند از پس این هزینهها برنمی آید.

بخوانید:  ام وی ام، لیست انواع خودروهای ام وی ام خودرو | bedrive