40 هزار دستگاه شاهین پلاس روانه بازار شد

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه منتظر اعلام قیمت این خودرو از سوی سازمان حمایت هستیم تا خودروی جدید سایپا شاهین پلاس را به بازار عرضه کنیم، گفت: بازار برای پر کردن جای خالی خودروهای اقتصادی اتوماتیک.

مهدی آقاهریان افزود: این پروژه از سال 1401 هجری شمسی با توجه به اینکه المان های اصلی خودرو تغییر کرده و به عنوان محصولی جدید باید تست های استاندارد را دوباره پشت سر بگذارد، در گروه خودروسازی سایپا آغاز شد.

وی با اشاره به کیفیت و ایمنی بالایی که این خودرو دارد، ادامه داد: خودروی شاهین پلاس از نظر کیفی از جایگاه بسیار خوبی در بین خودروهای تولید شده در کشور برخوردار است به این ترتیب می تواند استانداردهای یورو NCAP را رعایت کند ایجاد احساس راحتی برای راننده و سرنشینان از نظر ایمنی.

پیش فروش شاهین پلاس پس از تعیین و اعلام قیمت آغاز می شود

آقا طاهریان گفت: برای اولین بار گروه سایپا با تکیه بر خودروسازان بزرگ دنیا و با همکاری یک شرکت واسط کلینیک قیمت گذاری خودروهای شاهین پلاس و نظرسنجی از چهار گروه هدف (اعضای رسانه) انجام داد. ، مشتریان) (کارشناسان صنعت خودرو) آن را به همراه مدارک کامل به وزارت ایمنی و سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان ارسال کنند و با مشخص شدن و اعلام قیمت خودرو، پیش فروش آن آغاز می شود. ”

وی افزود: در این کلینیک شاهین پلاس در کنار سه خودروی موازی (تارا، دایناپلاس و جی 4) قرار می گیرد و علاوه بر معاینه استاتیک، قابلیت تست دینامیکی (البته تست در حین حرکت) را نیز دارد. این خودرو در بین خودروهای مونتاژ شده مشابه و رقابت دارد، اما اگر آن را در کنار شاهین پلاس قرار دهیم، مطمئناً بازه قیمتی ما افزایش می یابد و این امر منجر به خطا در نظرسنجی ها می شود و به همین دلیل این کار را نکردیم. ”

بخوانید:  30 هزار خودروی خارجی در آستانه عرضه به بازار است

برگزاری یک نظرسنجی برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه تحول

در همین راستا گروه خودروسازی سایپا با هدف ارتقای کیفی و ارائه خدمات مناسب برای محصولات جدید خود، در حاشیه سومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو، نظرسنجی را برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه انجام داد. از این رو معاونت مطالعات راهبردی و رسانه گروه خودروسازی سایپا در حاشیه سومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو که تا 11 مرداد ماه برپا بود، به منظور جلب نظر بازدیدکنندگان از محصولات جدید نمایشگاهی خود، نظرسنجی را انجام داد. .

بر این اساس در این نمایشگاه خودروهای برقی و بنزینی شاهین پلاس، اطلس، T03، سهند، چانگان CS55 پلاس، تاکسی برقی چانگان ایدو، نیسان سیلفی، ROEWE و C3XR مورد بررسی قرار گرفتند.

فرآیند نظرسنجی با هدف دریافت بازخورد مشتریان به منظور ایجاد حداکثر تناسب ممکن بین سلایق و انتظارات مشتریان با فرآیند انتخاب و طراحی محصولات آتی در گروه سایپا انجام می شود.

سایپا در مسیر تولید محصولات رقابتی است

مسیری که گروه خودروسازی سایپا طی کرده است، مورد توجه و تایید مسئولان از جمله نایب رئیس کمیته صنایع و معادن شورای اسلامی قرار گرفته است. سایپا در تولید خودروهای برقی گام های خوبی برداشته و گفت: برای رشد صنعت خودروی کشور، تولید محصولات رقابتی، اقتصادی و صادرات محور ضروری است.

وی در حاشیه بازدید از غرفه گروه خودروسازی سایپا در سومین نمایشگاه تحول در صنعت خودرو، با اشاره به اینکه در این نمایشگاه شاهد نمایش محصولات جدید گروه سایپا هستیم که مطابق با شرایط کنونی هستند، هستیم. وضعیت. فناوری جهانی، «گروه خودروسازی سایپا در چند سال گذشته در زمینه تولید محصولات برقی گام های خوبی برداشته است.

بخوانید:  تاخیر در ساخت کارخانه باتری جنرال موتورز و رقابت با غول های خودروهای برقی

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس با تاکید بر اینکه خودروسازان می توانند با تولید خودروهای برقی و تولید محصولات جدید سهم بیشتری در بازارهای داخلی و منطقه ای داشته باشند، افزود: امسال حدود 4 میلیارد دلار برای بنزین هزینه شده است. ما باید آن را صرف صادرات کنیم. بنابراین ما در کشور چاره ای نداریم جز اینکه به سمت نوآوری های جدید به ویژه تولید خودروهای برقی حرکت کنیم و یارانه بنزین را به سمت توسعه زیرساخت ها سوق دهیم.

وی افزود: خودروسازان داخلی باید پلتفرم های خود را متناسب با نیاز جامعه و مطابق با طراحی های جدید و مدرن دنیا تولید و به بازار معرفی کنند. کیفیت بالا و کم هزینه به طوری که مورد استقبال جهانیان قرار گیرد.

حسینیه تصریح کرد: واردات خودرو کمک بزرگی به خودروسازان داخلی است زیرا واردات موجب رقابت و توسعه و پیشرفت صنعت خودروی کشور می شود.

اعلام شرایط فروش برخی از محصولات سایپا

کلینیک قیمت گذاری محصول جدید سایپا (شاهین پلاس) در حالی برگزار شد که فروش برخی از محصولات گروه خودروسازی سایپا از چهارشنبه هفته گذشته آغاز شد.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: روز چهارشنبه فروش کویک را با قیمت قطعی انجام دادیم و به هیچ عنوان اجازه دپوی خودرو در پارکینگ های این شرکت را نمی دهیم.

آقا طاهریان تاکید کرد: در پارکینگ های سایپا خودروی بدون مشتری و فاکتور پیدا نمی کنید.

من باید بگویم؛ گروه خودروسازی سایپا در راستای افزایش عرضه محصولات و ساماندهی بازار، از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مردادماه، بخشی از محصولات خود را به ویژه متقاضیان مستمر، طرح حمایت از جمعیت جوانان و خانواده و تعویض خودروهای فرسوده به فروش می رساند. سوم از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی، سایپا به آدرس saipa.iranecar.com آغاز به کار کرده است که تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

بخوانید:  طرح بازدید پیشروی شرکت کرمان موتور از JAC J4

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/250087/%D9%84%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DA%A9%D8%B4%DB%8C-%DB%B4%DB%B0-%D9%87%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%B4%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1